Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=316298&B=HOVEDSTADEN
Udbyder
Region Hovedstaden
Vindere
Udredning og behandling af Grå stær
(21.01.2022)
Øjenklinik Amager v. speciallæge Stig Holfort og Mikkel Hugod
Amagerbrogade 242
2300 København S
Udredning og behandling af Grå stær
(21.01.2022)
Scandinavian Eye Center ApS
Hans Bekkevolds Allé 7
2900 Hellerup
Udredning og behandling af Grå stær
Region Hovedstaden
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190623
Postadresse: Kongens Vænge 2
By: Hillerød
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 3400
Land: Danmark
Kontaktperson: Katja Kofoed
E-mail: katja.elleby.kofoed@regionh.dk
Telefon: +45 38685000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/66963
Del II: Genstand
Udredning og behandling af Grå stær
Udbuddet vedrører Region Hovedstadens indkøb af Udredning og behandling af Grå stær. Formålet med nærværende kontakt er at kunne udrede og behandle Regionens Patienter indenfor ventetidsbestemmelserne i forhold til pukkelafvikling i forbindelse med COVID-19 samt sygeplejerskestrejken. Kontraktens kapacitet er estimeret til ca. 4000 patienter, hvoraf ca. 3000 ønskes behandlet indenfor kontraktens 6 første mdr. (1.juli-2022). Ordregiver forventer at indgår 2-4 parallelle rammeaftaler for at opnå ønsket kapacitet.
Skønnet maksimalværdi er 22.000.000 DKK og baseret på potentielt fremtidige begivenheder som kan belaste klinikkens kapacitet og evne til at løfte behandlingsgarantien.
Udbuddet vedrører Øjenklinikken Rigshospitalet Glostrups indkøb af Udredning og behandling af Grå stær. Formålet med nærværende kontakt er at kunne udrede og behandle Region Hovedstadens Patienter indenfor ventetidsbestemmelserne i forhold til pukkelafvikling i forbindelse med COVID-19 samt sygeplejerskestrejken. Kontraktens kapacitet er estimeret til ca. 4000 patienter, hvoraf ca. 3000 ønskes behandlet indenfor kontraktens 6 første mdr. (1.juli-2022).
Ordregiver har option på at kunne forlænge Kontrakten i op til 36 måneder (3 x 12 måneder).
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Tildeling af rammeaftale) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk