Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=301015&B=REGIONSYDDK
Udbyder
Region Syddanmark
Vindere
Delkontrakt 38 - Procedurepakke til anlæggelse af regionalanæstesi
(18.03.2022)
Lohmann & Rauscher A/S
Gøngehusvej 252
2950 Vedbæk
Delkontrakt 11 - Spirometrislanger og - sæt
(18.03.2022)
Intersurgical, Filial af Intersurgical AB, Sverige
Rådhustorvet 7,1
3520 Farum
Delkontrakt 37 - Regional anæstesi, single shot, ekkogen, uden stimulation
(18.03.2022)
Secma
Amtsvejen 105A
3320 Skaevinge
Delkontrakt 26 - Spiralforstærkede tuber med Murphys eye, med cuff og stilette
(18.03.2022)
ConvaTec Denmark A/S
Lautruphøj 1-3
2750 Ballerup
Delkontrakt 1b - Cirkelsystem, fleks/formbevarende slanger, ventilationspose og "dovenlars"
(18.03.2022)
Dräger Danmark A/S
Lyskær 9
2730 Herlev
Delkontrakt 14 - Larynxmasker buede
(18.03.2022)
Intersurgical, Filial af Intersurgical AB, Sverige
Rådhustorvet 7,1
3520 Farum
Delkontrakt 33 - PVK og IA-kanyle plasterfiksering
(18.03.2022)
Lohmann & Rauscher A/S
Gøngehusvej 252
2950 Vedbæk
Delkontrakt 6 - Gassampling slanger
(18.03.2022)
ConvaTec Denmark A/S
Lautruphøj 1-3
2750 Ballerup
Delkontrakt 37 - Regional anæstesi, single shot, ekkogen, uden stimulation
(18.03.2022)
Medidyne A/S
Skodsborgvej 311
2850 Nærum
Delkontrakt 1a - Cirkelsystem, ekspanderbare dobbeltslanger, ventilationspose og "dovenlars"
(18.03.2022)
Intersurgical, Filial af Intersurgical AB, Sverige
Rådhustorvet 7,1
3520 Farum
Delkontrakt 10 Proceduresæt til anlæggelse af spinalanæstesi
(18.03.2022)
Lohmann & Rauscher A/S
Gøngehusvej 252
2950 Vedbæk
Delkontrakt 18 - Anæstesimasker med ventil
(18.03.2022)
Mediplast A/S
Marielundvej 46E
2730 Herlev
Delkontrakt 10 Proceduresæt til anlæggelse af spinalanæstesi
(18.03.2022)
H. Dam Kærgaard A/S
Borupvang 9
2750 Ballerup
Delkontrakt 17a - Arteriekanyle med énhåndsbetjent lukkemekanisme med sikkerhed
(18.03.2022)
CODAN DEHA ApS
Hejreskovvej 8
3490 Kvistgård
Delkontrakt 22 - Operation LIFE CVK procedurepakke
(18.03.2022)
H. Dam Kærgaard A/S
Borupvang 9
2750 Ballerup
Delkontrakt 32 - Tungeholdere
(18.03.2022)
Intersurgical, Filial af Intersurgical AB, Sverige
Rådhustorvet 7,1
3520 Farum
Delkontrakt 19 – Anæstesimasker uden ventil
(18.03.2022)
Intersurgical, Filial af Intersurgical AB, Sverige
Rådhustorvet 7,1
3520 Farum
Delkontrakt 38 - Procedurepakke til anlæggelse af regionalanæstesi
(18.03.2022)
H. Dam Kærgaard A/S
Borupvang 9
2750 Ballerup
Delkontrakt 29 - Standard anæstesituber, til nasal/oral intubation
(18.03.2022)
ConvaTec Denmark A/S
Lautruphøj 1-3
2750 Ballerup
Delkontrakt 31 - Tubestiletter
(18.03.2022)
Mediq Danmark A/S
Kornmarksvej 15-19
2605 Brøndby
Delkontrakt 18 - Anæstesimasker med ventil
(18.03.2022)
Ambu A/S
Baltorpbakken 13
2750 Ballerup
Delkontrakt 23 - Procedurepakke til anlæggelse af epidural anæstesi, epiduralkatetre/kanyler og tilbehør
(18.03.2022)
B. Braun Medical A/S
Dirch Passers Allé 27, 3.sal
2000 Frederiksberg
Delkontrakt 17b - Arteriekanyle med énhåndsbetjent lukkemekanisme uden sikkerhed
(18.03.2022)
Becton Dickinson Denmark A/S
Firskovvej 25B
2800 Kgs. Lyngby
Delkontrakt 21 - Nasal Airway
(18.03.2022)
Mediq Danmark A/S
Kornmarksvej 15-19
2605 Brøndby
Delkontrakt 29 - Standard anæstesituber, til nasal/oral intubation
(18.03.2022)
Medtronic Danmark A/S
Arne Jacobsens Alle 17
2300 København S
Delkontrakt 12 - Engangslaryngoskoper med LED lys inkl. håndtag og blad
(18.03.2022)
Mediq Danmark A/S
Kornmarksvej 15-19
2605 Brøndby
Delkontrakt 7 - Respiratorslanger til Oxylog ® 3000/3000+, en patients
(18.03.2022)
Dräger Danmark A/S
Lyskær 9
2730 Herlev
Delkontrakt 30 - Dobbeltløbede tuber til én lunge ventilation
(18.03.2022)
GM MEDICAL A/S
Blokken 11
3460 Birkerød
Delkontrakt 9 - Spinalkanyler m/stilet og m/pencilpoint slib
(18.03.2022)
GM MEDICAL A/S
Blokken 11
3460 Birkerød
Delkontrakt 24 - Resucitatorer, baby, børn og voksne
(18.03.2022)
Intersurgical, Filial af Intersurgical AB, Sverige
Rådhustorvet 7,1
3520 Farum
Delkontrakt 24 - Resucitatorer, baby, børn og voksne
(18.03.2022)
Ambu A/S
Baltorpbakken 13
2750 Ballerup
Delkontrakt 6 - Gassampling slanger
(18.03.2022)
Mediq Danmark A/S
Kornmarksvej 15-19
2605 Brøndby
Delkontrakt 34 - Regional anæstesi nål til single shot, semiekkogen og ekkogen, m. stimulation
(18.03.2022)
GM MEDICAL A/S
Blokken 11
3460 Birkerød
Delkontrakt 5 - Engangskabler til EKG elektroder til anæstesi
(18.03.2022)
Timik ApS
Sivlandvænget 27B st. th.
5260 ODENSE S
Delkontrakt 11 - Spirometrislanger og - sæt
(18.03.2022)
Timik ApS
Sivlandvænget 27B st. th.
5260 ODENSE S
Delkontrakt 34 - Regional anæstesi nål til single shot, semiekkogen og ekkogen, m. stimulation
(18.03.2022)
B. Braun Medical A/S
Dirch Passers Allé 27, 3.sal
2000 Frederiksberg
Delkontrakt 1a - Cirkelsystem, ekspanderbare dobbeltslanger, ventilationspose og "dovenlars"
(18.03.2022)
Timik ApS
Sivlandvænget 27B st. th.
5260 ODENSE S
Delkontrakt 14 - Larynxmasker buede
(18.03.2022)
Ambu A/S
Baltorpbakken 13
2750 Ballerup
Delkontrakt 28 - Præformede tuber, oral, sydvendte med Murphys eye og med cuff
(18.03.2022)
GM MEDICAL A/S
Blokken 11
3460 Birkerød
Delkontrakt 25 - Ventilationsposer og ventilationsposesystemer til baby, børn og voksne
(18.03.2022)
Medtronic Danmark A/S
Arne Jacobsens Alle 17
2300 København S
Delkontrakt 21 - Nasal Airway
(18.03.2022)
GM MEDICAL A/S
Blokken 11
3460 Birkerød
Delkontrakt 27 - Præformede tuber, nasal, nordvendte, med cuff
(18.03.2022)
Mediq Danmark A/S
Kornmarksvej 15-19
2605 Brøndby
Delkontrakt 33 - PVK og IA-kanyle plasterfiksering
(18.03.2022)
Mediplast A/S
Marielundvej 46E
2730 Herlev
Delkontrakt 8 - Spinalkanyler m/stilet og m/Quincke slib
(18.03.2022)
B. Braun Medical A/S
Dirch Passers Allé 27, 3.sal
2000 Frederiksberg
Delkontrakt 17b - Arteriekanyle med énhåndsbetjent lukkemekanisme uden sikkerhed
(18.03.2022)
Merit Medical Denmark A/S
Alhambravej 3
1826 Frederiksberg
Opdateringer
Udbud af anæstesiprodukter
Region Syddanmark
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190909
Postadresse: Damhaven 12
By: Vejle
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 7100
Land: Danmark
Kontaktperson: Stine Cheng
E-mail: Stine.Westerboe.Cheng@rsyd.dk
Telefon: +45 24626201
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionsyddanmark.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055
Del II: Genstand
Udbud af anæstesiprodukter
Indkøb af anæstesiprodukter til Region Syddanmarks sygehuse. Indkøbet omfatter køb og levering af forbrugsvarer samt tilhørende service og uddannelse af personale. Der agtes indgået rammeaftale med 2 leverandører pr. delkontrakt på de udbudte delkontrakter af anæstesiprodukter til Region Syddanmarks sygehuse jf. udbudsbetingelserne for yderligere information.
Indkøb af anæstesiprodukter til sygehusene i Region Syddanmark
Indkøb af anæstesiprodukter til Region Syddanmarks sygehuse. Indkøbet omfatter køb og levering af forbrugsvarer samt tilhørende service uddannelse af personale. Der agtes indgået rammeaftale med 2 leverandører pr. delkontrakt på de udbudte delkontrakter af anæstesiprodukter til Region Syddanmarks sygehuse jf. udbudsbetingelserne for yderligere information.
Tilkøb af naturligt sammenhængende produkter under den enkelte delkontrakt.
Udvidet leveringssikkerhed på angivne produkter/positioner under delkontrakt 1a, 2, 7, 18, 19, 22, 25 og 31 i kontraktbilag 3 i henhold til pkt. II. 0.2.19 - pkt. II. 0.2.25 i kontraktbilag 2a.
Samtlige udbudsdokumenter for alle delkontrakter ligger under delkontrakt 1a for dette udbud i ordregivers elektroniske udbudssystem (CTM).
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der stilles ikke krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister.
Referencer:
Tilbudsgiver skal i ESPD udarbejde referenceliste for de af udbuddet omfattede og tilsvarende ydelser leveret inden for de seneste 3 år. Referencelisten skal således indeholde en beskrivelse af de betydeligste leveringer inklusive datoer (start/slut) for leveringsperiode og kundens navn (inkl. kontaktperson hos kunden). Herudover skal tilbudsgiver angive størrelsesordenen (i form af beløb i danske kroner eksklusiv moms). Ordregiver forbeholder sig ret til at kontakte de anførte kontaktpersoner med henblik på bekræftelse af oplysningernes rigtighed.
Delkontrakt 1b, 3b, 4, 5, 8, 16, 20, 21, 26, 27, 28, 32, 35, 36 og 38: Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver har relevant erfaring i form af mindst 2 sammenlignelige referencer inden for de seneste 3 år. En reference anses for sammenlignelig, når der til den pågældende kunde er leveret anæstesi- og/eller intensivprodukter for minimum 20 000 DKK (ekskl. moms) pr. år i minimum 2 år (24 måneder). Kunden skal være et hospital/region i EU eller i et land med en offentlig regulering af medicinsk udstyr og af leverandører af medicinsk udstyr på mindst samme niveau som i EU.
De øvrige delkontrakter: Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver har relevant erfaring i form af mindst 2 sammenlignelige referencer inden for de seneste 3 år. En reference anses for sammenlignelig, når der til den pågældende kunde er leveret anæstesi- og/eller intensivprodukter for minimum 100 000 DKK (ekskl. moms) pr. år i minimum 2 år (24 måneder). Kunden skal være et hospital/region i EU eller i et land med en offentlig regulering af medicinsk udstyr og af leverandører af medicinsk udstyr på mindst samme niveau som i EU.
Dokumentation: Ordregiver anser som udgangspunkt den i ESPD angivne referenceliste som endelig dokumentation for tilbudsgiverens relevante erfaring, men kan dog vælge at kræve yderligere dokumentation, hvor det findes påkrævet.
Der gælder særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten på følgende områder:
- Socialt ansvar
- Mærkning, miljø og indholdsstoffer.
Del IV: Procedure
Tilbud og tilhørende vareprøver skal være afleveret senest på den i tidsplanen i udbudsbetingelserne angivne frist for aflevering af tilbud og vareprøver. Det er tilbudsgivers ansvar, at tilbud og tilhørende vareprøver fremkommer rettidigt.
Der vil ikke være adgang til at overvære åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Juni 2024
Tilbudsgiver skal i ESPD angive de oplysninger om tilbudsgiveren, der efterspørges i henhold til udbudsbetingelsernes pkt. 6. Bemærk at tilbudsgiver i ESPD bl.a. skal afgive oplysninger vedr. obligatoriske udelukkelsesgrunde. Tilbudsgiver skal i ESPD således erklære ikke at være omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde, der fremgår af udbudslovens § 135, stk. 1 og 3.
Tilbudsgiver udelukkes fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis tilbudsgiver i henhold til § 135 ved endelig dom er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for handlinger begået som led i en kriminel organisation, bestikkelse, svig, terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet, hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme, eller børnearbejde og andre former for menneskehandel. Ordregiver skal endvidere udelukke en tilbudsgiver, der har ubetalt forfalden gæld på 100 000 DKK eller derover til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger i henhold til dansk lovgivning eller lovgivningen i det land, hvor tilbudsgiver er etableret. Ordregiver kan dog under særlige betingelser undlade at udelukke i denne situation.
Tilsvarende skal ordregiver i henhold til § 136 bl.a. udelukke en tilbudsgiver, når ordregiver kan påvise, en interessekonflikt i forhold til udbuddet, som ikke kan afhjælpes effektivt med mindre indgribende foranstaltninger, en konkurrencefordrejning som følge af en forudgående inddragelse af tilbudsgiver, herunder som rådgiver i forberedelsen af udbudsproceduren i forhold til det pågældende udbud, som ikke kan afhjælpes med mindre indgribende foranstaltninger, eller at tilbudsgiver i det pågældende udbud har givet groft urigtige oplysninger mv. Tilbudsgiver udelukkes endvidere fra udbudsprocessen, såfremt tilbudsgiver i henhold til udbudsbetingelsernes pkt. 6 og udbudslovens § 137 er omfattet af følgende frivillige udelukkelsesgrunde:
1) Tilbudsgiver har tilsidesat gældende forpligtelser inden for det miljø- social- eller arbejdsretlige område mv. (i henhold til udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1).
2) Tilbudsgiver er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling, hvis dennes aktiver administreres af en kurator eller af retten, hvis denne er under tvangsakkord, hvis dennes erhvervsvirksomhed er blevet indstillet eller denne befinder sig i en lignende situation i henhold til en tilsvarende procedure (i henhold til Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2).
3) Tilbudsgiver i forbindelse med udøvelsen af sit erhverv har begået alvorlige forsømmelser, der sår tvivl om tilbudsgiverens integritet (i henhold til udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 3).
4) Tilbudsgiver har indgået en aftale med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning (i henhold til udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 4).
5) Tilbudsgiver væsentligt har misligholdt en tidligere offentlig kontrakt, kontrakt med en forsyningsvirksomhed eller koncessionskontrakt, og misligholdelsen har medført den pågældende kontrakts ophævelse eller en lignende sanktion (i henhold til udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 5).
6) Tilbudsgiver uretmæssigt har forsøgt at påvirke ordregiverens beslutningsproces, hvis tilbudsgiveren har fået fortrolige oplysninger, der kan give dem uretmæssige fordele i forbindelse med udbudsproceduren, eller såfremt tilbudsgiver groft uagtsomt har givet vildledende oplysninger, der kan have væsentlig indflydelse på beslutninger vedrørende udelukkelse vurdering af minimumskravene til egnethed, udvælgelse eller tildeling af kontrakt (i henhold til udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 6).
Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via CTM fra EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne.
Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via CTM. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven skal være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet skal klageren sende (evt. pr. e-mail) en kopi af klagen med bilag til ordregiveren. Klagenævnet har brug for at vide, om klageren har underrettet ordregiveren, og klageren skal derfor sende kopi af underretningen af ordregiveren til Klagenævnet.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: https://www.kfst.dk/