Fakta om udbudet
Udbyder
Region Sjælland
Vindere
Vikarlæger til kirurgisk afd., Nykøbing Falster Sygehus
(06.12.2021)
Medflex A/S
Randers SV
Vikarlæger til kirurgisk afd., Nykøbing Falster Sygehus
(06.12.2021)
SurgiTeam
Skovkæret 3
2880 Bagsværd
Vikarlæger til kirurgisk afd., Nykøbing Falster Sygehus
Region Sjælland
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190658
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4180
Land: Danmark
Kontaktperson: Sune Schöttler
E-mail: sune_schottler@prokura.dk
Telefon: +45 70224454
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
Del II: Genstand
Vikarlæger til kirurgisk afd., Nykøbing Falster Sygehus
Vikarlæger til kirurgisk afd., Nykøbing Falster Sygehus.
Det er for nuværende ikke muligt at bemande den kirurgiske funktion på Nykøbing Falster Sygehus med regionens eget personale. Bemanding af den kirurgiske funktion har afgørende betydning for drift af afdelingen 24/7. Svigtende bemanding vil betyde at patienter ikke kan modtages akut på Nykøbing Falster Sygehus. Det er derfor væsentligt at leverandøren kan levere stabilt og kontinuerligt.
Nuværende behov for lægedækning er en læge på kirurgisk afdeling på Nykøbing Falster Sygehus hele døgnet, 365 dage om året. Den forventede timemængde er 35040 timer, og den maksimale forventede vikarlæge timemængde er 52560 timer over 4 år.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Minimumskrav:
Omsætning på 10 mio. DKK indenfor de seneste 12 måneder umiddelbart forud for tilbudsfrist leveret indenfor vikarlæger til sygehusenes akut område. Ved akutområdet forstås som sygehusenes akutte modtageområder til primær patientmodtagelse, med fysisk fremmøde af vikarlæger. Arbejdet kan således være udført gennem fysisk fremmøde på akutafdelinger eller akutte patientmodtagelser som skadestue, medicinsk modtagelse og/eller kirurgisk modtagelse.
Dokumentation: Revisorerklæring som skal omfatte de vagter, som tilbudsgiver ønsker at påberåbe sig i forbindelse med i opgørelse mindstekravets overholdelse. I erklæringen oplyses de enkelte vagter med angivelse af beløb og dato. For hver vagt angives på hvilken afdeling vagten er erlagt samt afdelingens kontaktperson.
- Arbejdsklausul
- Databehandleraftale
- Socialt ansvar
- Børneattester
Del IV: Procedure
Kriterium: Bedste forhold mellem pris og kvalitet:
- Pris: 50 %. Kvalitet: 50 %.
- Kvalitet: Rekruttering: 25 %. Leveringssikkerhed: 75 %.
Ved delkriteriet rekruttering vægtes det positivt, at rekrutteringsprocessen er med til at sikre ansvarlige vikarlæger med høje faglige kompetencer.
Ved delkriteriet leveringssikkerhed vægtes det positivt, at tilbudsgiver kan sikre en høj leveringssikkerhed.
Del VI: Supplerende oplysninger
Både obligatoriske og frivillige udelukkelsesgrunde gør sig gældende.
Postadresse: Nævnerens Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk