Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=308398&B=DRAGOER
Udbyder
Dragør Kommune
Opdateringer
II.2.6
I stedet for:
Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 70000000.00 DKK
Læses:
Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 40000000.00 DKK
Maksimal værdi
Værdi eksklusive moms: 70000000.00 DKK
Udbud af personlig pleje og praktisk hjælp
Dragør Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 12881517
Postadresse: Kirkevej 7
By: Dragør
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2791
Land: Danmark
Kontaktperson: Ronni Klarskov
E-mail: ronnik@dragoer.dk
Telefon: +45 32890136
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://dragoer.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/330947
Del II: Genstand
Udbud af personlig pleje og praktisk hjælp
Dragør Kommune udbyder personlig pleje og praktisk hjælp for borgere visiteret til hjemmepleje efter servicelovens § 83 (personlig og praktisk hjælp) samt i henhold til Socialministeriets bekendtgørelse nr. 1575 af 27.12.2014 om kvalitetsstandarder for hjemmehjælp, rehabiliteringsforløb og træning efter Servicelovens §§ 83, 83a og 86.
Dragør Kommune udbyder personlig pleje og praktisk hjælp for borgere visiteret til hjemmepleje efter servicelovens § 83 (personlig og praktisk hjælp) samt i henhold til Socialministeriets bekendtgørelse nr. 1575 af 27.12.2014 om kvalitetsstandarder for hjemmehjælp, rehabiliteringsforløb og træning efter Servicelovens §§ 83, 83a og 86.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver i hvert af de 3 senest godkendte regnskabsår har haft:
• en soliditetsgrad på 10 %
• en positiv egenkapital
• en soliditetsgrad på 10 %
• en positiv egenkapital
Under fanen ”Udvælgelseskriterier” i EU-Supply angives referencerne. Referencelisten skal indeholde følgende:
• En beskrivelse af aftalen og de udførte opgaver i forbindelse med aftalen.
• Rammeaftalens værdi i DKK.
• Kundenavn, inkl. kontaktperson og telefonnummer på denne.
Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver kan oplyse mindst 1 reference for leverancer af tilsvarende karakter som under rammeaftalen.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk