Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=315772&B=FAVRSKOV
Udbyder
Favrskov Kommune
Vindere
Indkøb og levering af ortoser til Skanderborg, Favrskov og Syddjurs Kommune
(02.03.2022)
Bandagist-Centret
Torsøvej 1A
8240 Risskov
Indkøb og levering af ortoser til Jysk Fællesindkøb
Favrskov Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189714
Postadresse: Skovvej 20
By: Hinnerup
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8382
Land: Danmark
Kontaktperson: Christina Bjørn Humle
E-mail: chhu@favrskov.dk
Telefon: +45 89646311
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://favrskov.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/339755
By: Viborg
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Land: Danmark
E-mail: udbud@viborg.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.viborg.dk
By: Hadsund
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Land: Danmark
E-mail: indkob@mariagerfjord.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.mariagerfjord.dk
By: Støvring
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Land: Danmark
E-mail: indk@rebild.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rebild.dk
By: Skanderborg
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Land: Danmark
E-mail: indkobsteamdist@skanderborg.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.skanderborg.dk
By: Skive
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Land: Danmark
E-mail: indkob@skivekommune.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.skive.dk
By: Ebeltoft
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Land: Danmark
E-mail: indkob@syddjurs.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.syddjurs.dk
By: Grenaa
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Land: Danmark
E-mail: norddjurs@norddjurs.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.norddjurs.dk
By: Hinnerup
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Land: Danmark
E-mail: indkoeb@favrskov.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.favrskov.dk
Del II: Genstand
Indkøb og levering af ortoser til Jysk Fællesindkøb
Indkøb og levering af ortoser til borgere med bevilling i kommunerne i Jysk Fællesindkøb.
Indkøb og levering af ortoser til Skanderborg, Favrskov og Syddjurs Kommune
Indkøb og levering af ortoser til borgere med bevilling i Skanderborg Kommune, Favrskov Kommune og Syddjurs Kommune.
Ordregiver har option på at forlænge rammeaftalen med op til 2 x 12 måneder på uændrede vilkår.
Maksimum omsætning på delaftalen: 6.160.000 DKK
Indkøb og levering af ortoser til Norddjurs, Mariagerfjord og Rebild Kommune
Indkøb og levering af ortoser til borgere med bevilling i Norddjurs Kommune, Mariagerfjord Kommune og Rebild Kommune.
Ordregiver har option på at forlænge rammeaftalen med op til 2 x 12 måneder på uændrede vilkår.
Maksimum omsætning på delaftalen: 5.720.000 DKK
Indkøb og levering af ortoser til Skive og Viborg Kommune
Indkøb og levering af ortoser til borgere med bevilling i Skive og Viborg Kommune.
Ordregiver har option på at forlænge rammeaftalen med op til 2 x 12 måneder på uændrede vilkår.
Maksimum omsætning på delaftalen: 7.040.000 DKK
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Omsætning for de seneste to regnskabsår.
Egenkapital for det seneste regnskabsår.
Virksomhedens omsætning skal være minimum 2 gange den omsætning, der forventes på den enkelte delaftale. Bydes der på mere end én delaftale, er kravet til omsætning 2 gange den omsætning der i alt bydes på. Omsætningen skal angives for de seneste to regnskabsår.
Egenkapitalen skal have været positiv i det seneste regnskabsår.
Rammeaftalen omfatter produkter, der er underlagt reglerne for frit valg (servicelovens § 112, stk. 3).De borgere, der anvender produkterne, kan vælge en anden leverandør end leverandøren efter denne rammeaftale, og leverandøren er derfor ikke garanteret en bestemt omsætning efter denne aftale.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver må ikke være omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, stk. 1-3 og §136.Derudover må Tilbudsgiver ikke være omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, stk. 1,nr. 1-7.
Før beslutning om tildeling af rammeaftale vil Ordregiver indhente dokumentation for oplysningerne i ESPD, i henhold til udbudslovens § 151, fra den Tilbudsgiver, som Ordregiver har til hensigt at tildele Rammeaftalen. Ordregiver vil indhente følgende dokumentation:— Vedr. udelukkelsesgrunde: Gyldig serviceattest eller tilsvarende dokumentation for udenlandske Tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 153. Serviceattesten må maksimalt være 6 måneder gammel regnet fra tilbudsfristen,— Vedr. økonomisk og finansiel formåen: Årsregnskab eller uddrag heraf for de seneste 2 disponible regnskabsår eller erklæring hvoraf det fremgår, at Tilbudsgiver lever op til mindstekrav til økonomisk og finansiel formåen.
Postadresse: Nævnenes hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405702
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens vej 25
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk