Fakta om udbudet
Udbyder
Greve Kommune
Genudbud på hjemmepleje i Greve Kommune
Greve Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 44023911
Postadresse: Rådhusholmen 10
By: Greve
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 2670
Land: Danmark
Kontaktperson: Lars Torp Steffensen
E-mail: lat@greve.dk
Telefon: +45 43979008
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.greve.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193861
Del II: Genstand
Genudbud på hjemmepleje i Greve Kommune
Levering af hjemmepleje i Greve Kommune omfatter indsatser indenfor nedenstående områder:
— Rehabiliterende pleje og hjælp i henhold til lov om social service § 83a
— Personlig pleje i henhold til lov om social service § 83.1
— Praktisk hjælp i henhold til lov om social service § 83.2
— Aflastende indsatser i henhold til lov om social service § 84
— Vedligeholdende træning i henhold til lov om social service § 86.2
— Håndtering af nødkald i henhold til lov om social service § 112
— Håndtering af GPS og ved behov afhentning af borgere, der er tildelt GPS i henhold til lov om social service § 125.
— Overdraget sygepleje efter sundhedsloven § 138.
Rammeaftalen har i 2020 dækket en samlet omsætning for den private og kommunale hjemmepleje på ca. 110 mio. DKK.
Greve Kommune
Levering af hjemmepleje i Greve Kommune omfatter indsatser indenfor nedenstående områder:
— Rehabiliterende pleje og hjælp i henhold til lov om social service § 83a
— Personlig pleje i henhold til lov om social service § 83.1
— Praktisk hjælp i henhold til lov om social service § 83.2.
— Aflastende indsatser i henhold til lov om social service § 84
— Vedligeholdende træning i henhold til lov om social service § 86.2
— Håndtering af nødkald i henhold til lov om social service § 112
— Håndtering af GPS og ved behov afhentning af borgere, der er tildelt GPS i henhold til lov om social service § 125.
— Overdraget sygepleje efter sundhedsloven § 138.
Rammeaftalens område har i 2020 svaret til en samlet omsætning for den private og kommunale hjemmepleje på 110 mio. DKK.
Det skal understreges, at der er tale om en rammeaftale, hvor det er borgernes valg af leverandør, der afgør omsætningen.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Genudbud af hjemmeplejen i Greve Kommune
Del VI: Supplerende oplysninger
Der blev modtaget 1 konditionsmæssigt tilbud. Da tilbudsprisen ligger over kommunens budget for den udbudte ydelse, har Greve Kommune besluttet at annullere udbuddet og herefter overgå til godkendelsesmodellen. Leverandører som alene tilbyder praktisk hjælp samt leverandører, der leverer både praktisk hjælp, overdraget sygepleje og personlig pleje vil få mulighed for at ansøge om at komme i betragtning.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk