Fakta om udbudet
Udbyder
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Udbud af Covid-19 podning i Københavns Kommunes Børn & Ungdomsforvaltning
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 64942212
Postadresse: Borups Allé 177
By: København NV
NUTS-kode: DK011 Byen København
Postnummer: 2400
Land: Danmark
Kontaktperson: Ilias Elaraar
E-mail: g91n@kk.dk
Telefon: +45 29425383
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/159644037.aspx
Del II: Genstand
Udbud af Covid-19 podning i Københavns Kommunes Børn & Ungdomsforvaltning
Ved nærværende udbud ønsker ordregiver at indhente tilbud på Covid-19 testning af personale og elever i Børne- Ungdomsforvaltningens institutioner.
Leverandøren skal stå for udførelse af test for Covid-19 af både kommunens personale og elever fra 12 år og opefter, i Børne og Ungdomsforvaltningen. Personale som er omfattet af aftalen, er folkeskoler, 10. klasse centre, samt "andre særlige tilbud" og specialskoler beliggende i Københavns Kommune.
Ordregiver stiller testfacilitet/lokaler til rådighed til leverandørens podepersonale.
Det estimeres at leverandøren skal foretage op til 15 000 podninger om ugen, fordelt på 85 lokationer. Ordregiver vil dog fremhæve at vi på nuværende tidspunkt ikke kender til det konkrete behov, da det afhænger af eksterne faktorer herunder, men ikke begrænset til, vaccinationsprogrammets progression, vaccinationsprogrammets udvidelse af målgruppen til børn og hjemlen og den afledte pligt til at drive tilbuddet for podning af personale og børn. Derfor kan det vise sig at løsningen drives i et varierende omfang alt efter disse omstændigheder.
Ordregiver gør tilbudsgiverne opmærksomme på at såfremt hjemmel til at pode målgruppen ophører, eller på anden måde ikke forlænges i aftaleperioden, vil ordregiver opsige samarbejdet. Det samme gør sig gældende for udbudsforretningen, at såfremt ordregiver ingen hjemmel har til at drive tilbuddet, annulleres udbuddet.
Kontrakten vil løbe 3 år, uden mulighed for forlængelse.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav for økonomisk, teknisk og faglig formåen.
1) Gennemsnitlige årsomsætning for omsætning i de 2 seneste disponible regnskabsår eller tilbudsgivers omsætning i det seneste disponible regnskabsår skal udgøre minimum 20 mio. DKK (ekskl. moms).
2) Finansielle nøgletal: Soliditetsgrad på mindst 15 % i det seneste disponible regnskabsår.
3) Referencer: Tilbudsgiver skal have præsteret mindst 1 referencer af varer eller tjenesteydelser der, der er udført inden for de seneste 2 år, og som har lighed med kontraktens genstand. Med lighed menes at tilbudsgiver skal have driftet minimum 40 lokationer, med minimum 15 000 ugentlige podninger gennemsnitligt over perioden.
Del IV: Procedure
Ordregiver vil tildele kontrakten til den tilbudsgiver, der har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud, hvilket identificeres på grundlag af "Kriteriet laveste pris".
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver må ikke være omfattet af en eller flere udelukkelsesgrunde nævnt i udbudsloven § § 135, 136 og 137 stk. 1, nr. 1, 2. (se herom i udbudsbetingelserne). Tilbudsgiver er endvidere udelukket fra at deltage i udbuddet, hvis ordregiveren kan påvise, at tilbudsgiver har begået handlinger, der har ført til domfældelse for overtrædelse af gældende skattelovgivning inden for det område, hvor virksomheden udøver sit erhverv, i henhold til udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 3.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk