Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=310083&B=REGIONNORD
Udbyder
Region Nordjylland
Vindere
Moduler og tilbehør
(27.12.2021)
Scan Modul
Jegstrupvej 2B
7800 Skive
Skuffevogne, skabsvogne og kørestel inklusiv tilbehør
(27.12.2021)
Scan Modul
Jegstrupvej 2B
7800 Skive
Udbud af skabsmodul og skuffevogne, kørestel og skabsvogne
Region Nordjylland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190941
Postadresse: Niels Bohrs Vej 30
By: Aalborg Ø
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9220
Land: Danmark
Kontaktperson: Camilla Hjerrild
E-mail: cahj@rn.dk
Telefon: +45 51839080
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rn.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/252785
Del II: Genstand
Udbud af skabsmodul og skuffevogne, kørestel og skabsvogne
I forbindelse med at Region Nordjylland er ved at bygge NAU (Nyt Aalborg Universitetshospital) skal der indkøbes en større mængde af moduler til skabe – herunder bakker, kurve, briksystemer med videre, som angivet i delkontrakt 1. Yderligere kan der i forbindelse med udflytning til NAU blive behov for indkøb af nye vogne, som angivet i delkontrakt 2. Udover indkøb til NAU gælder denne rammeaftale også for indkøb til Region Nordjyllands øvrige hospitaler og institutioner.
Moduler og tilbehør
I forbindelse med at Region Nordjylland er ved at bygge NAU (Nyt Aalborg Universitetshospital) skal der indkøbes en større mængde af moduler til skabe – herunder bakker, kurve, briksystemer med videre, som angivet i delkontrakt 1.
Yderligere kan der i forbindelse med udflytning til NAU blive behov for indkøb af nye vogne, som angivet i delkontrakt 2.
Udover indkøb til NAU gælder denne rammeaftale også for indkøb til Region Nordjyllands øvrige hospitaler og institutioner.
Delkontraktens anslåede værdi er 7750000 – 11.625.000 mio. DDK. Det anførte interval er begrundet i usikkerheden omkring delkontraktens reelle værdi. Intervallets nedre grænse er udtryk for Region Nordjyllands mest kvalificerede skøn over delkontraktens anslåede værdi på nuværende tidspunkt. På grund af usikkerheden om delkontraktens anslåede værdi, henvises tillige til Kontraktbilag 3 Tilbudslisten, hvori de anslåede mængder er angivet. Intervallets øvre grænse udtrykker det forventede maksimale træk på delkontraktens i dens løbetid.
Delkontraktens maksimale værdi fremgår af bekendtgørelsen pkt. II.2.4.
Skuffevogne, skabsvogne og kørestel inklusiv tilbehør
Delkontraktens anslåede værdi er 2.150.000 – 3.225.000 mio. DDK. Det anførte interval er begrundet i usikkerheden omkring delkontraktens reelle værdi. Intervallets nedre grænse er udtryk for Region Nordjyllands mest kvalificerede skøn over delkontraktens anslåede værdi på nuværende tidspunkt. På grund af usikkerheden om delkontraktens anslåede værdi, henvises tillige til Kontraktbilag 3 Tilbudslisten, hvori de anslåede mængder er angivet. Intervallets øvre grænse udtrykker det forventede maksimale træk på delkontraktens i dens løbetid.
Delkontraktens maksimale værdi fremgår af bekendtgørelsen pkt. II.2.4.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Det er et minimumskrav, at den samlede årsomsætning, dvs. nettoomsætningen, for hvert af de seneste 2 disponible regnskabsår er minimum 500.000 danske kroner.
Det er et minimumskrav, at egenkapitalen (ultimo året) for de senest 3 disponible regnskabsår er positiv.
Bæredygtighed
Kontrakten skal gennemføres under hensyntagen til miljø og klima, ligesom parterne under Kontrakten skal påtage sig et socialt ansvar.
Der stilles i kontrakten eksempelvis forskellige krav til mærkning af produkter samt til miljø og indholdsstoffer.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbuddet gennemføres elektronisk via det internetbaserede udbudssystem, Complete Tender Management (herefter ”CTM”) fra EU-Supply. Dette gælder således for al skriftlig korrespondance, herunder Ordregivers besvarelse af spørgsmål og Tilbudsgivers fremsendelse af tilbud mv. Såfremt dele af udbudsprocessen ikke foregår via CTM, vil det fremgå af nærværende udbudsbetingelser.
Bemærk venligst at både Ordregivers og Tilbudsgivers handlinger i CTM logges i systemet.
Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply’s Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eu-supply.com
Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i Udbudslovens §§ 135 og 136 finder følgende af Udbudslovens frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud (der henvises til Udbudslovens bestemmelser for den endelige og fuldstændige ordlyd af de nævnte bestemmelser):
• Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet, sociallovgivningsområdet og det arbejdsretlige område, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1.
• Konkurs, insolvens, tvangsakkord uden for konkurs, en situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret, aktiver administreres af en kurator, eller erhvervsvirksomheden er indstillet, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1,nr. 2.
• Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr.3.
• Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning, jf. Udbudslovens § 137, stk.1, nr. 4.
• Ophævelse eller lignende sanktion, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 5.
• Tilbudsgiver har uretmæssigt forsøgt at påvirke ordregiverens beslutningsproces etc., jf. Udbudslovens §137, stk. 1, nr. 6.
• Ubetalt forfalden gæld på under 100.000 kr. til offentlige myndigheder, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 7.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
• - Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, ved forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af underretning om prækvalifikation.
• - Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal indgives 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
o - Hvis klagen handler om overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, er klagefristen på 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
• - Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
• - Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrence eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
• - Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.).
• - Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse indgives til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk