Fakta om udbudet
Udbyder
Odense Kommune
Sundhedsvirkarydelser
Odense Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 35209115
Postadresse: Flakhaven 2
By: Odense
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5000
Land: Danmark
Kontaktperson: Sofie Kaae Antonisen
E-mail: sofie.antonisen@twobirds.com
Telefon: +45 60641308
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/43d41d17-538e-419e-99b8-534e68857419/homepage
Del II: Genstand
Sundhedsvirkarydelser
Ordregiver har brug for levering af sundhedvikarydelser. På denne baggrund udbydes 3 Delaftaler på rammeaftalevilkår om sundhedvikarydelser indenfor følgende faggrupper:
- Delaftale 1: Sygeplejersker
- Delaftale 2: Social- og Sundhedsassistenter
- Delaftale 3: Social- og Sundhedshjælpere og tilsvarende
Vikarerne benyttes i Ordregivers Odense Kommunes Ældre- og Handicapforvaltnings plejecentre og plejeboliger samt hjemmepleje og sygeplejen. Der anvendes tillige vikarer til bosteder og støttetilbud.
Sygeplejersker
Odense Kommune.
Levering af vikarer indenfor faggruppen sygeplejersker.
Beskrivelse af kriterierne for udvælgelse fremgår af udbudsbekendtgørelsens pkt. VI.3).
Social- og Sundhedsassistenter
Odense Kommune.
Levering af vikarer indenfor faggruppen social- og sundhedsassistenter.
Beskrivelse af kriterierne for udvælgelse fremgår af udbudsbekendtgørelsens pkt. VI.3).
Social- og Sundhedshjælpere
Odense Kommune.
Levering af vikarer indenfor faggruppen social- og sundhedshjælpere.
Beskrivelse af kriterierne for udvælgelse fremgår af udbudsbekendtgørelsens pkt. VI.3).
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Sygeplejersker
Del V: Kontrakttildeling
Social- og sundhedsassistenter
Del V: Kontrakttildeling
Social- og sundhedshjælpere
Del VI: Supplerende oplysninger
Rammeaftalen for hver af delaftalerne skulle tildeles de 3 tilbudsgivere, der afgav de økonomisk mest fordelagtige tilbud.
På delaftale 1 modtog Odense Kommune i alt 3 ansøgninger, hvoraf alene 2 af ansøgningerne var konditionsmæssige.
På delaftale 2 og delaftale 3 modtog Odense Kommune i alt 4 ansøgninger, hvoraf alene 2 af ansøgningerne var konditionsmæssige.
Odense Kommune har derfor valgt at annullere udbuddet med henblik på genudbud, da det vurderes, at det nuværende konkurrencefelt ikke er tilstrækkeligt bredt.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystemer indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/klagevejledning/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk