Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=293969&B=RS
Udbyder
Region Sjælland
Opdateringer
Forsyningssøjler
Region Sjælland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190658
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4180
Land: Danmark
Kontaktperson: Rasmus Bislev
E-mail: rabi@regionsjaelland.dk
Telefon: +45 51647571
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
Del II: Genstand
Forsyningssøjler
Udbud af forsyningssøjler til intensiv afdelingen på SUH Køge. Aftalen vil være en rammeaftale med en leverandør gældende i 4 år.
Udbud af forsyningssøjler til SUH Køge. Aftaleren vil være rammeaftale med en leverandør.
Reservedele.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal levere en relevant reference inden for det udbudte område, udført i løbet af de seneste 3 år, afhængigt af, hvornår den økonomiske aktør blev etableret eller startede sin virksomhed.
Tilbudsgiver bedes beskrive omfanget af ydelserne der er leveret. Til referencen ønskes oplyst en kontaktperson hos kunden til brug for eventuel kontrol af de afgivne oplysninger. Som mindstekrav kræves dokumenteret én reference, hvor der er leveret sammenlignelige ydelser inden for det udbudte ydelsesområde.
For referencen skal det oplyses:
- Kundens navn
- Kort beskrivelse af leverancen/løsningen
- Kontaktperson.
Tilbudsgiver anser en reference for relevant, hvis den omfatter levering af forsyningssøjler i tilavarende konfiguration og kvalitet som den udbudte, til en offentlig institution eller privat virksomhed.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnerens Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til Klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og § § 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til Klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk