Fakta om udbudet
Udbyder
Sydjysk Udbuds Samarbejde
Dentalmateriale til kommunerne i Sydjysk Udbuds Samarbejde
Sydjysk Udbuds Samarbejde
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189757
Postadresse: Haderslev Kommune
By: 6100 Haderslev
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: Gåskærgade 26-28
Land: Danmark
Kontaktperson: Majbritt Frødstrup
E-mail: mare@haderslev.dk
Telefon: +45 21621870
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.haderslev.dk
CVR-nummer: 9189854
Postadresse: Skelbækvej 2
By: Aabenraa
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6200
Land: Danmark
Kontaktperson: Trine Rathgen
E-mail: trat@aabenraa.dk
Telefon: +45 23657916
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.aabenraa.dk
CVR-nummer: 9189781
Postadresse: Wegners Plads 2
By: Tønder
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6270
Land: Danmark
Kontaktperson: Marianne Caroline Andersen
E-mail: marcand@toender.dk
Telefon: +45 23103193
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.toender.dk
Del II: Genstand
Dentalmateriale til kommunerne i Sydjysk Udbuds Samarbejde
Indkøb af dentalmaterialer til brug i de kommunale tandplejeklinikker i kommunerne i Sydjysk Udbuds Samarbejde
Sønderjylland
Indkøb af dentalmaterialer til brug i de kommunale tandplejeklinikker i kommunerne i Sydjysk Udbuds Samarbejde
option på forlængelse af kontrakt i op til 2x12 måneder
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Dentalmateriale til kommunerne i Sydjysk Udbuds Samarbejde
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk