Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=312099&B=REGIONSYDDK
Udbyder
Region Syddanmark
Høringsmateriale i forbindelse med fællesudbud af Forflytningshjælpemidler
Region Syddanmark
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190909
Postadresse: Damhaven 12
By: Vejle
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 7100
Land: Danmark
Kontaktperson: Dorthe Jensen Sneum
E-mail: Dorthe.Jensen@rsyd.dk
Telefon: +45 29391252
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionsyddanmark.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055
CVR-nummer: 29190925
Postadresse: Universitetsbyen 25, Bygning 2A, 3. sal
By: Aarhus C
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8000
Land: Danmark
Kontaktperson: Vibeke Bligaard
E-mail: vibeke.bligaard@stab.rm.dk
Telefon: +45 40246412
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rm.dk
CVR-nummer: 29190941
Postadresse: Niels Bohrs Vej 3D
By: Aalborg Ø
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9220
Land: Danmark
Kontaktperson: Mette Dahl Eriksen
E-mail: mette.e@rn.dk
Telefon: +45 24893177
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rn.dk
Del II: Genstand
Høringsmateriale i forbindelse med fællesudbud af Forflytningshjælpemidler
I forbindelse med tilrettelæggelse af udbud af løftesejl (SPU og flergangs) samt glidedug (SPU) til Region Syddanmark, Region Midtjylland og Region Nordjylland sendes udarbejdet udkast til udbudsmateriale i en høring blandt potentielle leverandører. Formålet med høringen er at sikre, at udbudsmaterialet afspejler de løsninger, som de potentielle leverandører kan tilbyde, og at der dermed offentliggøres det bedst mulige udbudsmateriale, hvor den nedsatte brugergruppe har haft mulighed for at forholde sig til alle ønsker og kommentarer fra de potentielle leverandører. Det fremgår af punkt VI.3) hvordan der afgives høringssvar.
Høringsmateriale i forbindelse med fællesudbud af Forflytningshjælpemidler
Udbuddet omfatter løftesejl (single patient use) til siddende løft, løftesejl (flergangs - vaskbart) til siddende løft, glidedug/spilerdug på rulle og rulleholdere til glidedug/spilerdug samt glidedug/spilerdug i færdigskårede stykker.
Der gøres opmærksom på, at høringsmaterialet kun er et foreløbigt materiale. Region Syddanmark forbeholder sig ret til at ændre i det foreløbige udbudsmateriale forud for selve udbuddet, og er ikke forpligtet til at tage højde for de indkomne høringssvar. Bemærk i øvrigt, at de oplysninger, som høringssvarene indeholder, kan være underlagt regler om aktindsigt.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
I høringssvaret bedes potentielle leverandører være særligt opmærksom på mindstekrav markeret med gult i Kontraktbilag 2.
Manglende oplysninger som fx forbrugstal samt vægtning af tildelingskriterier vil først blive oplyst, når det endelige udbud offentliggøres.
Høringssvar/kommentarer bedes lavet i et excel ark eller word dokument med henvisning til kontraktbilag og pkt./pos.nr.og vedhæftes en mail til dorthe.jensen@rsyd.dk senest mandag d. 25/10-2021 kl. 12.00.