Fakta om udbudet
Udbyder
Region Hovedstaden
Vindere
Udbud af MR-skanninger
(10.12.2021)
Capio A/S
Hellerup
Udbud af MR-skanninger
(10.12.2021)
Nørmark Privathospital
Ishøj
Udbud af MR-skanninger
(10.12.2021)
Billeddiagnostisk Danmark
Aalborg
Udbud af MR-skanninger
Region Hovedstaden
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190623
Postadresse: Kongens Vænge 2
By: Hillerød
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 3400
Land: Danmark
Kontaktperson: Anna Lazareva
E-mail: anastasia.lazareva@regionh.dk
Telefon: +45 21307931
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/66963
Del II: Genstand
Udbud af MR-skanninger
Region Hovedstaden udbyder en rammeaftale vedr. MR-skanninger på baggrund af sundhedsloven § 75 stk. 2.
Formålet med kontrakten er:
— at patienter, der henvises til udredning hos leverandøren, skal udredes indenfor én måned fra det tidspunkt, hvor den henvisende enhed, modtog henvisningen, jf. sundhedsloven § 82B.
— at patienter, der henvises til behandling hos leverandøren skal behandles indenfor én måned efter den dato, hvor den henvisende enhed, modtog henvisning eller fra det tidspunkt, hvor patienten er udredt, jf. sundhedslovens § 87.
I perioder hvor sundhedslovens § 82B og § 87 ikke finder anvendelse, er kontraktens formål det samme.
Ydelsen består af MR-skanninger til nyhenviste elektive patienter.
Kontrakten, der vil blive indgået på baggrund af dette udbud, agtes indgået med forventeligt 2-4 tilbudsgivere.
Ordregiver agter således at indgå parallelle rammeaftaler med de 2-4 tilbudsgivere, der afgiver de bedste tilbud i henhold til tildelingskriteriet laveste pris.
Ordregiver har et årligt behov på op til 30 000 skanninger pr. år og vil tildele de parallelle rammeaftaler til så mange tilbudsgivere, som det er nødvendigt for at dække dette behov, dog højst 4 tilbudsgivere.
- Yderligere option på forlængelse af kontrakt 3 x 12 måneder.
- Anslået værdi: 45 mio. DKK
- Maksimum værdi: 60 mio. DKK.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
— Sociale klausuler jf. pkt. 11.1 udbudsbetingelser.
Leverandøren skal kunne arbejde med elektroniske henvisninger, leverandørs IT-system skal derfor inden kontraktstart certificeres af MedCom. Endvidere skal leverandørens it-system kunne samarbejde med kundens IT-system; RIS-PACS/Sundhedsplatformen. Se yderligere kontrakt pkt. 9.3.
Krav om at anføre navne samt faglige kvalifikationer for de medarbejdere, der skal udføre kontrakten. Se yderligere kontraktbilag 3: Personlige forhold og faglig formåen.
Del IV: Procedure
Tildelingskriteriet er det for ordregiver økonomisk mest fordelagtige tilbud vurderet efter kriteriet:
- Laveste pris.
Vurderet på basis af de udbudte mængder samt priser og rabat oplyst i de modtagne tilbud.
Ordregiver vil tildele kontrakten til 2-4 tilbudsgivere
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Tildeling af rammeaftale: 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk