Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Amgros I/S
Amgros 2021 - 2.92.a
Amgros I/S
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse har til formål at reducere fristen for modtagelse af bud
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
Postadresse: Dampfærgevej 22
By: København Ø
NUTS-kode: DK0 Danmark
Postnummer: 2100
Land: Danmark
Kontaktperson: Tom Petersen
E-mail: tpe@amgros.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.amgros.dk
Del II: Genstand
Amgros 2021 - 2.92.a
Amgros er et interessentskab med de 5 regioner som interessenter. Med henblik på at forsyne interessenternes afdelinger på sygehusene med lægemidler ønsker Amgros at indgå rammeaftaler for de i afsnit II.2.4) angivne lægemidler.
Denne forhåndsmeddelelse er offentliggjort med henblik på at oplyse om et kommende udbud, herunder med henblik på at reducere tilbudsfristen, jf. udbudslovens § 60, stk. 3.
Udbuddet vil være opdelt i 3 delkontrakter, jf. tillige nedenfor pkt. II.2.4).
Rammeaftalen omfatter levering af jod123-produkter og er opdelt i 3 delaftaler. En leverandør kan vælge at give tilbud på en eller flere delaftaler, og tildeling sker separat for hver enkelt delaftale.
Denne delaftale (1) omfatter levering af Iod (123-i)-iobenguan (ATC-kode V09IX01), injektionsvæske med styrker i styrkeintervallet 0-550 Mbq.
Der skal for hver af de 3 delaftaler også afgives pris for levering, da prisen på jod-produkterne ikke inkluderer fragt.
Lægemidlerne skal have markedsføringstilladelse gældende for Danmark senest ved tilbudsfristens udløb, som påregnes at være 18. juni 2021. Endvidere skal leverandøren på tidspunktet for tilbudsfristens udløb og i løbet af rammeaftalens varighed have tilladelse til fremstilling, indførsel eller engros-forhandling af lægemidler inden for EU/EØS.
Rammeaftalen kan forlænges 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.
Ad punkt II.2.7) bemærkes, at kontraktperioden forventes at være fra 1. september 2021 til 31. august 2023.
Kontraktstart kan udskydes, hvis udbudsprocessen forsinkes.
Rammeaftalen omfatter levering af jod123-produkter og er opdelt i 3 delaftaler. En leverandør kan vælge at give tilbud på en eller flere delaftaler, og tildeling sker separat for hver enkelt delaftale.
Denne delaftale (2) omfatter levering af Iod (123-i)-natriumiodid (ATC-kode V09FX02), injektionsvæske med styrker i styrkeintervallet 0-550 Mbq.
Der skal for hver af de 3 delaftaler også afgives pris for levering, da prisen på jod-produkterne ikke inkluderer fragt.
Lægemidlerne skal have markedsføringstilladelse gældende for Danmark senest ved tilbudsfristens udløb, som påregnes at være 18. juni 2021. Endvidere skal leverandøren på tidspunktet for tilbudsfristens udløb og i løbet af rammeaftalens varighed have tilladelse til fremstilling, indførsel eller engros-forhandling af lægemidler inden for EU/EØS.
Rammeaftalen kan forlænges 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.
Ad punkt II.2.7) bemærkes, at kontraktperioden forventes at være fra 1. september 2021 til 31. august 2023.
Kontraktstart kan udskydes, hvis udbudsprocessen forsinkes.
Rammeaftalen omfatter levering af jod123-produkter og er opdelt i 3 delaftaler. En leverandør kan vælge at give tilbud på en eller flere delaftaler, og tildeling sker separat for hver enkelt delaftale.
Denne delaftale (3) omfatter levering af Iod (123-i)-ioflupan (ATC-kode V09AB03), injektionsvæske.
Der skal for hver af de 3 delaftaler også afgives pris for levering, da prisen på jod-produkterne ikke inkluderer fragt.
Lægemidlerne skal have markedsføringstilladelse gældende for Danmark senest ved tilbudsfristens udløb, som påregnes at være 18. juni 2021. Endvidere skal leverandøren på tidspunktet for tilbudsfristens udløb og i løbet af rammeaftalens varighed have tilladelse til fremstilling, indførsel eller engros-forhandling af lægemidler inden for EU/EØS.
Rammeaftalen kan forlænges 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.
Ad punkt II.2.7) bemærkes, at kontraktperioden forventes at være fra 1. september 2021 til 31. august 2023.
Kontraktstart kan udskydes, hvis udbudsprocessen forsinkes.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Deltagelse i det kommende udbud kan kun ske elektronisk via Amgros leverandør- og udbudsportal, jf. adressen i punkt I.3). Når udbuddet er offentliggjort, vil udbudsmaterialet være tilgængeligt i systemet. Al kommunikation i forbindelse med udbudsproceduren, herunder spørgsmål og svar, skal tillige ske via det elektroniske udbudssystem.
Adgang til at afgive tilbud forudsætter, at virksomheden er oprettet som bruger af Amgros' udbudsportal. Der kan være nogle ekspeditionsdage forbundet med brugeroprettelse, og det påhviler derfor eventuelle tilbudsgivere at sørge herfor i god tid. Der henvises til oplysninger i tilknytning til udbudsportalen, herunder brugervejledningen.
I relation til pkt. 11.1.5) og pkt. 11.2.6) bemærkes, at den anslåede værdi er et skøn baseret på det historiske forbrug, og forventninger om et fremtidigt behov. Det faktiske indkøb kan afvige væsentligt derfra, da sygehusenes indkøb kan være påvirket af en række forskellige faktorer, herunder ændringer i patientgrundlaget og eventuelt ændret eller ny anvendelse af lægemidlerne i rammeaftalernes løbetid.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud (lov nr. 492 af 12.5.2010 med ændringer) gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 7, stk. 2, nr. 3.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftlig underrette ordregiver om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, og klageren skal tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 6, stk. 4.
Postadresse: Carl Jacobsens vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk