Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Aalborg Kommune, Borgmesterens Forvaltning
Vindere
Levering af Stomiprodukter
(03.11.2021)
Abena A/S
Egelund 35
6200 Aabenraa
Levering af Stomiprodukter
(03.11.2021)
Coloplast Danmark A/S
Holtedam 1
3050 Humlebæk
Udbud af stomiprodukter
Aalborg Kommune, Borgmesterens Forvaltning
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189420
Postadresse: Rantzausgade 4 2.sal
By: Aalborg
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Postnummer: 9000
Land: Danmark
E-mail: udbud@aalborg.dk
Telefon: +45 99314569
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.aalborg.dk
CVR-nummer: 29189501
Postadresse: Ny Rådhusplads 1
By: Brønderslev
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Postnummer: 9700
Land: Danmark
E-mail: udbud@aalborg.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.aalborg.dk
CVR-nummer: 45973328
Postadresse: Doktorvejen 2
By: Læsø
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Postnummer: 9940
Land: Danmark
E-mail: udbud@aalborg.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.aalborg.dk
Del II: Genstand
Udbud af stomiprodukter
Rammeaftale på levering af stomiprodukter direkte til borgere i Aalborg, Læsø og Brønderslev Kommuner efter bevilling. Som en del af kontrakten skal leverandøren stille et elektronisk bevillings- og bestillingssystem til rådighed.
Levering af stomiprodukter til borgere i Aalborg, Læsø og Brønderslev kommuner efter bevilling. Som en del af kontrakten skal leverandøren stille et elektronisk bevillings- og bestillingssystem til rådighed.
Udbuddet vedr. et fritvalgs område jf. servicelovens § 112.
Databehandleraftaler udarbejdes med vindende tilbudsgiver.
Vindende tilbudsgiver skal levere produktkatalog inden kontraktstart.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Oplysning om egenkapital for senest afsluttede regnskabsår.
Herudover skal tilbudsgiver give oplysninger, såfremt der er sket væsentlige ændringer i tilbudsgivers økonomiske situation siden seneste regnskabsaflæggelse.
Bemærk: Egenkapitalen skal beregnes og oplyses efter metoden angivet i årsregnskabslovens § 31 (LBK nr. 1580 af 10.12.2015).
En positiv egenkapital for seneste afsluttede regnskabsår.
Tilbudsgiver skal kunne fremvise og vedlægge én (1) reference for udførsel af lignende eller tilsvarende levering som under nærværende udbud.
Såfremt det ikke er muligt at fremvise én (1) lignende/tilsvarende reference, er det tilladt for tilbudsgiver at kumulere flere referencer. Referencerne skal dog være udført over en sammenfaldende periode på mindst 6 måneder.
Referencen skal være på levering af stomiprodukter i forbindelse med bevilling fra én kommune og være sket inden for de seneste tre (3) år med en omsætning på minimum 3 mio. DKK pr. år og skal indeholde en beskrivelse af leverancen, tidspunktet for leverancen, kontraktsummens størrelse (årlig omsætning på aftalen), angivelse af kontaktperson for den pågældende kunde med navn, tlf. og e-mail.
Del IV: Procedure
Der vil ikke være mulighed for at overvære åbningen af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
April / maj 2025.
De obligatoriske udelukkelsesgrunde er gældende for nærværende udbud, derudover er de frivillige udelukkelsesgrunde jf. udbudslovens § 137 stk. 1 nr. 1, 2 og 5 gældende.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevnenshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
I henhold til § 7, stk. 2 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud (i det følgende benævnt ”Lov om Klagenævnet for Udbud”), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
2) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
3) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
4) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
5) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
En klage over at ordregiveren i strid med udbudsloven eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren i henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 4 har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4 skal klageren senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på: www.naevneneshus.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk