Fakta om udbudet
Udbyder
Glostrup Kommune
Opdateringer
I stedet for: II.1.5) Udbuddet vedrører levering af Kropsbårne hjælpemidler til Vestegnens Indkøbsforum (VIF) og Tårnby. II.2.1) Levering af kropsbårne hjælpemidler (brystproteser, kompressionsstrømper og Ortopædisk fodtøj og ortopædiske indlæg) til de borgere i Albertslund, Brøndby, Glostrup, Hvidovre, Høje Tåstrup, Ishøj, Rødovre, Tårnby og Vallensbæk Kommuner som modtager bevilling hertil. VI.3) Udbuddet er et fælleskommunalt udbud i Vestegnens indkøbsforum hvori følgende kommuner deltager: — Albertslund Kommune — Glostrup Kommune — Hvidovre Kommune, — Høje-Tåstrup Kommune, — Ishøj Kommune, — Rødovre Kommune, — Taarnby og Dragør kommuner — Vallensbæk Kommune. Kommunerne i Vestegnens Indkøbsforum ønsker at samarbejde med virksomheder der påtager sig et socialt ansvar, lever op til egne muligheder for at etablere lære- og praktikpladser og har formuleret personalepolitikker om fastholdelse af medarbejdere med længerevarende sygdom, truet arbejdsevne mv. Som leverandør til kommunerne, skal der så tidligt som muligt inden leverancen/arbejdets udførelse, tages kontakt til et Jobcenter, med henblik på at indgå i samarbejde om kommunens beskæftigelsesindsats. II.1.5) Udbuddet vedrører levering af kropsbårne hjælpemidler til Vestegnens Indkøbsforum (VIF) og Tårnby og Dragør. II.2.1) Levering af kropsbårne hjælpemidler (brystproteser, kompressionsstrømper og ortopædisk fodtøj og ortopædiske indlæg) til de borgere i Albertslund, Brøndby, Glostrup, Hvidovre, Høje Tåstrup, Ishøj, Rødovre, Tårnby og Dragør, og Vallensbæk Kommuner som modtager bevilling hertil. VI.3) Udbuddet er et fælleskommunalt udbud i Vestegnens indkøbsforum hvori følgende kommuner deltager: — Albertslund Kommune — Brøndby Kommune — Glostrup Kommune — Hvidovre Kommune — Høje-Tåstrup Kommune — Ishøj Kommune — Rødovre Kommune — Taarnby og Dragør kommuner — Vallensbæk Kommune. Kommunerne i Vestegnens Indkøbsforum ønsker at samarbejde med virksomheder der påtager sig et socialt ansvar, lever op til egne muligheder for at etablere lære- og praktikpladser og har formuleret personalepolitikker om fastholdelse af medarbejdere med længerevarende sygdom, truet arbejdsevne mv. Som leverandør til kommunerne, skal der så tidligt som muligt inden leverancen/arbejdets udførelse, tages kontakt til et Jobcenter, med henblik på at indgå i samarbejde om kommunens beskæftigelsesindsats.
Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene:
Samlet mængde eller omfang:
Yderligere oplysninger:
Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene:
Samlet mængde eller omfang:
Yderligere oplysninger:
Kropsbårne hjælpemidler
Glostrup Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Glostrup Kommune
Rådhusparken 2
Kontaktpunkt(er): Glostrup Kommune
Att: Jan Olsen Starup
2600 Glostrup
DANMARK
Telefon: +45 43236100
Mailadresse: udbud@glostrup.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.glostup.dk
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Sundhed
Del II: Kontraktens genstand
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Albertslund, Brøndby, Glostrup, Hvidovre, Høje Tåstrup, Ishøj, Rødovre, Tårnby og Vallensbæk Kommuner.
NUTS-kode DK012
Rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 3633180000, 33184420, 33141740
Der kan afgives bud på alle delaftaler
Beskrivelse af disse optioner: Forlængelse af kontrakten med op til 12 måneder.
Foreløbig tidsplan for anvendelse af disse optioner:
måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 1
Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter:
dage: 0 (fra tildeling af kontrakten)
Oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 1 Betegnelse: Brystproteser (eksterne)33184420
Det vil sige at borgerne frit kan vælge en anden leverandør, end den som ordregiver har aftaler med.
33180000
Det vil sige at borgerne frit kan vælge en anden leverandør, end den som ordregiver har aftaler med.
Levering af ortopædisk fodtøj skal tilgodese varige og svære foddeformiter og omfatter ortopædisk fodtøj, skoforhøjelser samt tilretninger i henhold til tilbudsskemaet i bilag 5.
For alt ortopædisk fodtøj gælder, at der skal benyttes billigst egnede, og hvor det er muligt, skal der altid benyttes fabriksfremstillet ortopædisk fodtøj, herefter kaldet FF sko.
Levering af ortopædiske fodindlæg skal tilgodese varige og svære foddeformiter. Der skal altid fortages en individuel vurdering, inden der tages beslutning om, hvilket type ortopædisk fodindlæg der vil være det billigst egnede produkt til den enkelte borger.
Ortopædiske fodindlæg i denne delaftale omfatter ikke fodortoser, der er fremstillet efter individuelle mål og støtter med et fast plast (i daglig tale såkaldte »minikapsler«).
33141740, 33141700
Det vil sige at borgerne frit kan vælge en anden leverandør, end den som ordregiver har aftaler med.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbud afgivet af et konsortium skal vedlægges en udfyldt og underskrevet konsortieerklæring. Herved erklærer tilbudsgivere, at de i fællesskab afgiver tilbud som et konsortium, og hæfter solidarisk i forhold til ordregiver. Samtidig fremgår det af erklæringen med hvilken tilbudsgiver ordregiver kan føre afklarende drøftelser med bindende virkning for konsortiets øvrige deltagere.
Underskrevet erklæring om, at virksomheden ikke er udelukket fra at afgive tilbud i henhold til artikel 45 i direktiv nr. 2004/18/EF af 31.3.2004. Fortrykt formular er vedlagt som bilag 2 og skal benyttes ved tilbudsafgivelsen.
Kopi af tilbudsgivers gyldige erhvervs- og produktansvarsforsikring (policen) med en dækningssum på minimum 10 000 000 DKK.
I muligt omfang, dvs. afhængigt af hvornår tilbudsgiver blev etableret eller startede sin virksomhed, virksomhedens balance eller uddrag heraf for de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
I muligt omfang, dvs. afhængigt af hvornår tilbudsgiver blev etableret eller startede sin virksomhed, oplysning om tilbudsgivers samlede omsætning, herunder omsætning inden for det aktivitetsområde, der er omfattet af udbuddet, i de seneste 3 afsluttede regnskabsår, hvis tallene for denne omsætning foreligger.
I muligt omfang, dvs. afhængigt af hvornår tilbudsgiver blev etableret eller startede sin virksomhed, nøgletal for de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
Tilbudsgiver skal vedlægge følgende oplysninger om virksomhedens tekniske og faglige formåen:
Referenceliste over de betydeligste sammenlignelige leveringer der er udført i løbet af de sidste 3 år, med beskrivelse af leverancerne og angivelse af kontaktpersoner.
Hvis tilbudsgiver baserer sig på andre enheders kapacitet, skal tilbuddet tilsvarende indeholde en beskrivelse af de pågældende enheders tekniske kapacitet.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
Der stilles krav uddannelsen af leverandørens personale. Kravet fremgår af kravspecifikationen.
For ortopædisk fodtøj gælder, at opgaven fra første måltagning, afprøvning og udlevering skal varetages af en ortopædisk håndskomager.
Del IV: Procedure
Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej
Del VI: Supplerende oplysninger
— Albertslund Kommune
— Glostrup Kommune
— Hvidovre Kommune,
— Høje-Tåstrup Kommune,
— Ishøj Kommune,
— Rødovre Kommune,
— Taarnby og Dragør kommuner
— Vallensbæk Kommune.
Kommunerne i Vestegnens Indkøbsforum ønsker at samarbejde med virksomheder der påtager sig et socialt ansvar, lever op til egne muligheder for at etablere lære- og praktikpladser og har formuleret personalepolitikker om fastholdelse af medarbejdere med længerevarende sygdom, truet arbejdsevne mv.
Som leverandør til kommunerne, skal der så tidligt som muligt inden leverancen/arbejdets udførelse, tages kontakt til et Jobcenter, med henblik på at indgå i samarbejde om kommunens beskæftigelsesindsats.
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. Håndhævelseslovens § 12, stk. 1.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk