Fakta om udbudet
Udbyder
Region Nordjylland
Udbuds på Aftørrings- og lejepapir
Region Nordjylland
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190941
Postadresse: Niels Bohrs Vej 30
By: Aalborg Ø
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9220
Land: Danmark
Kontaktperson: Kamille Bollerup
E-mail: k.bollerup@rn.dk
Telefon: +45 21584109
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rn.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/252785
Postadresse: Skottenborg 26
By: Viborg
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: k.bollerup@rn.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rm.dk
Postadresse: Damhaven 12
By: Vejle
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 7100
Land: Danmark
E-mail: k.bollerup@rn.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionsyddanmark.dk
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4180
Land: Danmark
E-mail: k.bollerup@rn.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionsjaelland.dk
Postadresse: Kongens Vænge 2
By: Hillerød
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 3400
Land: Danmark
E-mail: k.bollerup@rn.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionh.dk
Del II: Genstand
Udbuds på Aftørrings- og lejepapir
Udbuddet vedrører Region Nordjyllands, Region Midtjyllands, Region Syddanmarks, Region Sjællands og Region Hovedstadens indkøb af aftørrings- og lejepapir.
Udbuddet er inddelt i 9 Delkontrakter:
1 Lejepapir
2 Lejepapir m. PE
3 Håndklædeark
4 Håndklæderuller
5 Toiletpapir
6 Køkkenruller
7 Servietter
8 Lommetørklæder
9 Ansigtsservietter i Æske
Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, hvilket indebærer, at enhver økonomisk aktør kan afgive tilbud.
Lejepapir
Indkøb af Aftørrings- og Lejepapir
Regioner der er forpligtede og berettigede til på baggrund af udbuddet at indgå kontrakt med de/n vindende Tilbudsgiver/e.
Region Nordjylland 01.04.2022
Region Midtjylland 01.04.2022
Region Syddanmark 01.04.2022
Region Sjælland 01.04.2022
Region Hovedstaden 01.04.2022
(Delkontrakt 1,2,4,5,6,7,8,9)
Regioner der er berettigede, men ikke forpligtede, til på baggrund af udbuddet at indgå kontrakt med de/n vindende Tilbudsgiver/e
Region Hovedstaden Delkontrakt 3 01.06.2022
Forventet samlet anslåede og maksimale årligt forbrug, Delkontrakt 1: 1.921.743,00 Meter
Det samlede udbudsmateriale, for hele det samlede udbud, er uploaded under Delkontrakt 1.
Lejepapir m. PE
Indkøb af Aftørrings- og Lejepapir
Regioner der er forpligtede og berettigede til på baggrund af udbuddet at indgå kontrakt med de/n vindende Tilbudsgiver/e.
Region Nordjylland 01.04.2022
Region Midtjylland 01.04.2022
Region Syddanmark 01.04.2022
Region Sjælland 01.04.2022
Region Hovedstaden 01.04.2022
(Delkontrakt 1,2,4,5,6,7,8,9)
Regioner der er berettigede, men ikke forpligtede, til på baggrund af udbuddet at indgå kontrakt med de/n vindende Tilbudsgiver/e
Region Hovedstaden Delkontrakt 3 01.06.2022
Forventet samlet anslåede og maksimale årligt forbrug, Delkontrakt 2: 5.883.791,00 Meter
Det samlede udbudsmateriale, for hele det samlede udbud, er uploaded under Delkontrakt 1.
Håndklædeark
Indkøb af Aftørrings- og Lejepapir
Regioner der er forpligtede og berettigede til på baggrund af udbuddet at indgå kontrakt med de/n vindende Tilbudsgiver/e.
Region Nordjylland 01.04.2022
Region Midtjylland 01.04.2022
Region Syddanmark 01.04.2022
Region Sjælland 01.04.2022
Region Hovedstaden 01.04.2022
(Delkontrakt 1,2,4,5,6,7,8,9)
Regioner der er berettigede, men ikke forpligtede, til på baggrund af udbuddet at indgå kontrakt med de/n vindende Tilbudsgiver/e
Region Hovedstaden Delkontrakt 3 01.06.2022
Forventet samlet anslåede og maksimale årligt forbrug, Delkontrakt 3: 507.827.242,00 ark
Det samlede udbudsmateriale, for hele det samlede udbud, er uploaded under Delkontrakt 1.
Håndklæderuller
Indkøb af Aftørrings- og Lejepapir
Regioner der er forpligtede og berettigede til på baggrund af udbuddet at indgå kontrakt med de/n vindende Tilbudsgiver/e.
Region Nordjylland 01.04.2022
Region Midtjylland 01.04.2022
Region Syddanmark 01.04.2022
Region Sjælland 01.04.2022
Region Hovedstaden 01.04.2022
(Delkontrakt 1,2,4,5,6,7,8,9)
Regioner der er berettigede, men ikke forpligtede, til på baggrund af udbuddet at indgå kontrakt med de/n vindende Tilbudsgiver/e
Region Hovedstaden Delkontrakt 3 01.06.2022
Forventet samlet anslåede og maksimale årligt forbrug, Delkontrakt 4: 2.674.556,00 Meter
Det samlede udbudsmateriale, for hele det samlede udbud, er uploaded under Delkontrakt 1.
Toiletpapir
Indkøb af Aftørrings- og lejepapir
Regioner der er forpligtede og berettigede til på baggrund af udbuddet at indgå kontrakt med de/n vindende Tilbudsgiver/e.
Region Nordjylland 01.04.2022
Region Midtjylland 01.04.2022
Region Syddanmark 01.04.2022
Region Sjælland 01.04.2022
Region Hovedstaden 01.04.2022
(Delkontrakt 1,2,4,5,6,7,8,9)
Regioner der er berettigede, men ikke forpligtede, til på baggrund af udbuddet at indgå kontrakt med de/n vindende Tilbudsgiver/e
Region Hovedstaden Delkontrakt 3 01.06.2022
Forventet samlet anslåede og maksimale årligt forbrug, Delkontrakt 5: 136.371.425,00 Meter
Det samlede udbudsmateriale, for hele det samlede udbud, er uploaded under Delkontrakt 1.
Køkkenruller
Indkøb af Aftørrings- og Lejepapir
Region Hovedstaden er med på option på Delkontrakt 3 Håndklædeark - der henvises til Udbudsbetingelsernes pkt. 11
Forventet samlede anslåede og maksimale årlige forbrugsmængde Delkontrakt 6: 1.560.173,00 Meter
Det samlede udbudsmateriale, for det samlede udbud, er udelukkende uploaded under Delkontrakt 1.
Servietter
Indkøb af Aftørrings- og Lejepapir
Region Hovedstaden er med på option på Delkontrakt 3 Håndklædeark - der henvises til Udbudsbetingelsernes pkt. 11.
Forventet samlede anslåede og maksimale årlige forbrugsmængde Delkontrakt 7: 35.599.105,00 servietter
Det samlede udbudsmateriale, for det samlede udbud, er udelukkende uploaded under Delkontrakt 1.
Lommetørklæder
Indkøb af Aftørrings- og Lejepapir
Region Hovedstaden er med på option på Delkontrakt 3 Håndklædeark - der henvises til Udbudsbetingelsernes pkt. 11.
Forventet samlede anslåede og maksimale årlige forbrugsmængde Delkontrakt 8: 2.759.661,00 pakker
Det samlede udbudsmateriale, for det samlede udbud, er udelukkende uploaded under Delkontrakt 1.
Ansigtsservietter i Æske
Indkøb af Aftørrings- og Lejepapir
Region Hovedstaden er med på option på Delkontrakt 3 Håndklædeark - der henvises til Udbudsbetingelsernes pkt. 11.
Forventet samlede anslåede og maksimale årlige forbrugsmængde Delkontrakt 9: 5.605.215,00 servietter
Det samlede udbudsmateriale, for det samlede udbud, er udelukkende uploaded under Delkontrakt 1.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Lejepapir
Del V: Kontrakttildeling
Lejepapir m. PE
Del V: Kontrakttildeling
Håndklædeark
Del V: Kontrakttildeling
Håndklæderuller
Del V: Kontrakttildeling
Toiletpapir
Del V: Kontrakttildeling
Køkkenruller
Del V: Kontrakttildeling
Servietter
Del V: Kontrakttildeling
Lommetørklæder
Del V: Kontrakttildeling
Ansigtsservietter i Æske
Del VI: Supplerende oplysninger
Ordregiver har grundet, behov for grundlæggende ændringer i udbudsmaterialet, valgt at annullere udbuddet, og offentliggøre det på ny.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
• - Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, ved forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af underretning om prækvalifikation.
• - Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal indgives 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
o - Hvis klagen handler om overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, er klagefristen på 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
• - Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
• - Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrence eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
• - Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.).
• - Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse indgives til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk