Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=312549&B=REGIONMIDT
Udbyder
Region Midtjylland
Opdateringer
Samtlige tilbud på delkontrakt 16 og delkontrakt 17 lever ikke op til kravene jf. udbudsbetingelsernes pkt. 14.3., Udelukkelse som følge af ikke-tilfredsstillende opfyldelse af konkurrencekrav.
Hvoraf det fremgår: " Tilbud, der på ét konkurrenceparameter opnår karakteren 5 eller mere vil blive udelukket fra den videre konkurrence på den pågældende delkontrakt, idet
tilbuddet vil blive betragtet som ikke-konditionelt."
På den baggrund af ordrergiver valgt at annullere delkontrakt 16 og delkontrakt 17.
Ordrergiver forventer at udbyde disse delkontrakter igen snarest.
Udbud af sutur, hudstapler, strips, hudlim og engangssæt til suturering
Region Midtjylland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190925
Postadresse: Universitetsbyen 25, Bygning 2A, 3. sal
By: Aarhus C
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8000
Land: Danmark
Kontaktperson: Christina Meiner Tästensen
E-mail: Christina.Meiner@stab.rm.dk
Telefon: +45 24976057
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
CVR-nummer: 29190941
Postadresse: Niels Bohrs Vej 30
By: Aalborg Ø
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9220
Land: Danmark
E-mail: indkobskontor@rn.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rn.dk
CVR-nummer: 29190909
Postadresse: Damhaven 12
By: Vejle
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 7100
Land: Danmark
E-mail: indkob@rsyd.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rsyd.dk
CVR-nummer: 29190658
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4180
Land: Danmark
E-mail: regionsjaelland@regionsjaelland.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionsjaelland.dk
Del II: Genstand
Udbud af sutur, hudstapler, strips, hudlim og engangssæt til suturering
Region Midtjylland, Region Nordjylland, Region Syddanmark og Region Sjælland udbyder rammeaftaler på sutur, hudstaplere, strips, hudlim og engangssæt til suturering.
Monofil absorberbar sutur
Rammeaftale på monofil absorberbar sutur.
Den samlede anslåede værdi for delkontrakten er 9.420.167 kr.
Den samlede maksimale værdi for delkontrakten er 20.724.367,40 kr.
For yderligere oplysninger om anslået og maksimal værdi, se udbudsbetingelserne.
Multifil absorberbar sutur
Rammeaftalte på multifil absorberbar sutur.
Den samlede anslåede værdi for delkontrakten er 17.987.988,31 kr.
Den samlede maksimale værdi for delkontrakten er 39.573.574,28 kr.
For yderligere oplysninger om anslået og maksimal værdi, se udbudsbetingelserne.
Monofil uabsorberbar sutur - hudsutur
Rammeaftale på monofil uabsorberbar sutur - hudsutur.
Den samlede anslåede værdi for delkontrakten er 7.736.564,47 kr.
Den samlede maksimale værdi for delkontrakten er 17.020.441,85 kr.
For yderligere oplysninger om anslået og maksimal værdi, se udbudsbetingelserne.
Monofil uabsorberbar sutur - karsutur
Rammeaftale på monofil uabsorberbar sutur - karsutur.
Den samlede anslåede værdi for delkontrakten er 9.340.683,84 kr.
Den samlede maksimale værdi for delkontrakten er 20.549.504,04 kr.
For yderligere oplysninger om anslået og maksimal værdi, se udbudsbetingelserne.
Sutur til hjerteklapper
Rammeaftale på sutur til hjerteklapper.
Den samlede anslåede værdi for delkontrakten er 2.606.135,68 kr.
Den samlede maksimale værdi for delkontrakten er 5.733.498,50 kr.
For yderligere oplysninger om anslået og maksimal værdi, se udbudsbetingelserne.
Mikrosutur
Rammeaftale på mikrosutur.
Den samlede anslåede værdi for delkontrakten er 4.004.288,48 kr.
Den samlede maksimale værdi for delkontrakten er 8.809.434,66 kr.
For yderligere oplysninger om anslået og maksimal værdi, se udbudsbetingelserne.
Multifil uabsorberbar sutur
Rammeaftale på multifil uabsorberbar sutur.
Den samlede anslåede værdi for delkontrakten er 2.551.931,64 kr.
Den samlede maksimale værdi for delkontrakten er 5.614.249,61 kr.
For yderligere oplysninger om anslået og maksimal værdi, se udbudsbetingelserne.
Antibakteriel sutur
Rammeaftale på antibakteriel sutur.
Den samlede anslåede værdi for delkontrakten er 16.687.364,28 kr.
Den samlede maksimale værdi for delkontrakten er 36.712.201,42 kr.
For yderligere oplysninger om anslået og maksimal værdi, se udbudsbetingelserne.
Selvlåsende sutur
Rammeaftale på selvlåsende sutur.
Den samlede anslåede værdi for delkontrakten er 9.130.063,62 kr.
Den samlede maksimale værdi for delkontrakten er 20.086.139,98 kr.
For yderligere oplysninger om anslået og maksimal værdi, se udbudsbetingelserne.
Hudstapler
Rammeaftale på hudstapler.
Den samlede anslåede værdi for delkontrakten er 1.273.173,92 kr.
Den samlede maksimale værdi for delkontrakten er 2.800.982,62 kr.
For yderligere oplysninger om anslået og maksimal værdi, se udbudsbetingelserne.
Hudclipsefjerner
Rammeaftale på hudclipsefjerner.
Den samlede anslåede værdi for delkontrakten er 1.453.200,52 kr.
Den samlede maksimale værdi for delkontrakten er 3.197.875,67 kr.
For yderligere oplysninger om anslået og maksimal værdi, se udbudsbetingelserne.
Suturstrips - elastisk
Rammeaftale på suturstrips - elastisk.
Den samlede anslåede værdi for delkontrakten er 778.579,85 kr.
Den samlede maksimale værdi for delkontrakten er 1.712.875,67 kr.
For yderligere oplysninger om anslået og maksimal værdi, se udbudsbetingelserne.
Suturstrips - forstærkede
Rammeaftale på suturstrips - forstærkede.
Den samlede anslåede værdi for delkontrakten er 724.614,47 kr.
Den samlede maksimale værdi for delkontrakten er 1.594.151,86 kr.
For yderligere oplysninger om anslået og maksimal værdi, se udbudsbetingelserne.
Hudlim - Hurtigtørrende
Rammeaftale på hudlim - hurtigtørrende.
Den samlede anslåede værdi for delkontrakten er 3.249.315,6 kr.
Den samlede maksimale værdi for delkontrakten er 7.148.494,32 kr.
For yderligere oplysninger om anslået og maksimal værdi, se udbudsbetingelserne.
Hudlim - Langsomtørrende
Rammeaftale på hudlim - langsomtørrende.
Den samlede anslåede værdi for delkontrakten er 3.249.315,6 kr.
Den samlede maksimale værdi for delkontrakten er 7.148.494,32 kr.
For yderligere oplysninger om anslået og maksimal værdi, se udbudsbetingelserne.
Sutureringssæt
Rammeaftale på engangs sutureringssæt.
Den samlede anslåede værdi for delkontrakten er 3.412.099,96 kr.
Den samlede maksimale værdi for delkontrakten er 7.506.619,91 kr.
For yderligere oplysninger om anslået og maksimal værdi, se udbudsbetingelserne.
Suturfjernelsessæt
Rammeaftale på engangssæt til suturfjernelse. Region Syddanmark er med på option.
Region Syddanmark er med på option på delaftale 17.
Den samlede anslåede værdi for delkontrakten er 1.455.159,96 kr.
Den samlede maksimale værdi for delkontrakten er 3.201.351,91 kr.
For yderligere oplysninger om anslået og maksimal værdi, se udbudsbetingelserne.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Se udkast til kontrakt afsnit 7 - Bæredygtighed.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbydes hvert 4. år.
Kontrakten, der vil blive indgået for så vidt angår delkontrakt 1, 2, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15a, 15b, 16, 17 på baggrund af dette udbud, agtes indgået med én leverandør pr. delkontrakt.
Kontrakten, der vil blive indgået for så vidt angår delkontrakt 5 på baggrund af dette udbud, agtes indgået med forventeligt 3 leverandører.
Region Syddanmark er med på option på delaftale 17.
Bemærk, at ved tildeling af kontrakt forlænges vedståelsesfristen automatisk til den dato som er angivet som frist for tiltrædelse af kontrakt, for den tilbudsgiver, som får tildelt kontrakt. Den vindende tilbudsgiver skal således vedstå sit tilbud i hele den periode, hvor en eller flere regioner har mulighed for at udnytte en option på indgåelse af kontrakt.
Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT. Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail.
Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i EU-Supply. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger [Tilbudsgiver/Ansøger] sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud.
Bemærk venligst, at både ordregivers og [Tilbudsgivers/Ansøgers] handlinger logges i systemet.
Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eu-supply.com
Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via spørgsmål/svar-modulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.
Udbuddet omfatter følgende ordregivere (ordregivernes hovedadresser fremgår ovenfor under Del I.1):
Region Midtjylland, der er udbuddets tovholder og dermed ansvarlig for udbudsprocessen.
Region Nordjylland
Region Syddanmark
Region Sjælland
Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudsloven finder følgende af udbudslovens frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud:
• Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet, sociallovgivningsområdet og det arbejdsretlige område, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1.
• Konkurs, insolvens, tvangsakkord uden for konkurs, en situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret, aktiver administreres af en kurator, eller erhvervsvirksomheden er indstillet, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1,nr. 2.
• Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr.3.
• Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning, jf. Udbudslovens § 137, stk.1, nr. 4.
• Ophævelse eller lignende sanktion, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 5.
• Tilbudsgiver har uretmæssigt forsøgt at påvirke ordregiverens beslutningsproces etc., jf. Udbudslovens §137, stk. 1, nr. 6.
• Ubetalt forfalden gæld på under 100.000 kr. til offentlige myndigheder, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 7.
Oplysninger om udelukkelsesgrunde angives i ESPD.
Postadresse: Nævnenes Hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Klage over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Postadresse: Nævnenes Hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0