Fakta om udbudet
Udbyder
Varde Kommune
Vindere
Udbud - udlicitering tandregulering
(09.06.2021)
Tandreguleringshuset I/S
Jyllandsgade 79 C
6700 Esbjerg
Udbud - udlicitering tandregulering
Varde Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189811
Postadresse: Bytoften 2
By: Varde
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 6800
Land: Danmark
Kontaktperson: Sys Frostholm
E-mail: syfr@varde.dk
Telefon: +45 79947267
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/151949412.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.vardekommune.dk/
Del II: Genstand
Udbud - udlicitering tandregulering
Udbuddet er gældende for tandregulering af de børn og unge, som er tilknyttet Varde kommunale tandpleje, som tilbudsgiveren visiterer til tandregulering, samt foretager henvisninger til kæbekirurgisk afdeling, hvor der vurderes behov for ortodontisk kirurgi.
Opgaven skal udføres ved Varde Kommunes kommunale tandpleje, Lerpøthus, Lerpøtvej 50 C, 6800 Varde - hvor der stilles klinik med inventar til rådighed.
Besigtigelsen afholdes på Varde Kommunale Tandpleje, Lerpøtvej 50B – 23. marts 2021 kl. 16.00.
Tilmelding til besigtigelsen skal ske senest den 23. marts 2021 kl. 08.00 via Kommunikationsmodulet i Mercell.
Varde Kommune
Tilbudsgiver skal varetage opgaverne med tilsætning af patienter visiteret til behandling på tandreguleringen, telefon, afbud ved sygdom mm. Patienter, forældre mv. skal kunne ringe direkte til afdelingen i mindst 4 timer om dagen fordelt på formiddag og eftermiddag. Herudover kan telefonen stilles om til Varde kommunale tandpleje, som kan tage mod og videregive besked til tandreguleringsafdelingen. Dette er for at sikre den bedst mulige service til borgerne.
Udbyder har et efterslæb på behandling af børn og unge med behov for regulering af tænder, for det seneste 1½ - 2 år. Udbyder har en forståelse for, at dette efterslæb kan tage et par år at indhente. Tilbudsgiver skal udarbejde en tidsplan for indhentelse af efterslæbet - skal vedlægges tilbuddet jf. 2.5 tildelingskriteriet. Forventningen for den ekstra mængde skal indregnes i priserne i bilag 1 for de forventede år.
Leverandøren visiterer, behandler og henviser det antal patienter under aftalen, der er behov for. Der er ved aftalens indgåelse et behandlingsefterslæb, hvorfor der må påregnes et større omfang i begyndelsen af udbudsperioden.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Udbetalt forfalden gæld til det offentlige.
Positiv egenkapital de senest 2 år.
Referencer mindst 1 over de betydeligste sammenlignelige leveringer, der er udført i løbet af de sidste 3 år, med beskrivelse af leverancerne og angivelse af kontaktpersoner.
Ved sammenlignelige referencer forstås levering af tandreguleringen/ ortodonti til børn og unge.
Hvis man som tilbudsgiver er uddannet i ortodonti med mindst 6 års erfaring i offentligt regi med fokus på børn og unge, men ikke har ageret selvstændigt, kan positiv udtalelse fra ledende specialtandlæge i ortodonti accepteres som 1 reference.
Det er et krav, at den behandlingsansvarlige tandlæge skal have dansk autorisation som specialtandlæge i ortodonti.
Del IV: Procedure
Tilbud vurderes i forhold til tildelingskriterium bedste forhold mellem pris og kvalitet.
- Pris 40 %
- Kvalitet 50 %
- Kompetence 10 %.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk