23948sdkhjf

Fakta om udbudet

Offentliggjort
15.09.2015
Udbudstype
Begrænset udbud

Udbyder

Aarhus Kommune

Begrænset udbud af indkøbsordning


Aarhus Kommune

   
Opgavebeskrivelse Ordregiver ønsker at udbyde deres indkøbsordning af dagligvarer til borgere med nedsat funktionsevne. Borgerne visiteres til ydelsen af Ordregiver, såfremt borgerne ikke selv kan varetage indkøb på grund af nedsat funktionsevne.

Opgaven udbydes for en kontraktperiode på 3 år med mulighed for to gange 12 måneders forlængelse.

Udbuddet gennemføres som et begrænset udbud med forhandling.

Nærmere oplysninger findes i vedlagte prækvalifikationsbetingelser med dertilhørende bilag.
Annonceret 15. september 2015 15:30:00 CEST
Deadline 29. september 2015 14:00:00 CEST
Udbudstype Mindre danske udbud
Opgavetype Tjenesteydelser
Udbudsform Begrænset udbud
CPV kode 75310000
NUTS kode DK042
Myndighedstype Kommune

Dokumenter & materiale

Dokumenter > application/pdf
> application/pdf
> application/pdf

Tildelings- og udvælgelseskriterier

Tildelingskriterier Økonomisk mest fordelagtige bud
Uddybning af tildelingskriterier Vil fremgå af udbudsbetingelserne.
Udvælgelseskriterier Udvælgelseskriterierne fremgår af prækvalifikationskriterierne.

Kontaktperson

Navn Rasmus Grønborg Jakobsen
Telefon +45 23328180
E-mail jrg@aarhus.dk

Ordregiver

Navn Aarhus Kommune
Adresse Rådhuspladsen 2
8000 Aarhus
DK
Telefon +45 89402000
E-mail post@mso.aarhus.dk
WWW www.aarhus.dk

Send til en kollega

0.036