Fakta om udbudet
Udbyder
Fællesindkøb Fyn
EU-udbud: Levering af voksenbleer
Fællesindkøb Fyn
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29188645
Postadresse: Faaborgvej 19
By: Gislev
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5854
Land: Danmark
Kontaktperson: Sune Bjørn Nancke
E-mail: snanc@fmk.dk
Telefon: +45 72531180
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/152788355.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.indkobfyn.dk/
By: Ringe
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: fmk@fmk.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.fmk.dk
By: Kerteminde
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: kommune@kerteminde.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.kerteminde.dk
By: Rudkøbing
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: post@langelandkommune.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.langelandkommune.dk
By: Bogense
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: post@nordfynskommune.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.nordfynskommune.dk
By: Nyborg
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: kommune@nyborg.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.nyborg.dk
Del II: Genstand
EU-udbud: Levering af voksenbleer
Kontrakttildelingen omhandler levering af voksenbleer, fikseringsmateriale samt underlag. Det retter sig mod bevillinger efter servicelovens bestemmelser og kommunens hjemmepleje.
Delaftale 1: Levering af voksenbleer til Nyborg og Langeland Kommuner
Delaftalen omhandler levering af voksenbleer, fikseringsmateriale samt underlag til Langeland og Nyborg Kommuner. Aftalen retter sig mod bevillinger efter servicelovens bestemmelser og kommunens hjemmepleje. Den årlige omsætning på rammeaftalen estimeres til at udgøre 1,8 mio. DKK. Delaftale 1 tildeles på baggrund af tildelingskriteriet: Pris iht. udbudsbetingelsernes pkt. 2.3. Delaftalen udgøres af sammenlagt 1.147 bevillinger.
Delaftale 2: Levering af Voksenbleer til Faaborg-Midtfyn, Kerteminde og Nordfyns Kommuner
Delaftalen omhandler levering af voksenbleer, fikseringsmateriale samt underlag til Faaborg-Midtfyn, Kerteminde og Nordfyns Kommuner. Aftalen retter sig mod bevillinger efter servicelovens bestemmelser og kommunens hjemmepleje. Den årlige omsætning på rammeaftalen estimeres til at udgøre 4,8 mio. DKK. Delaftale 2 tildeles på baggrund af tildelingskriteriet: Bedste forhold mellem pris og kvalitet iht. udbudsbetingelsernes pkt. 2.3. Delaftalen udgøres af sammenlagt 2 755 bevillinger.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 1: Levering af voksenbleer til Langeland og Nyborg Kommuner
By: Aabenraa
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 2: levering af voksenbleer til Faaborg-Midtfyn, Kerteminde og Nordfyns Kommuner
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk