Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Indkøbsfællesskabet IFIRS
Vindere
Undervisningsmaterialer til frisøruddannelsen
(24.05.2022)
L'ORÉAL DANMARK A/S
Havneholmen 25
1561 København V
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 14-04-2021
Time: 23:59
Læses:
Dato: 05-05-2021
Time: 12:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 14-04-2021
Time: 23:59
Læses:
Dato: 05-05-2021
Time: 12:00
Undervisningsmaterialer til frisøruddannelsen
Indkøbsfællesskabet IFIRS
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 55960410
Postadresse: Skovvangen 28
By: Kolding
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 6000
Land: Danmark
Kontaktperson: Selma Pizovic
E-mail: spi@ifirs.dk
Telefon: +45 28691418
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/151829397.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.ifirs.dk/
Del II: Genstand
Undervisningsmaterialer til frisøruddannelsen
Udbuddet vedrører indkøb og levering af undervisningsmaterialer til frisøruddannelsen, afholdelse af uddannelse og kurser, ombytning af varelagre samt levering og opsætning af materiel til ordregiver.
Udbuddet gennemføres som et sortimentsudbud, jf. udbudslovens § 45.
Ordregiver udbyder produkter inden for følgende kategorier: styling-produkter, hårfarve, permanent og hårpleje.
Undtaget fra udbuddet er grøn hårfarve, konkurrencehoveder, øvelseshoveder, kosmetik, afrens til afblegningsprodukter, produkter og grej til barbering, hudpleje, el-apparater herunder krøllejern, glattejern, føntørrer mv., værktøj herunder sakse, børster, kamme, frisørtape, mv.
For nærmere beskrivelse af de udbudte produkter og produktgrupper, herunder de krav produkterne skal opfylde, henvises til bilag 3 - tilbudslisten_undervisningsmaterialer
Aftalen forventes at træde i kraft den 1. august 2021 og løber indtil den 31. juli 2023, hvorefter ordregiver kan forlænge aftalen i 2 x 12 måneder. Aftalens maksimale løbetid er således 4 år.
Følgende medlemsskoler deltager i udbuddet (herefter kaldet Ordregiver):
— EUC Sjælland
— Hansenberg
— NEXT Uddannelse København
— Syddansk Erhvervsskole.
Aftalen er frivillig at bruge for SKP salonen på NEXT Uddannelse København.
Den samlede indkøbsmængde forventes for en 4-årig periode at udgøre i alt 6,5 mio. DKK.
Den forventede omsætning på aftalen er udregnet på baggrund af tidligere aktivitet/forbrug og forventede aktivitets-/forbrugsændringer med de forudsætninger, der kendes på udbudstidspunktet. Den forventede omsætning er således ikke bindende for Ordregiver. Tilsvarende gælder for mængder angivet i tilbudslisten.
Ordregiver kan forlænge aftalen med 2 x 12 måneder. Aftalens maksimale løbetid er således 4 år.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal bekræfte at besidde en gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring ved aftalens start med en forsikringssum på minimum 10 mio. DKK Dette skal bekræftes i ESPD'et.
Forsikringssummen skal være på minimum 10 mio. DKK.
Tilbudsgiver skal anføre minimum 2 referencer, som er sammenlignelige med den udbudte opgave. Referencerne skal være udført af tilbudsgiver. For at en reference anses for sammenlignelig, skal nedenstående kriterier være opfyldt og fremgå af ESPD'et.
- Minimumskrav: Referencen skal angå levering af hårpleje-, hårfarve-, styling- og permanent produkter.
- Minimumskrav: Referencen skal udover ovenstående ligeledes indeholde et element af uddannelse/kurser.
- Minimumskrav: Referencen skal være udført inden for de seneste 3 år.
- Minimumskrav: Referencen skal have en værdi på mere end 50 000 DKK pr. år.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Aftalen forventes udbudt på ny i 20xx til 20xx afhængig af optionens udnyttelse jf. punkt II.2.7).
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk