23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2021/S 048-121605
Offentliggjort
10.03.2021
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Sundhedsstyrelsen

Vindere

Kvalificering og gennemførsel af implementerings- og læringsforløb - Sundhedsstyrelsen

(14.05.2021)
UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
5230 Odense M

Kvalificering og gennemførsel af implementerings- og læringsforløb - Sundhedsstyrelsen

(14.05.2021)
Type2dialog
2800 Kgs. Lyngby

Kvalificering og gennemførsel af implementerings- og læringsforløb - Sundhedsstyrelsen

(14.05.2021)
PS!mprove
2000 Frederiksberg

Kvalificering og gennemførsel af implementerings- og læringsforløb - Sundhedsstyrelsen


Sundhedsstyrelsen

Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Sundhedsstyrelsen
Postadresse: Islands Brygge 67
By: København S
NUTS-kode: DK011 Byen København
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Kontaktperson: Anika Orup (på vegne af ordregiver)
E-mail: anika.orup@d-s-r.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.sst.dk/da
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/81223
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=295369&B=DSR
Yderligere oplysninger fås på anden adresse:
Officielt navn: Dansk Servicerådgivning ApS
Postadresse: Wichmandsgade 5F, 1.tv
By: Odense
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5000
Land: Danmark
Kontaktperson: Anika Orup
E-mail: anika.orup@d-s-r.dk
Telefon: +45 61202024
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://d-s-r.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/81223
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=295369&B=DSR
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: http://www.eu-supply.com/dsr.asp
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Kvalificering og gennemførsel af implementerings- og læringsforløb - Sundhedsstyrelsen

II.1.2) Hoved-CPV-kode
85100000 Tjenesteydelser inden for sundhedsvæsenet
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Sundhedsstyrelsen har udarbejdet en handlingsplan med i alt 10 initiativer, med det formål at forebygge udadreagerende adfærd i ældreplejen

Et hovedinitiativ i handlingsplanen er initiativ 3: Udarbejde anbefalinger og inspiration til at forebygge, håndtere og lære af udadreagerende adfærd i ældreplejen.

Initiativ 4: Gennemføre implementerings- og læringsforløb i ældreplejen på baggrund af anbefalingerne (jf. initiativ 3).

I 2020 blev det besluttet at udvide projektperioden til 2024 samt at udbyde forløbene til alle landets 98 kommuner.

Derfor skal leverandøren kunne tilbyde følgende: Deltage i kvalificering af forløb herunder:

- tilpasning af koncept,

- udvikling af understøttende undervisningsmateriale og

- udvikling af mindre evalueringsredskaber.

Gennemføre forløb herunder:

- administration,

- undervisning og

- løbende tilpasning.

Udbuddet er opdelt i 7 delaftaler.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 21 700 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på maksimalt antal delkontrakter: 3
Maksimalt antal delkontrakter, der kan blive tildelt en tilbudsgiver: 3
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kvalificering og gennemførsel af implementerings- og læringsforløb - Sundhedsstyrelsen

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
75112100 Administrative tjenester vedrørende udviklingsprojekter
75121000 Administrative tjenester på uddannelsesområdet
75122000 Administrative tjenester på sundhedsområdet
80000000 Uddannelse og undervisning
80300000 Videregående uddannelse
80561000 Undervisning på sundhedsområdet
85140000 Sundhedsvæsen i øvrigt
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
Hovedudførelsessted:

Opgaveudførelsen er landsdækkende.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

— Kvalificering af forløb fra maj til august 2021

— Gennemførsel af forventeligt 2 forløb i 2. halvår 2021

— Gennemførsel af forventeligt 35-45 forløb i 2022-2024.

II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 3 100 000.00 DKK
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Start: 03/05/2021
Slut: 31/12/2024
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Udbuddet gennemføres i henhold til udbudslovens afsnit 3 (lov nr. 1564 af 15.12.2015) som et offentligt udbud. Dette udbud gennemføres elektronisk via Dansk servicerådgivnings portal for elektronisk tilbudsafgivelse i EUS Complete Tender Management (CTM Systemet) på https://www.eusupply.com/dsr.asp

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kvalificering og gennemførsel af implementerings- og læringsforløb - Sundhedsstyrelsen

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
75112100 Administrative tjenester vedrørende udviklingsprojekter
75121000 Administrative tjenester på uddannelsesområdet
80000000 Uddannelse og undervisning
75122000 Administrative tjenester på sundhedsområdet
80561000 Undervisning på sundhedsområdet
85140000 Sundhedsvæsen i øvrigt
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
Hovedudførelsessted:

Opgaveudførelsen er landsdækkende.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

— Kvalificering af forløb fra maj til august 2021

— Gennemførsel af forventeligt 2 forløb i 2. halvår 2021

— Gennemførsel af forventeligt 35-45 forløb i 2022-2024.

II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 3 100 000.00 DKK
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Start: 03/05/2021
Slut: 31/12/2024
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Udbuddet gennemføres i henhold til udbudslovens afsnit 3 (lov nr. 1564 af 15.12.2015) som et offentligt udbud. Dette udbud gennemføres elektronisk via Dansk servicerådgivnings portal for elektronisk tilbudsafgivelse i EUS Complete Tender Management (CTM Systemet) på https://www.eusupply.com/dsr.asp

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kvalificering og gennemførsel af implementerings- og læringsforløb - Sundhedsstyrelsen

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85140000 Sundhedsvæsen i øvrigt
80561000 Undervisning på sundhedsområdet
80300000 Videregående uddannelse
80000000 Uddannelse og undervisning
75122000 Administrative tjenester på sundhedsområdet
75121000 Administrative tjenester på uddannelsesområdet
75112100 Administrative tjenester vedrørende udviklingsprojekter
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
Hovedudførelsessted:

Opgaveudførelsen er landsdækkende

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

— Kvalificering af forløb fra maj til august 2021

— Gennemførsel af forventeligt 2 forløb i 2. halvår 2021

— Gennemførsel af forventeligt 35-45 forløb i 2022-2024.

II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 3 100 000.00 DKK
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Start: 03/05/2021
Slut: 31/12/2024
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Udbuddet gennemføres i henhold til udbudslovens afsnit 3 (lov nr. 1564 af 15.12.2015) som et offentligt udbud. Dette udbud gennemføres elektronisk via Dansk servicerådgivnings portal for elektronisk tilbudsafgivelse i EUS Complete Tender Management (CTM Systemet) på https://www.eusupply.com/dsr.asp

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kvalificering og gennemførsel af implementerings- og læringsforløb - Sundhedsstyrelsen

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
75112100 Administrative tjenester vedrørende udviklingsprojekter
75121000 Administrative tjenester på uddannelsesområdet
75122000 Administrative tjenester på sundhedsområdet
80000000 Uddannelse og undervisning
80300000 Videregående uddannelse
80561000 Undervisning på sundhedsområdet
85140000 Sundhedsvæsen i øvrigt
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
Hovedudførelsessted:

Opgaveudførelsen er landsdækkende

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

— Kvalificering af forløb fra maj til august 2021

— Gennemførsel af forventeligt 2 forløb i 2. halvår 2021

— Gennemførsel af forventeligt 35-45 forløb i 2022-2024.

II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 3 100 000.00 DKK
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Start: 03/05/2021
Slut: 31/12/2024
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Udbuddet gennemføres i henhold til udbudslovens afsnit 3 (lov nr. 1564 af 15.12.2015) som et offentligt udbud. Dette udbud gennemføres elektronisk via Dansk servicerådgivnings portal for elektronisk tilbudsafgivelse i EUS Complete Tender Management (CTM Systemet) på https://www.eusupply.com/dsr.asp

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kvalificering og gennemførsel af implementerings- og læringsforløb - Sundhedsstyrelsen

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85140000 Sundhedsvæsen i øvrigt
80561000 Undervisning på sundhedsområdet
80300000 Videregående uddannelse
80000000 Uddannelse og undervisning
75122000 Administrative tjenester på sundhedsområdet
75121000 Administrative tjenester på uddannelsesområdet
75112100 Administrative tjenester vedrørende udviklingsprojekter
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
Hovedudførelsessted:

Opgaveudførelsen er landsdækkende

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

— Kvalificering af forløb fra maj til august 2021

— Gennemførsel af forventeligt 2 forløb i 2. halvår 2021

— Gennemførsel af forventeligt 35-45 forløb i 2022-2024.

II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 3 100 000.00 DKK
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Start: 03/05/2021
Slut: 31/12/2024
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Udbuddet gennemføres i henhold til udbudslovens afsnit 3 (lov nr. 1564 af 15.12.2015) som et offentligt udbud. Dette udbud gennemføres elektronisk via Dansk servicerådgivnings portal for elektronisk tilbudsafgivelse i EUS Complete Tender Management (CTM Systemet) på https://www.eusupply.com/dsr.asp

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kvalificering og gennemførsel af implementerings- og læringsforløb - Sundhedsstyrelsen

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
75112100 Administrative tjenester vedrørende udviklingsprojekter
75121000 Administrative tjenester på uddannelsesområdet
75122000 Administrative tjenester på sundhedsområdet
80000000 Uddannelse og undervisning
80300000 Videregående uddannelse
85140000 Sundhedsvæsen i øvrigt
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
Hovedudførelsessted:

Opgaveudførelsen er landsdækkende

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

— Kvalificering af forløb fra maj til august 2021

— Gennemførsel af forventeligt 2 forløb i 2. halvår 2021

— Gennemførsel af forventeligt 35-45 forløb i 2022-2024.

II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 3 100 000.00 DKK
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Start: 03/05/2021
Slut: 31/12/2024
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Udbuddet gennemføres i henhold til udbudslovens afsnit 3 (lov nr. 1564 af 15.12.2015) som et offentligt udbud. Dette udbud gennemføres elektronisk via Dansk servicerådgivnings portal for elektronisk tilbudsafgivelse i EUS Complete Tender Management (CTM Systemet) på https://www.eusupply.com/dsr.asp

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kvalificering og gennemførsel af implementerings- og læringsforløb - Sundhedsstyrelsen

Delkontraktnr.: 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85140000 Sundhedsvæsen i øvrigt
80561000 Undervisning på sundhedsområdet
80300000 Videregående uddannelse
80000000 Uddannelse og undervisning
75122000 Administrative tjenester på sundhedsområdet
75121000 Administrative tjenester på uddannelsesområdet
75112100 Administrative tjenester vedrørende udviklingsprojekter
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
Hovedudførelsessted:

Opgaveudførelsen er landsdækkende.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

— Kvalificering af forløb fra maj til august 2021

— Gennemførsel af forventeligt 2 forløb i 2. halvår 2021

— Gennemførsel af forventeligt 35-45 forløb i 2022-2024.

II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 3 100 000.00 DKK
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Start: 03/05/2021
Slut: 31/12/2024
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Udbuddet gennemføres i henhold til udbudslovens afsnit 3 (lov nr. 1564 af 15.12.2015) som et offentligt udbud. Dette udbud gennemføres elektronisk via Dansk servicerådgivnings portal for elektronisk tilbudsafgivelse i EUS Complete Tender Management (CTM Systemet) på https://www.eusupply.com/dsr.asp

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.4) Objektive regler og kriterier for deltagelse
Liste over og kort beskrivelse af regler og kriterier:

Vedr. tilbudsgivers tekniske og faglige formåen, anføres referenceliste (Bilag A kan anvendes) over de væsentligste, påbegyndte eller igangværende sammenlignelige referencer, der er udført inden for de seneste 5 år, med angivelse af:

A. Kundenavn

B. Kontraktperiode og

C. Opgavebeskrivelse.

Der henstilles til, at der kun oplyses 5 referencer. Ved angivelse af mere end 5 referencer vil det kun være de 5 første/øverste referencer, der indgår i opfyldelsen af minimumskrav.

Der er følgende minimumskrav til tilbudsgivers tekniske og faglige formåen:

1) Referencelisten skal indeholde minimum 1 reference, omhandlende længere forløb/indsatser, med fokus på at skabe forandringer i praksis på social/ældreområdet.

III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

Sundhedsstyrelsen kan kræve rammeaftalen forlænget på uændrede betingelser. Rammeaftalen kan forlænges af Sundhedsstyrelsen ad flere omgange og med det antal måneder, Sundhedsstyrelsen måtte ønske. Den samlede rammeaftaleperiode inklusive alle forlængelser kan dog aldrig overstige 48 måneder.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Procedureform
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
IV.1.10) Angivelse af de nationale regler, der er gældende for udbuddet:
IV.1.11) Tildelingsprocedurens hovedtræk:

Tildeling af rammeaftaler vil ske til de tilbudsgivere, der har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud ud fra tildelingskriteriet:

— Bedste forhold mellem pris og kvalitet.

Ved identifikation af tilbuddet med bedste forhold mellem pris og kvalitet anvendes ”omvendt licitation”, i overensstemmelse med udbudslovens § 162, stk. 4.

IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse / Frist for modtagelse af interessetilkendegivelser
Dato: 06/04/2021
Tidspunkt: 14:00
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Tilbudsgiver skal selv holde sig orienteret i CTM systemet, hvor spørgsmål/svar offentliggøres.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud, Nævnenes Hus
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til § 7 i Lov om Klagenævnet for Udbud (LBK nr 593 af 2.6.2016 - kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:

Har ordregiveren iværksat et begrænset udbud, et udbud med forhandling, et udbud efter proceduren konkurrencepræget dialog eller innovationspartnerskab efter udbudsloven eller Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2014/25/EU af 26. februar 2014 om fremgangsmåderne ved indgåelse af kontrakter inden for vand- energiforsyning, transport samt posttjenester og ophævelse af direktiv 2004/17/EF, skal en virksomheds klage over ikke at være blevet udvalgt være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller denne lovs § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.

Stk. 2. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

— 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

— 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. § 12, stk. 1.

Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
05/03/2021

Send til en kollega

0.095