Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT
Udbyder
Region Midtjylland
Vindere
Genudbud - insulinpumper med CGM
(16.07.2021)
Ypsomed Aps
Smedeland 7
2600 Glostrup
Genudbud - insulinpumper med CGM
(16.07.2021)
Medtronic Danmark A/S
Arne Jacobsens Alle 17
2300 København S
Genudbud - insulinpumper med CGM
(16.07.2021)
Rubin Medical ApS
Avedøreholmen 84
2650 Hvidovre
Genudbud - insulinpumper med CGM
Region Midtjylland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190925
Postadresse: Universitetsbyen 25, Byg. 2A
By: Aarhus C
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8000
Land: Danmark
Kontaktperson: Anders Kahr Dalsgaard
E-mail: Anders.Dalsgaard@stab.rm.dk
Telefon: +45 21591813
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
Postadresse: Niels Bohr Vej 30
By: Aalborg Ø
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9200
Land: Danmark
E-mail: indkobskontor@rn.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rn.dk
Postadresse: Damhaven 12
By: Vejle
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 7100
Land: Danmark
E-mail: indkob@rs.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rsyd.dk
Postadresse: Kongensvænge 2
By: Hillerød
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 3400
Land: Danmark
E-mail: indkoeb@regionh.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionh.dk
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4180
Land: Danmark
E-mail: regionsjaelland@regionsjaelland.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionsjaelland.dk
Del II: Genstand
Genudbud - insulinpumper med CGM
Genudbud af delkontrakt fra EU-udbud nr. 2020/S 210-512458, udbud af insulinpumper, glukosemålere og forbrugsvarer. Genudbuddet vedrører udelukkende delkontrakten af insulinpumper med CGM.
Genudbud af delkontrakt fra EU-udbud nr. 2020/S 210-512458, udbud af insulinpumper, glukosemålere og forbrugsvarer. Genudbuddet vedrører udelukkende delkontrakten af insulinpumper med CGM.
Region Sjælland er med på option.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Vindende tilbudsgivere skal fremlægge følgende dokumentation for opfyldelse af ordregivers minimumskrav vedr. teknisk og faglig kapacitet, jf. udbudsbetingelsernes pkt. 6.3:
Referencer:
Som dokumentation for tilbudsgiverens relevante erfaring skal den vindende tilbudsgiver i henhold til pkt. 6.1 fremsende underskrevet referenceliste, hvorefter ordregiver forbeholder sig ret til at kontakte de anførte referencer med henblik på bekræftelse af oplysningernes rigtighed.
Det er et minimumskrav, at ansøger skal have minimum 3 sammenlignelige referencer.
En reference anses for sammenlignelig, når den vedrører levering af den for kontrakten samme eller tilsvarende udstyr med en årlig omsætning på minimum 200 000 DKK.
Der gælder følgende særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten jf. udbudsbetingelsernes pkt. 11. Disse vedrører:
— Socialt ansvar
— Databehandleraftale
— Mærkning, miljø og indholdsstoffer
— Opfyldelse af mindstekrav og konkurrenceparametre.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail.
Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i EU-Supply. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger tilbudsgiver sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud.
Bemærk venligst, at både ordregivers og [Tilbudsgivers/Ansøgers] handlinger logges i systemet.
Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's support på telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eu-supply.com
Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via spørgsmål/svar-modulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.
Udbuddet omfatter følgende ordregivere (ordregivernes hovedadresser fremgår ovenfor under del I.1):
- Region Midtjylland, der er udbuddets tovholder og dermed ansvarlig for udbudsprocessen.
- Region Nordjylland
- Region Syddanmark
- Region Hovedstaden
- Region Sjælland, der alene er med på en option, jf. del II.2.11).
Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § § 135 og 136 finder følgende af udbudslovens frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud (der henvises til udbudslovens bestemmelser for den endelige og fuldstændige ordlyd af de nævnte bestemmelser):
- Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet, sociallovgivningsområdet og det arbejdsretlige område, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1.
- Konkurs, insolvens, tvangsakkord uden for konkurs, en situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret, aktiver administreres af en kurator, eller erhvervsvirksomheden er indstillet, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.
- Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 3.
- Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 4.
Tilbudsgiver har uretmæssigt forsøgt at påvirke ordregiverens beslutningsproces etc., jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 6.
Det bemærkes, at en tilbudsgiver, der har ubetalt forfalden gæld til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger, alene vil blive udelukket på denne baggrund, hvis denne gæld er på 100 000 DKK eller derover.
Bemærk, at ved tildeling af kontrakt forlænges vedståelsesfristen automatisk til den 1. april 2025 for den tilbudsgiver, som får tildelt kontrakt. Den vindende tilbudsgiver skal således vedstå sit tilbud i hele den periode, hvor en eller flere regioner har mulighed for at udnytte en option på indgåelse af kontrakt.
De i kontraktbilag 2, kravspecifikationen, oplistede mindstekrav skal være opfyldt på tidspunktet for tilbudsfristens udløb, for at tilbuddet kan tages i betragtning. Ligeledes skal de i kontraktbilag 2, kravspecifikationen, oplistede konkurrenceparametre være opfyldt på tidspunktet for tilbudsfristens udløb, for at disse kan honoreres med point. Er konkurrenceparametrene ikke opfyldt på tidspunktet for tilbudsfristens udløb, vil disse blive tildelt karakteren 8 i evalueringen af det pågældende underkriterium jf. udbudsbetingelsernes afsnit 12.
Postadresse: Nævnenes Hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Klage over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Postadresse: Nævnenes Hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0