23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2021/S 222-584641
Offentliggjort
16.11.2021
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Region Sjælland

Autoklaver, Instrumentvaskere, Kabinetvaskere samt skyllerumsudstyr


Region Sjælland

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Sjælland
CVR-nummer: 29190658
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4180
Land: Danmark
Kontaktperson: Peter Hueg
E-mail: phue@regionsjaelland.dk
Telefon: +45 24943871
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Autoklaver, Instrumentvaskere, Kabinetvaskere samt skyllerumsudstyr

Sagsnr.: Genudbud
II.1.2) Hoved-CPV-kode
33191000 Udstyr til sterilisation, desinfektion og hygiejne
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Indgåelse af rammeaftaler for efterfølgende løbende indkøb af instrumentvaskere, autoklaver, kabinetvaskere, lavtemperaturautoklaver, bækkenkogere samt instrumentvaskere til skyllerum.

Bemærk at region Hovedstaden, region Syddanmark og region Nordjylland er med på option.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Instrumentvaskere

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33191110 Autoklaver
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Indgåelse af rammeaftaler for efterfølgende løbende indkøb af instrumentvaskere.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet og funktionalitet / Vægtning: 40
Kvalitetskriterium - Navn: Service / Vægtning: 20
Kvalitetskriterium - Navn: Sortiment / Vægtning: 10
Pris - Vægtning: 30
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

- Mulighed for forlængelse af rammeaftale 1 gang med op til 12 måneder.

- Mulighed for tilkøb af udstyr og apparatur under øvrigt sortiment til fastlagte priser/rabatsatser - se udbudsbetingelserne.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Dampautoklaver

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33191110 Autoklaver
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Indgåelse af rammeaftaler for efterfølgende løbende indkøb af dampautoklaver.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet og funktionalitet / Vægtning: 40
Kvalitetskriterium - Navn: Service / Vægtning: 20
Kvalitetskriterium - Navn: Sortiment / Vægtning: 10
Pris - Vægtning: 30
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

- Mulighed for forlængelse af rammeaftale 1 gang med op til 12 måneder.

- Mulighed for tilkøb af udstyr og apparatur under øvrigt sortiment til fastlagte priser/rabatsatser - se udbudsbetingelserne.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kabinetvaskere

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33191110 Autoklaver
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Indgåelse af rammeaftaler for efterfølgende løbende indkøb af kabinetvaskere.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet og funktionalitet / Vægtning: 40
Kvalitetskriterium - Navn: Service / Vægtning: 20
Kvalitetskriterium - Navn: Sortiment / Vægtning: 10
Pris - Vægtning: 30
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

- Mulighed for forlængelse af rammeaftale 1 gang med op til 12 måneder.

- Mulighed for tilkøb af udstyr og apparatur under øvrigt sortiment til fastlagte priser/rabatsatser - se udbudsbetingelserne.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Lavtemperaturautoklaver

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33191110 Autoklaver
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Indgåelse af rammeaftaler for efterfølgende løbende indkøb af lavtemperaturautoklaver.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet og funktionalitet / Vægtning: 40
Kvalitetskriterium - Navn: Service / Vægtning: 20
Kvalitetskriterium - Navn: Sortiment / Vægtning: 10
Pris - Vægtning: 30
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

- Mulighed for forlængelse af rammeaftale 1 gang med op til 12 måneder.

- Mulighed for tilkøb af udstyr og apparatur under øvrigt sortiment til fastlagte priser/rabatsatser - se udbudsbetingelserne.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Bækkenkogere (skyllerumsudstyr)

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33191110 Autoklaver
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Indgåelse af rammeaftaler for efterfølgende løbende indkøb af bækkenkogere.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet og funktionalitet / Vægtning: 40
Kvalitetskriterium - Navn: Service / Vægtning: 20
Kvalitetskriterium - Navn: Sortiment / Vægtning: 10
Pris - Vægtning: 30
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

- Mulighed for forlængelse af rammeaftale 1 gang med op til 12 måneder.

- Mulighed for tilkøb af udstyr og apparatur under øvrigt sortiment til fastlagte priser/rabatsatser - se udbudsbetingelserne.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Instrumentvaskere (skyllerumsudstyr)

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33191110 Autoklaver
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Indgåelse af rammeaftaler for efterfølgende løbende indkøb af instrumentvaskere for skyllerum.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet og funktionalitet / Vægtning: 40
Kvalitetskriterium - Navn: Service / Vægtning: 20
Kvalitetskriterium - Navn: Sortiment / Vægtning: 10
Pris - Vægtning: 30
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

- Mulighed for forlængelse af rammeaftale 1 gang med op til 12 måneder.

- Mulighed for tilkøb af udstyr og apparatur under øvrigt sortiment til fastlagte priser/rabatsatser - se udbudsbetingelserne.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2021/S 122-322702
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:

Instrumentvaskere

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 2
Betegnelse:

Dampautoklaver

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 3
Betegnelse:

Kabinetvaskere

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 4
Betegnelse:

Lavtemperaturautoklaver

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 5
Betegnelse:

Bækkenkogere (skyllerumsudstyr)

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 6
Betegnelse:

Instrumentvaskere (skyllerumsudstyr)

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnerens Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.

Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.

Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.

Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.

Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
11/11/2021

Send til en kollega

0.078