Fakta om udbudet
Udbyder
Sundhedsstyrelsen
Vindere
Kvalificering og gennemførsel af implementerings- og læringsforløb - Sundhedsstyrelsen
(14.05.2021)
UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
5230 Odense M
Kvalificering og gennemførsel af implementerings- og læringsforløb - Sundhedsstyrelsen
(14.05.2021)
Type2dialog
2800 Kgs. Lyngby
Kvalificering og gennemførsel af implementerings- og læringsforløb - Sundhedsstyrelsen
(14.05.2021)
PS!mprove
2000 Frederiksberg
Kvalificering og gennemførsel af implementerings- og læringsforløb - Sundhedsstyrelsen
Sundhedsstyrelsen
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Postadresse: Islands Brygge 67
By: København S
NUTS-kode: DK011 Byen København
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Kontaktperson: Anika Orup (på vegne af ordregiver)
E-mail: anika.orup@d-s-r.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.sst.dk/da
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/81223
Postadresse: Wichmandsgade 5F, 1.tv
By: Odense
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5000
Land: Danmark
Kontaktperson: Anika Orup
E-mail: anika.orup@d-s-r.dk
Telefon: +45 61202024
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://d-s-r.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/81223
Del II: Genstand
Kvalificering og gennemførsel af implementerings- og læringsforløb - Sundhedsstyrelsen
Sundhedsstyrelsen har udarbejdet en handlingsplan med i alt 10 initiativer, med det formål at forebygge udadreagerende adfærd i ældreplejen
Et hovedinitiativ i handlingsplanen er initiativ 3: Udarbejde anbefalinger og inspiration til at forebygge, håndtere og lære af udadreagerende adfærd i ældreplejen.
Initiativ 4: Gennemføre implementerings- og læringsforløb i ældreplejen på baggrund af anbefalingerne (jf. initiativ 3).
I 2020 blev det besluttet at udvide projektperioden til 2024 samt at udbyde forløbene til alle landets 98 kommuner.
Derfor skal leverandøren kunne tilbyde følgende: Deltage i kvalificering af forløb herunder:
- tilpasning af koncept,
- udvikling af understøttende undervisningsmateriale og
- udvikling af mindre evalueringsredskaber.
Gennemføre forløb herunder:
- administration,
- undervisning og
- løbende tilpasning.
Udbuddet er opdelt i 7 delaftaler.
Kvalificering og gennemførsel af implementerings- og læringsforløb - Sundhedsstyrelsen
Opgaveudførelsen er landsdækkende.
— Kvalificering af forløb fra maj til august 2021
— Gennemførsel af forventeligt 2 forløb i 2. halvår 2021
— Gennemførsel af forventeligt 35-45 forløb i 2022-2024.
Udbuddet gennemføres i henhold til udbudslovens afsnit 3 (lov nr. 1564 af 15.12.2015) som et offentligt udbud. Dette udbud gennemføres elektronisk via Dansk servicerådgivnings portal for elektronisk tilbudsafgivelse i EUS Complete Tender Management (CTM Systemet) på https://www.eusupply.com/dsr.asp
Kvalificering og gennemførsel af implementerings- og læringsforløb - Sundhedsstyrelsen
Opgaveudførelsen er landsdækkende.
— Kvalificering af forløb fra maj til august 2021
— Gennemførsel af forventeligt 2 forløb i 2. halvår 2021
— Gennemførsel af forventeligt 35-45 forløb i 2022-2024.
Udbuddet gennemføres i henhold til udbudslovens afsnit 3 (lov nr. 1564 af 15.12.2015) som et offentligt udbud. Dette udbud gennemføres elektronisk via Dansk servicerådgivnings portal for elektronisk tilbudsafgivelse i EUS Complete Tender Management (CTM Systemet) på https://www.eusupply.com/dsr.asp
Kvalificering og gennemførsel af implementerings- og læringsforløb - Sundhedsstyrelsen
Opgaveudførelsen er landsdækkende
— Kvalificering af forløb fra maj til august 2021
— Gennemførsel af forventeligt 2 forløb i 2. halvår 2021
— Gennemførsel af forventeligt 35-45 forløb i 2022-2024.
Udbuddet gennemføres i henhold til udbudslovens afsnit 3 (lov nr. 1564 af 15.12.2015) som et offentligt udbud. Dette udbud gennemføres elektronisk via Dansk servicerådgivnings portal for elektronisk tilbudsafgivelse i EUS Complete Tender Management (CTM Systemet) på https://www.eusupply.com/dsr.asp
Kvalificering og gennemførsel af implementerings- og læringsforløb - Sundhedsstyrelsen
Opgaveudførelsen er landsdækkende
— Kvalificering af forløb fra maj til august 2021
— Gennemførsel af forventeligt 2 forløb i 2. halvår 2021
— Gennemførsel af forventeligt 35-45 forløb i 2022-2024.
Udbuddet gennemføres i henhold til udbudslovens afsnit 3 (lov nr. 1564 af 15.12.2015) som et offentligt udbud. Dette udbud gennemføres elektronisk via Dansk servicerådgivnings portal for elektronisk tilbudsafgivelse i EUS Complete Tender Management (CTM Systemet) på https://www.eusupply.com/dsr.asp
Kvalificering og gennemførsel af implementerings- og læringsforløb - Sundhedsstyrelsen
Opgaveudførelsen er landsdækkende
— Kvalificering af forløb fra maj til august 2021
— Gennemførsel af forventeligt 2 forløb i 2. halvår 2021
— Gennemførsel af forventeligt 35-45 forløb i 2022-2024.
Udbuddet gennemføres i henhold til udbudslovens afsnit 3 (lov nr. 1564 af 15.12.2015) som et offentligt udbud. Dette udbud gennemføres elektronisk via Dansk servicerådgivnings portal for elektronisk tilbudsafgivelse i EUS Complete Tender Management (CTM Systemet) på https://www.eusupply.com/dsr.asp
Kvalificering og gennemførsel af implementerings- og læringsforløb - Sundhedsstyrelsen
Opgaveudførelsen er landsdækkende
— Kvalificering af forløb fra maj til august 2021
— Gennemførsel af forventeligt 2 forløb i 2. halvår 2021
— Gennemførsel af forventeligt 35-45 forløb i 2022-2024.
Udbuddet gennemføres i henhold til udbudslovens afsnit 3 (lov nr. 1564 af 15.12.2015) som et offentligt udbud. Dette udbud gennemføres elektronisk via Dansk servicerådgivnings portal for elektronisk tilbudsafgivelse i EUS Complete Tender Management (CTM Systemet) på https://www.eusupply.com/dsr.asp
Kvalificering og gennemførsel af implementerings- og læringsforløb - Sundhedsstyrelsen
Opgaveudførelsen er landsdækkende.
— Kvalificering af forløb fra maj til august 2021
— Gennemførsel af forventeligt 2 forløb i 2. halvår 2021
— Gennemførsel af forventeligt 35-45 forløb i 2022-2024.
Udbuddet gennemføres i henhold til udbudslovens afsnit 3 (lov nr. 1564 af 15.12.2015) som et offentligt udbud. Dette udbud gennemføres elektronisk via Dansk servicerådgivnings portal for elektronisk tilbudsafgivelse i EUS Complete Tender Management (CTM Systemet) på https://www.eusupply.com/dsr.asp
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Vedr. tilbudsgivers tekniske og faglige formåen, anføres referenceliste (Bilag A kan anvendes) over de væsentligste, påbegyndte eller igangværende sammenlignelige referencer, der er udført inden for de seneste 5 år, med angivelse af:
A. Kundenavn
B. Kontraktperiode og
C. Opgavebeskrivelse.
Der henstilles til, at der kun oplyses 5 referencer. Ved angivelse af mere end 5 referencer vil det kun være de 5 første/øverste referencer, der indgår i opfyldelsen af minimumskrav.
Der er følgende minimumskrav til tilbudsgivers tekniske og faglige formåen:
1) Referencelisten skal indeholde minimum 1 reference, omhandlende længere forløb/indsatser, med fokus på at skabe forandringer i praksis på social/ældreområdet.
Sundhedsstyrelsen kan kræve rammeaftalen forlænget på uændrede betingelser. Rammeaftalen kan forlænges af Sundhedsstyrelsen ad flere omgange og med det antal måneder, Sundhedsstyrelsen måtte ønske. Den samlede rammeaftaleperiode inklusive alle forlængelser kan dog aldrig overstige 48 måneder.
Del IV: Procedure
Tildeling af rammeaftaler vil ske til de tilbudsgivere, der har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud ud fra tildelingskriteriet:
— Bedste forhold mellem pris og kvalitet.
Ved identifikation af tilbuddet med bedste forhold mellem pris og kvalitet anvendes ”omvendt licitation”, i overensstemmelse med udbudslovens § 162, stk. 4.
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver skal selv holde sig orienteret i CTM systemet, hvor spørgsmål/svar offentliggøres.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til § 7 i Lov om Klagenævnet for Udbud (LBK nr 593 af 2.6.2016 - kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Har ordregiveren iværksat et begrænset udbud, et udbud med forhandling, et udbud efter proceduren konkurrencepræget dialog eller innovationspartnerskab efter udbudsloven eller Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2014/25/EU af 26. februar 2014 om fremgangsmåderne ved indgåelse af kontrakter inden for vand- energiforsyning, transport samt posttjenester og ophævelse af direktiv 2004/17/EF, skal en virksomheds klage over ikke at være blevet udvalgt være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller denne lovs § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
Stk. 2. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
— 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
— 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk