23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 183-331669
Offentliggjort
22.09.2015
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Region Midtjylland

Udbud af klinisk ernæring og utensilier i et regionalt/kommunalt samarbejde


Region Midtjylland

Vejledende forhåndsmeddelelse

Varer

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Region Midtjylland
Skottenborg 26
Att: Jacob Prange
8800 Viborg
DANMARK
Telefon: +45 24976018
Mailadresse: jacob.prange@stab.rm.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.rm.dk

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
Sundhed
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II.B: Kontraktens genstand (Varer eller tjenesteydelser)

II.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Udbud af klinisk ernæring og utensilier i et regionalt/kommunalt samarbejde.
II.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted
Varer

NUTS-kode DK04

II.3) Oplysninger om rammeaftale
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale: ja
II.4) Kort beskrivelse af arten og mængden eller værdien af varerne eller tjenesteydelserne:
Indkøb af klinisk ernæring og utensilier.
II.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

15882000, 33141641

II.6) Planlagt startdato for tildelingsprocedurerne
II.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
II.8) Yderligere oplysninger:
Teknisk dialog: Udbud af klinisk ernæring og utensilier i et regionalt/kommunalt samarbejde — Frist: 30.10.2015.
Vejledning til teknisk dialog.
Region Midtjylland forventer i starten af 2016 at udbyde en rammeaftale på klinisk ernæring og utensilier til Region Midtjylland og de i Region Midtjylland tilhørende kommuner.
Region Midtjylland indbyder af den grund alle potentielle tilbudsgivere til teknisk dialog herom. Formålet med den tekniske dialog er
(1) at få identificeret de muligheder og udfordringer markedet ser i et fællesudbud på området samt
(2) at give tovholderne på udbuddet et bedre markeds- og produktkendskab.
Der vil være mulighed for individuelle dialogmøder og afhængig af dialogmødets indhold jf. ovenstående aftales det nærmere hvor mødet afholdes. Region Midtjylland forbeholder sig dog ret til at afholde mødet i Regionshuset Aarhus, Olof Palmes Allé 15, 8200 Aarhus N.
Tidsplan for teknisk dialog:
Afholdelse af dialogmøder: Uge 40-44.
Tilmelding til individuelle dialogmøder bedes fremsendes til:

Udbudsansvarlig indkøber, Jacob Prange, e-mail: jacob.prange@stab.rm.dk.

Angiv venligst i emnefeltet: »Teknisk dialog om klinisk ernæring og utensilier«.

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) Oplysning om reserverede kontrakter

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Oplysninger om den generelle lovramme
VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
17.9.2015

Send til en kollega

0.047