Fakta om udbudet
Udbyder
Region Sjælland
Autoklaver, Instrumentvaskere, Kabinetvaskere samt skyllerumsudstyr
Region Sjælland
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190658
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4180
Land: Danmark
Kontaktperson: Peter Hueg
E-mail: phue@regionsjaelland.dk
Telefon: +45 24943871
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
Del II: Genstand
Autoklaver, Instrumentvaskere, Kabinetvaskere samt skyllerumsudstyr
Indgåelse af rammeaftaler for efterfølgende løbende indkøb af instrumentvaskere, autoklaver, kabinetvaskere, lavtemperaturautoklaver, bækkenkogere samt instrumentvaskere til skyllerum.
Bemærk at region Hovedstaden, region Syddanmark og region Nordjylland er med på option.
Instrumentvaskere
Indgåelse af rammeaftaler for efterfølgende løbende indkøb af instrumentvaskere.
- Mulighed for forlængelse af rammeaftale 1 gang med op til 12 måneder.
- Mulighed for tilkøb af udstyr og apparatur under øvrigt sortiment til fastlagte priser/rabatsatser - se udbudsbetingelserne.
Dampautoklaver
Indgåelse af rammeaftaler for efterfølgende løbende indkøb af dampautoklaver.
- Mulighed for forlængelse af rammeaftale 1 gang med op til 12 måneder.
- Mulighed for tilkøb af udstyr og apparatur under øvrigt sortiment til fastlagte priser/rabatsatser - se udbudsbetingelserne.
Kabinetvaskere
Indgåelse af rammeaftaler for efterfølgende løbende indkøb af kabinetvaskere.
- Mulighed for forlængelse af rammeaftale 1 gang med op til 12 måneder.
- Mulighed for tilkøb af udstyr og apparatur under øvrigt sortiment til fastlagte priser/rabatsatser - se udbudsbetingelserne.
Lavtemperaturautoklaver
Indgåelse af rammeaftaler for efterfølgende løbende indkøb af lavtemperaturautoklaver.
- Mulighed for forlængelse af rammeaftale 1 gang med op til 12 måneder.
- Mulighed for tilkøb af udstyr og apparatur under øvrigt sortiment til fastlagte priser/rabatsatser - se udbudsbetingelserne.
Bækkenkogere (skyllerumsudstyr)
Indgåelse af rammeaftaler for efterfølgende løbende indkøb af bækkenkogere.
- Mulighed for forlængelse af rammeaftale 1 gang med op til 12 måneder.
- Mulighed for tilkøb af udstyr og apparatur under øvrigt sortiment til fastlagte priser/rabatsatser - se udbudsbetingelserne.
Instrumentvaskere (skyllerumsudstyr)
Indgåelse af rammeaftaler for efterfølgende løbende indkøb af instrumentvaskere for skyllerum.
- Mulighed for forlængelse af rammeaftale 1 gang med op til 12 måneder.
- Mulighed for tilkøb af udstyr og apparatur under øvrigt sortiment til fastlagte priser/rabatsatser - se udbudsbetingelserne.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Instrumentvaskere
Del V: Kontrakttildeling
Dampautoklaver
Del V: Kontrakttildeling
Kabinetvaskere
Del V: Kontrakttildeling
Lavtemperaturautoklaver
Del V: Kontrakttildeling
Bækkenkogere (skyllerumsudstyr)
Del V: Kontrakttildeling
Instrumentvaskere (skyllerumsudstyr)
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnerens Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk