Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=300978&B=VIF
Udbyder
Høje-Taastrup Kommune
Vindere
Delaftale 3 Børnetekstiler
(07.01.2022)
Babysam
Ballevej 7
8300 Odder
Delaftale 2 Leje af barnevogne og krybber
(07.01.2022)
Banysam
Ballevej 7
8300 Odder
Delaftale 1 Barnevogne, krybber og klapvogne samt tilbehør
(07.01.2022)
DayCare 1
Engvej 6
6880 Tarm
EU-Udbud småbørnsudstyr
Høje-Taastrup Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: Høje-Taastrup Kommune
Postadresse: Bygaden 2
By: Taastrup
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2630
Land: Danmark
Kontaktperson: Pia Blak
E-mail: piabl@htk.dk
Telefon: +45 29616018
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.htk.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/330936
CVR-nummer: 66137112
Postadresse: Nordmark Alle
By: Albertslund
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2620
Land: Danmark
Kontaktperson: Gül Kilic
E-mail: gul.bahar.kilic.corap@albertslund.dk
Telefon: +45 43687655
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.albertslund.dk
CVR-nummer: 65113015
Postadresse: Park Allé
By: Brøndby
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2605
Land: Danmark
Kontaktperson: Anne Margrethe Haff-jensen
E-mail: amhaj@brondby.dk
Telefon: +45 43282218
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.brondby.dk
CVR-nummer: 65120119
Postadresse: Rådhusparken 2
By: Glostrup
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2600
Land: Danmark
Kontaktperson: Jan Starup
E-mail: Jan.Starup@glostrup.dk
Telefon: +45 43236100
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.glostrup.dk
CVR-nummer: 55606617
Postadresse: Hvidovrevej 278
By: Hvidovre
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2650
Land: Danmark
Kontaktperson: Jens Vejgaard
E-mail: jvd@hvidovre.dk
Telefon: +45 36393147
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.hvidovre.dk
CVR-nummer: Høje-Taastrup Kommune
Postadresse: Bygaden 2
By: Taastrup
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2630
Land: Danmark
E-mail: piabl@htk.dk
Telefon: +45 29616018
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.htk.dk
CVR-nummer: 11931316
Postadresse: Ishøj Store Torv 20
By: Ishøj
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2635
Land: Danmark
Kontaktperson: Søren Roslef
E-mail: ssr@ishoj.dk
Telefon: +45 43577575
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.ishoj.dk
CVR-nummer: 20310413
Postadresse: Amager landevej 76
By: Kastrup
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2770
Land: Danmark
E-mail: aje.of@Taarnby.dk
Telefon: +45 24766828
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.taarnby.dk
Del II: Genstand
EU-Udbud småbørnsudstyr
Udbuddets omfang består af udstyr til babyer og børn hovedsageligt i alderen 0-3 år i samtlige af ordregivers enheder og institutioner.
Delaftale 1: Barnevogne, krybber og klapvogne samt tilbehør
Denne ydelse omfatter køretøjer uden motor, herunder barnevogne, klapvogne, krybber samt tilbehør.
Ordregiver estimerer, at den samlede årsomsætning pr. delaftale, er følgende:
- Delaftale 1: 850 000 DKK.
Ordregiver estimerer, at den samlede maksimale værdi pr. delaftale, er følgende:
- Delaftale 1: 950 000 DKK.
Delaftale 2: Leje af barnevogne og krybber
- Ydelseskategori 2: Denne ydelse omfatter leje af køretøjer med og uden motor, herunder barnevogne og krybber.
Ordregiver estimerer, at den samlede årsomsætning pr. delaftale, er følgende:
- Delaftale 2: 425 000 DKK.
Ordregiver estimerer, at den samlede maksimale værdi pr. delaftale, er følgende:
- Delaftale 2: 500 000 DKK.
Delaftale 3: Børnetekstiler
- Ydelseskategori 3: Denne ydelse omfatter børnetekstiler, herunder hagesmækker, stofbleer, vaskeklude, håndklæder, viskestykker, puder, dyner, sengetøj, lagner, tæpper, køreposer, soveposer.
Ordregiver estimerer, at den samlede årsomsætning pr. delaftale, er følgende:
- Delaftale 3: 700 000 DKK.
Ordregiver estimerer, at den samlede maksimale værdi pr. delaftale, er følgende:
- Delaftale 3: 800 000 DKK.
Delaftale 4: Diverse småbørnsudstyr
- Ydelseskategori 4: Denne ydelse omfatter diverse småbørnsudstyr herunder sikkerhedsvest, cykelhjelm, kravlegård, malerforklæde, forklæde, stige, hvilemadras, legemadras, toiletsæde, potte, pedalspand, blespand, puslehynde, puslebord, puslereol, krus, babyalarm, pandetermometer, skuffe-/sikring, multilås, skammel, gitter, rejseseng, sele, kajakpose, selesaks, stige til barnevogn, gå-håndtag til barnevogn og klapvogn samt fodvippe.
Ordregiver estimerer, at den samlede årsomsætning pr. delaftale, er følgende:
- Delaftale 4: 875 000 DKK.
Ordregiver estimerer, at den samlede maksimale værdi pr. delaftale, er følgende:
- Delaftale 4: 1 mio. DKK.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
- Tilbudsgiver må ikke have noget forbehold i revisionsbemærkningerne de sidste 2 regnskabsperioder.
- Tilbudsgiver skal have en positiv egenkapital i de sidste 2 regnskabsår.
Minimumskrav:
- Tilbudsgiver må ikke have noget forbehold i revisionsbemærkningerne de sidste 2 regnskabsperioder.
- Tilbudsgiver skal have en positiv egenkapital i de sidste 2 regnskabsår.
- Mindst 1 reference for leverancer af tilsvarende karakter, referencen må højst være 5 år.
Minimumskrav, at tilbudsgiver kan oplyse følgende:
- Mindst 1 reference for leverancer af tilsvarende karakter, referencen må højst være 5 år.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
2025
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk