Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Kommune - Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Vindere
Udbud af parykker
(14.01.2022)
Aderans Danmark, Filial af Aderans Sweden AB, Sverige
Nørre Farimagsgade 17
1364 København K
Udbud af parykker
Københavns Kommune - Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 64942212
Postadresse: Hans Knudsens Plads 3
By: København Ø
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2100
Land: Danmark
Kontaktperson: Amarilla Mirilo
E-mail: ju7y@kk.dk
Telefon: +45 30690292
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/164530171.aspx
Del II: Genstand
Udbud af parykker
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på parykker og hårdele, som bevilges efter servicelovens § 112.
Københavns Kommune
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på parykker og hårdele, som bevilges efter servicelovens § 112.
Forventet omfang af opgaven i kontraktperioden er ca. 1.6 mio. kr. fordelt på ca. 300 borgere i alt. Der må forventes variation i forbruget fra år til år og Ordregiver forpligter sig ikke til at aftage en bestemt mængde.
Nærmere om bevillingspraksis i udbudsbetingelsernes 3.2.
2 x 1 år, hvilket vil sige at man potentielt kan have kontrakten frem til 31.12.2025.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
- Tilbudsgiver skal have haft en positiv solidaritetsgrad de seneste to afsluttede regnskabsår (2019 og 2020).
- Tilbudsgiver skal have præsteret minimum 300 leveringer af varer eller tjenesteydelser, der er udført inden for de seneste 3 år, og som har lighed med kontraktens genstand.
- Personale skal have en 4-årig frisør uddannelse og skal være lært op i at håndtere parykker inden de på egen hånd kan betjene borgere.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Oktober 2025, såfremt forlængelserne tages i brug.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk