Infusionspumper
Region Midtjylland og Region Nordjylland
Vejledende forhåndsmeddelelse
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
I.1)
Navn, adresser og kontaktpunkt(er)
Region Midtjylland og Region Nordjylland
Skottenborg 26
Att: Jeanne Gauger
8800 Viborg
DANMARK
Telefon: +45 78414541
Mailadresse: jeanne.gauger@stab.rm.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.udbud.rm.dk
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
I.2)
Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3)
Hovedaktivitet
Sundhed
I.4)
Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Del II.B: Kontraktens genstand (Varer eller tjenesteydelser)
II.1)
Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Udbud af sprøjte- og infusionspumper med tilhørende infusionssæt.
II.2)
Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted
II.3)
Oplysninger om rammeaftale
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale: ja
II.4)
Kort beskrivelse af arten og mængden eller værdien af varerne eller tjenesteydelserne:
Udbud af sprøjte- og infusionspumper med tilhørende infusionssæt.
II.5)
CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
33194110, 33194100, 33194120
II.6)
Planlagt startdato for tildelingsprocedurerne
II.7)
Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
II.8)
Yderligere oplysninger:
II.1)
Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Udbud af sprøjte- og infusionspumper med tilhørende forbrugsvarer.
II.2)
Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted
Varer
II.3)
Oplysninger om rammeaftale
II.4)
Kort beskrivelse af arten og mængden eller værdien af varerne eller tjenesteydelserne:
Udbud af sprøjte- og infusionspumper med tilhørende forbrugsvarer.
II.5)
CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
33194110, 33194100, 33194120
II.6)
Planlagt startdato for tildelingsprocedurerne
II.7)
Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
II.8)
Yderligere oplysninger:
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
III.1)
Kontraktbetingelser
III.1.1)
De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.2)
Betingelser for deltagelse
III.2.1)
Oplysning om reserverede kontrakter
Del VI: Supplerende oplysninger
VI.1)
Oplysninger om EU-midler
VI.2)
Yderligere oplysninger:
Region Midtjylland invitere til dialogmøde vedrørende kommende Udbud af sprøjte- og infusionspumper med tilhørende forbrugsvarer. Hver leverandør for en time til at gennemgå deres pumper og tilhørende infusionssæt. Leverandøren bedes medbringe købs statistik for de sidste 2 år. Møderne foregår enten d. 22 eller/og 23.9.2015 på Olof Palmes Alle 15, 8200 Århus N. Send venligst en e-mail til jeanne.gauger@stab.rm.dk senest d. 15.9.2015, kl. 12.
VI.3)
Oplysninger om den generelle lovramme
VI.4)
Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
31.8.2015