Fakta om udbudet
Udbyder
Region Hovedstaden
Vindere
Udstyr til mærkning af blodprøverør
(20.10.2021)
HaemoMedtec ApS
Granlyvej 4
6920 Videbæk
Udstyr til mærkning af blodprøverør
Region Hovedstaden
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Varer
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
CVR-nummer: 29190623
Postadresse: Kongens Vænge 2
By: Hillerød
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 3400
Land: Danmark
Kontaktperson: Strategisk Indkøbskonsulent Claus Jørgen Eskerod
E-mail: claus.joergen.eskerod@regionh.dk
Telefon: +45 60941215
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/
Del II: Genstand
Udstyr til mærkning af blodprøverør
HEN udstyr til mærkning af blodprøverør direkte ved patienten med tilhørende software og service.
Steno Diabetes Center Copenhagen
HEN udstyr til mærkning af blodprøverør med tilhørende software. forbrugsartikler og service til Steno Diabetes Center Copenhagen.
Del IV: Procedure
- Kun en bestemt økonomisk aktør kan levere de pågældende bygge- og anlægsarbejder, varer eller tjenesteydelser af følgende årsag:
- manglende konkurrence af tekniske årsager
Udstyret er det eneste kendte på markedet, der kan levere mærkning af forskellige rørtyper med prøve- og patientinformationer.
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
Udstyr til mærkning af blodprøverør
CVR-nummer: HaemoMedtec ApS
Postadresse: Granlyvej 4
By: Videbæk
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 6920
Land: Danmark
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Ordregiver påregner tidligst at indgå kontrakt med den i pkt. V.2.3) nævnte leverandør efter 10 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor denne bekendtgørelse er blevet offentliggjort, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 4, stk. 1.
Klage over ordregivers valg af procedure mv. kan indgives til Klagenævnet. Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet, skal Klager skriftligt underrette Ordregiver om den påståede overtrædelse og om, at klagen indbringes for nævnet.
Nærværende bekendtgørelse følges op af bekendtgørelse om indgået kontrakt. Klage herover skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelse om indgået kontrakt er blevet offentliggjort, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 3. Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet, skal Klager skriftligt underrette Ordregiver om den påståede overtrædelse og om, at klagen indbringes for nævnet.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk