Fakta om udbudet
Udbyder
Danmarks Radio
Vindere
(26.04.2021)
Copenhagen Contractors A/S
København K
Udbud af hurtigtest til DR
Danmarks Radio
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Postadresse: DR Byen
By: København S
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Kontaktperson: Pernille Leth Larsen
E-mail: plar@dr.dk
Telefon: +45 28543653
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/5b60062f-8ebe-4695-bc83-83b731cbe28f/homepage
Del II: Genstand
Udbud af hurtigtest til DR
DR ønsker med nærværende udbud at indgå en kontrakt om udførelse af hurtigtest for corona hos DR-medarbejdere og medvirkende i DR-produktioner. DR ønsker test i DR Byen, DR Aarhus og DR Aftenshowet, samt derudover udkørende podere til produktioner.
Hele Danmark
DR ønsker med nærværende udbud at indgå en kontrakt om udførelse af hurtigtest for corona hos DR-medarbejdere og medvirkende i DR-produktioner. DR ønsker test i DR Byen, DR Aarhus og DR Aftenshowet, samt derudover udkørende podere til produktioner.
Kontrakten kan forlænges med 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgivers økonomiske og finansielle kapacitet og tekniske og faglige formåen vurderes på baggrund af tilbudsgivers oplysninger i ESPD’et.
Økonomiske og finansielle kapacitet:
Tilbudsgiver skal fremsende regnskab fra de 3 seneste regnskabsår. Såfremt tilbudsgiveren er yngre end 3 år, skal tilbudsgiveren fremsende regnskab for de regnskabsår tilbudsgiveren har eksisteret.
Tilbudsgiveren skal have positiv egenkapital i de seneste 3 regnskabsår.
Tekniske og faglige formåen:
Tilbudsgiver skal angive 3 referencer, som er gennemført siden maj 2020 på sammenlignelige projekter. Ved sammenlignelige menes der referencer som er gennemført for kunder på samme størrelse eller større end DR og som har et højt flow. Referencerne skal beskrive samarbejdet med den pågældende kunde.
Tilbud fra tilbudsgivere, som ikke lever op til de i udbudsbekendtgørelsen og/eller ESPD’et angivne mindstekrav, vil blive betragtet som ukonditionsmæssige og blive afvist uden yderligere evaluering.
Del IV: Procedure
Tildeling vil ske til det økonomisk mest fordelagtige tilbud, jf. udbudsbetingelserne.
Underkriterierne er: 1) Pris
2)kvalitet af test,udførelse af test og personale og
3) Persondata og IT-sikkerhed.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
By: København
Land: Danmark
Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagevejledningen fra Klagenævnet for Udbud kan findes på Klagenævnets hjemmeside.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk