Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Helsingør Kommune
Opdateringer
Yderligere oplysninger
Ordregiver har præciseret bilag 2, Prisoversigt samt udbudsbetingelsernes afsnit 6.2.1.
II.2.7
Placering af det tekst, der skal ændres:Slut
I stedet for:
Dato: 15-02-2028
Læses:
Dato: 15-02-2023
Udbud af beskæftigelsesrettede indsatser, efter Lov om en aktiv beskæftigelsesindsats
Helsingør Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 64502018
Postadresse: Stengade 59
By: Helsingør
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 3000
Land: Danmark
Kontaktperson: Helle Knudsen
E-mail: hkn11@helsingor.dk
Telefon: +45 49282252
Fax: +45 49282014
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/163776827.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.helsingorkommune.dk/
Del II: Genstand
Udbud af beskæftigelsesrettede indsatser, efter Lov om en aktiv beskæftigelsesindsats
Helsingør Kommune udbyder beskæftigelsesrettede indsatser, efter Lov om en aktiv beskæftigelsesindsats.
Udbuddet gennemføres med henblik på at indgå rammeaftale vedrørende beskæftigelsesrettede indsatser efter Lov om en aktiv beskæftigelsesindsats.
Helsingør Kommune udbyder beskæftigelsesrettede indsatser, efter Lov om en aktiv beskæftigelsesindsats.
Udbuddet gennemføres med henblik på at indgå rammeaftale vedrørende beskæftigelsesrettede indsatser efter Lov om en aktiv beskæftigelsesindsats.
Der vil blive indgået aftale med to leverandører, en primær og en sekundær, i et 60/40 forhold. Fordelingen er et gennemsnit af henviste borgere på tværs af de udbudte indsatser set over en 12 måneders periode.
Ordregiver kan forlænge aftalen i yderligere 5 x 12 måneders forlængelse, dvs. rammeaftalens maksimale varighed kan blive seks år.
Ordregiver har option på at tilkøbe yderligere to typer ydelser, foruden de udbudte indsatser i bilag A til G. De to ydelser er
1. Mentor som optakt til borgers start i forløb eller som supplement til deltagelse i forløb eller virksomhedsrettet tilbud. For at vurdere, om der er et behov for støtte fra en menter hos borger, foretager Ordregiver en faglig vurdering fra borger til boger. Ordregiver har i bilag 2, Prisoversigt, oplyst det forventede årlige behov for denne type ydelse.
2. Funktionsafklaring i eget hjem. Funktionsafklaring, praktisk afprøvning og samtaler om generelle hverdagsaktiviteter med afsæt i aktiviteter med relation til dagligdag, arbejdsliv og fritid herunder motivation, ressourcer, begrænsninger, mestring og hjælpemidler eller kompensation. Der foretages en faglig vurdering fra borger til borger, om dette er nødvendigt.
Ovenstående er jf. rammeaftalens afsnit 9
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Dette er ikke relevant for dette udbud.
I Mercell skal afgives følgende oplysninger vedrørende tilbudsgivers økonomiske og finansielle formåen:
Tilbudsgivers samlede årsomsætning for de seneste 3 afsluttede regnskabsår
Under "øvrige økonomiske og finansielle krav" skal tilbudsgiver oplyse, hvis der i det seneste års aflagte årsregnskab har været revisorpåtegning, der tager forbehold for virksomhedens fortsatte drift.
Ovenstående er jævnfør udbudsbetingelserne afsnit 5.6
Mindstekrav:
For at være egnet, skal tilbudsgiver opfylde følgende mindstekrav til økonomisk og finansiel formåen:
Tilbudsgivers samlede årsomsætning skal som minimum være 3. mio. kr.
Det seneste års aflagte årsregnskab må ikke indeholde en revisionspåtegning, der tager forbehold for virksomhedens fortsatte drift.
Såfremt tilbudsgiver er et konsortium eller en sammenslutning af virksomheder, eller såfremt tilbudsgiver baserer sig på andre enheders/virksomheders økonomiske og finansielle formåen, skal mindstekravene være opfyldt for de enheder/virksomheder, som tilbudsgiver baserer sig på eller samlet set for sammenslutningen/konsortiet.
Ovenstående er jævnfør udbudsbetingelserne afsnit 5.6
I Mercell skal afgives følgende oplysninger vedrørende tilbudsgivers tekniske og faglige formåen:
Referencer for tilsvarende leverancer inden for jobcenterydelser. Ved tilsvarende referencer forstås aftaler, hvor Tilbudsgiver tidligere har gennemført forløb med samme karakteristika (indhold og målgruppe) som de indsatser, som Ordregiver her ønsker tilbud på.
o Start- og evt. slutdato for leverancen
o Kundens kontaktoplysninger (navn, tlf.nr. og e-mail og evt. stilling)
o Angivelse af hvilken indsats og målgruppe, som kontrakten vedrører
o Kontraktværdi i danske kr. ekskl. moms
o Kort beskrivelse af leverancen
Ovenstående er jævnfør udbudsbetingelserne afsnit 5.6
Mindstekrav:
For at være egnet, skal tilbudsgiver opfylde følgende mindstekrav til teknisk og faglig formåen:
Tilbudsgiver skal levere en referenceliste med angivelse af minimum 1 tilsvarende leverance for hvem tilbudsgiver har en igangværende kontrakt eller en kontrakt, der er afsluttet inden for de seneste 2 år.
Ovenstående er jævnfør udbudsbetingelserne afsnit 5.6
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk