Fakta om udbudet
Udbyder
Københavns Kommune - Socialforvaltningen
Vindere
Udbud af beskyttet beskæftigelse jævnfør § 103
(14.07.2021)
Hans Knudsen Instituttet
Vermundsgade 5
2100 København Ø
Udbud af beskyttet beskæftigelse jævnfør § 103
Københavns Kommune - Socialforvaltningen
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 64942212
Postadresse: Bernstorffsgade 17
By: København V
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 1577
Land: Danmark
Kontaktperson: Jette Nielsen
E-mail: i39i@kk.dk
Telefon: +45 29128908
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/157522570.aspx
Del II: Genstand
Udbud af beskyttet beskæftigelse jævnfør § 103
Ved nærværende udbud ønsker ordregiver at indhente tilbud på beskyttet beskæftigelse, jf. servicelovens § 103.
Ordregiver ønsker tilbud på 55 deltidspladser med en option på yderligere 15 deltidspladser.
Udbuddet omfatter beskyttet beskæftigelse af borgere, jf. servicelovens § 103.
Ordregiver ønsker tilbud på 55 deltidspladser.
En deltidsplads defineres som beskyttet beskæftigelse i op til 18,5 timer ugentligt.
2 deltidspladser skal kunne konverteres til 1 fuldtidsplads. En fuldtidsplads defineres som beskyttet beskæftigelse i intervallet 18,5 - 37 timer ugentligt.
Herudover udbydes en option på tilkøb af yderligere 15 pladser således, at ordregiver i alt har mulighed for at indkøbe op til 70 pladser. Samtlige 70 deltidspladser skal tilbydes til samme pris.
Der tilbydes garantibetaling på de 55 udbudte pladser, som er ordregivers minimumskøb.
Ordregivers krav til kontraktvilkår fremgår af kontraktudkastet (bilag A), mens kravene til ydelsen er detaljeret beskrevet i den tekniske specifikation (bilag B, Formål og kravspecifikation).
Kontrakten vedrører perioden 1. oktober 2021 - 30. september 2027.
Aftalen er uopsigelig i 2 år. Ordregiver kan herefter opsige aftalen med et varsel på 3 mdr.
Leverandøren kan ikke opsige aftalen.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tro- og loveerklæring:
Positiv egenkapital i det seneste regnskabsår (offentliggjort regnskab).
Tilbudsgiver skal dokumentere erfaring med udførelse af beskyttet beskæftigelse, jf. servicelovens § 103, til borgere med fysiske og psykiske handicaps, af minimum 20 borgere, samtidigt.
Ved samtidigt forstås i samme måned(er).
Ydelsen skal udført inden for de seneste 2 år regnet fra tilbudsfristen og må ikke være ældre end 2 år at regne fra tilbudsfristen.
Hver reference skal indeholde følgende oplysninger:
- Kundens navn
- Kontaktdata (navn, telefonnummer samt e-mail)
- Beskrivelse af opgaven, dvs.
- hvor mange borgere der er omfattet af den konkrete reference
- om borgerne har fysiske og/eller psykiske handicaps, herunder fordeling.
Kontraktperiode (starttidspunkt - måned/år og slut-tidspunkt - måned/år).
Del IV: Procedure
Ordregiver vil tildele kontrakten til den tilbudsgiver, der har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud, hvilket identificeres på grundlag af "Det bedste forhold mellem pris og kvalitet". Ordregiver vil anvende følgende underkriterier og delkriterier med den for hvert kriterium anførte vægt (beregningsfaktorer): Pris 50 %, kvalitet 50 % (Under "Kvalitet" indgår: Indhold og effekt 20 %, Metode og faglighed 20 % og Samarbejde og implementering 10 %).
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk