Fakta om udbudet
Udbyder
Region Midtjylland, Projektafdelingen DNU
Vindere
F2-31-08 — DNU — Sterilcentral, indkøb af gulvautoklave
(05.04.2016)
Getinge Danmark A/S
Industriparken 44 B
2750 Ballerup
F2-31-08 - DNU - Sterilcentral, indkøb af gulvautoklave.
Region Midtjylland, Projektafdelingen DNU
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Region Midtjylland, Projektafdelingen DNU
29190925
Hedeager 3
Att: Birgitte Møller
8200 Århus N
DANMARK
Telefon: +45 61557233
Mailadresse: bmjo@rg-dnu.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.dnu.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: http://eu.eu-supply.com/ctm/Supplier/CompanyInformation/Index/117682
Elektronisk adgang til oplysninger: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=151441&B=DNU
Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=151441&B=DNU
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Del II: Kontraktens genstand
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Palle Juul Jensens Boulevard 99, 8200 Aarhus N.
NUTS-kode DK042
33191000
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Hvis flere byder i forening, skal der blandt disse udpeges en ansvarlig tilbudsgiver, der tegner for alle de bydende ved tilbuddet og efterfølgende.
Tilbuddet skal desuden indeholde oplysninger om, hvorvidt virksomhederne hæfter solidarisk og for hinandens forpligtigelser.
B) Oplysninger om eventuelle underleverandører med tilsvarende angivelse af firmanavn, adresse, CVR-nr., telefonnummer, e-mailadresse, samt kontaktpersoner.
C) Der skal vedlægges underskrevet tro og love-erklæring om ubetalt, forfalden gæld til det offentlige (jf. lbk nr. 336 af 13.5.1997), samt at ansøger ikke befinder sig i nogen af de i udbudsdirektivets artikel 45, stk. 2, nævnte situationer.
Paradigme fra Region Midtjylland kan bruges. Paradigmet findes sammen med udbudsmaterialet på EU-Supply.
E) Tilbudsgiver skal vedlægge mindst 3 referencer fra de seneste 3 år, der dokumenterer erfaring med levering, montering, idriftsætning og validering af autoklaver til sterilcentraler og/eller hospitaler.
Del IV: Procedure
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de nedenfor anførte kriterier
1. Økonomi. Vægtning 50
2. Kapacitet og forsyningsforhold. Vægtning 20
3. Funktionalitet og kvalitet. Vægtning 20
4. Arbejdsmiljø. Vægtning 10
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbuddet gennemføres via. DNU‘s elektroniske udbudssystem, EU-supply: https://www.eu-supply.com/dnu.asp
Tilmelding til udbudsportalen er gratis.Alt udbudsmaterialet findes på EU-Supply.
Afgivelse af tilbud skal ske ved at logge sig på EU-Supply og tilmelde sig udbuddet. Tilbud afgivet på anden måde vil ikke blive taget i betragtning. Tilbud skal afgives ved at oploade den efterspurgte dokumentation I »Udbudsbetingelser« til udbudsportalen. Dokumentationen for hvert krav i »Udbudsbetingelser« skal besvares ved at oploade besvarelsen for hvert krav i én samlet PDF-fil. Filerne skal navngives iht. spørgsmålenes navn og nummerering.
Brugerguide til udbudsportalen findes på udbudsportalens hjemmeside: https://www.eu-supply.com/dnu.asp
Det er tilbudsgivers ansvar at læse brugerguiden.Spørgsmål til udbudsmaterialet skal sendes skriftligt via beskedfunktionen på EU-Supply. Svar på spørgsmål vil herefter skriftligt og i anonymiseret form blive offentliggjort via EU-Supply til samtlige tilbudsgivere. Spørgsmål modtaget på anden måde vil ikke blive besvaret.
Tilbudsgiver kan være enten enkeltvirksomheder eller konsortier. Benævnelsen i denne udbudsbekendtgørelse af tilbudsgiver, økonomisk aktør og leverandør, er synonymer for tilbudsgiver.
Nærværende udbudsbekendtgørelse er gældende, hvis der måtte være uoverensstemmelse mellem udbudsbekendtgørelsen og EU-Supply hvad angår kravene til og dokumentation for tilbudsgivers økonomiske og finansielle formåen samt tekniske og faglige kompetencer.
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk