Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Fællesindkøb Fyn
EU-udbud 2021: Levering af dentale forbrugsvarer til Fællesindkøb Fyn
Fællesindkøb Fyn
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29188645
Postadresse: Faaborgvej 19
By: Gislev
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 5854
Land: Danmark
Kontaktperson: Bjarne Roe Iversen
E-mail: bi@fmk.dk
Telefon: +45 72531183
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/161588926.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.indkobfyn.dk/
By: Ringe
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: fmk@fmk.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.fmk.dk
By: Kerteminde
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: kommune@kerteminde.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.kerteminde.dk
By: Rudkøbing
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: post@langelandkommune.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.langelandkommune.dk
By: Bogense
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: post@nordfynskommune.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.nordfynskommune.dk
By: Nyborg
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: kommune@nyborg.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.nyborg.dk
Del II: Genstand
EU-udbud 2021: Levering af dentale forbrugsvarer til Fællesindkøb Fyn
EU-udbuddet omhandler en 4-årig rammeaftale om levering af dentale forbrugsvarer til de kommunale tandklinikker hos følgende ordregivende myndigheder: Faaborg-Midtfyn Kommune, Kerteminde Kommune, Langeland Kommune, Nordfyns Kommune og Nyborg Kommune.
EU-udbuddet omhandler en 4-årig rammeaftale om levering af dentale forbrugsvarer til de kommunale tandklinikker hos følgende ordregivende myndigheder: Faaborg-Midtfyn Kommune, Kerteminde Kommune, Langeland Kommune, Nordfyns Kommune og Nyborg Kommune.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
En egenkapital, som i henhold til ansøgers senest godkendte og underskrevne årsregnskab (årsrapport) udgør minimum DKK 3.000.000 ultimo regnskabsåret samt en soliditetsgrad, der udgør minimum 20% ultimo regnskabsåret.
Gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum DKK 10.000.000.
En egenkapital, som i henhold til ansøgers senest godkendte og underskrevne årsregnskab (årsrapport) udgør minimum DKK 3.000.000 ultimo regnskabsåret samt en soliditetsgrad, der udgør minimum 20% ultimo regnskabsåret.
Gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum DKK 10.000.000.
Minimum 2 referencer, som tilbudsgiver finder har betydeligst relevans i forhold til nærværende udbud. Referencerne skal vedrøre igangværende eller afsluttede aftaler om levering af dentale forbrugsvarer til offentlige tandklinikker inden for de seneste 3 år. Kontaktoplysninger (navn, tlf. nr. og e-mailadresse) for hver enkelt reference skal angives.
Minimum 2 referencer, som tilbudsgiver finder har betydeligst relevans i forhold til nærværende udbud. Referencerne skal vedrøre igangværende eller afsluttede aftaler om levering af dentale forbrugsvarer til offentlige tandklinikker inden for de seneste 3 år. Kontaktoplysninger (navn, tlf. nr. og e-mailadresse) for hver enkelt reference skal angives.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Rammeaftalens maksimale værdi er fastsat til DKK 5.300.000,00 ekskl. moms, begrundet i den siden 1. kvartal 2020 globalt betingede øgede prisfølsomhed gældende for visse værnemiddelsprodukter.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk