Fakta om udbudet
Udbyder
Region Midtjylland, Indkøb & Medicoteknik
Opdateringer
Uafsluttet procedureOrdretildelingsproceduren er blevet afbrudt
Automatiseret laboratorieløsning med tilhørende udstyrsafhængige forbrugsvarer.
Region Midtjylland, Indkøb & Medicoteknik
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
Region Midtjylland, Indkøb & Medicoteknik
Olof Palmes Allé 15
Att: Helle Slotsdal
8200 Aarhus N
DANMARK
Telefon: +45 78410003
Mailadresse: im.projektsektionen@stab.rm.dk
Fax: +45 78410003
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.im.rm.dk
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Del II: Kontraktens genstand
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Regionshospitalet Randers, Skovlyvej 1, 8930 Randers.
NUTS-kode DK04
33000000, 33100000, 33124000, 33124110, 33696500, 50421000
— Leveranceoptioner
— Serviceoptioner
— Reservedelsoptioner
— Uddannelsesoptioner
— Forbrugsvarer.
Beskrivelse af disse optioner: — Uddannelsesoption
— Serviceoption
— Reservedelseoption
— Leveranceoptioner.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
— Erklæringer på tro og love om Udbudsdirektivets artikel 45. Udbudsbilag 3.
Ordregiver forbeholder sig ret til inden kontraktindgåelse at forlange serviceattest fra Erhvervs- og Selskabsstyrelsen, maks. 3 mdr. gammel, eller anden fuldgyldig dokumentation for, at tilbudsgiver ikke befinder sig i situationer omfattet af Udbudsdirektivets Art. 45, stk. 2, litra a, b, c, e og f.
— Oplysninger om produktansvars- og erhvervsansvarsforsikring, jf. Udbudsbilag 2B. (Såfremt der vedlægges kopi af police, og denne er udfærdiget på engelsk, vil dette blive accepteret.).
— Referencelister for tilsvarende leverancer, jf. Udbudsbilag 2C.
— Beskrivelse af virksomhedens kvalitetsstyringssystem. Såfremt tilbudsgiver er certificeret kan tilbudsgiver nøjes med at medsende dokumentation herfor, jf. Udbudsbilag 2D.
— Beskrivelse af tilbudsgivers serviceorganisation/service-setup, jf. Udbudsbilag 2E. Beskrivelsen forventes bl.a. at omfatte kvalifikationer og erfaring af service-teknikere i forhold til nuværende serviceforpligtelser på serviceaftaler og nuværende installationsbase i Danmark, eventuelle planer og tidshorisont for udvidelse af serviceressourcer, samt hvorledes eventuelle samarbejdspartnere indgår i tilbudsgivers service-setup.
— Såfremt tilbudsgiver i egnethedsvurderingen ønsker at basere sin tekniske kapacitet på brug af underleverandører vedlægges erklæring fra den pågældende underleverandør om, at vedkommende stiller sin tekniske kapacitet til rådighed for tilbudsgivers opfyldelse af kontrakten, jf. Udbudsbilag 2F.
Del IV: Procedure
Andet: Dog accepteres dokumentation af de tilbudte produkter og tekniske specifikationer på engelsk.
Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbudsmaterialet kan ikke rekvireres pr. e-mail/telefon. Udbudsmaterialet vil snarest efter offentliggørelse af bekendtgørelsen kunne downloades fra www.udbud.rm.dk
OBS:— Der er jf. udbudsbetingelserne pkt. 1.6 Tidsplan tilmeldingsfrist til Informationsmøde hor ordregiver.
— Der er jf. udbudsbetingelserne pkt. 1.6 Tidsplan tilmeldingsfrist for besigtigelse af installationssted hos ordregiver.
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Internetadresse: http://klfu.dk
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Internetadresse: http://kfst.dk