Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=316308&B=REGIONNORD
Udbyder
Region Nordjylland
Opdateringer
Udbuddet annulleret da Region Syddanmark ikke er nævnt som ordregiver.
Udbuddet annulleret da Region Syddanmark ikke er nævnt som ordregiver.
Forflytningshjælpemidler
Region Nordjylland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190941
Postadresse: Niels Bohrs Vej 30
By: Aalborg Ø
NUTS-kode: DK0 Danmark
Postnummer: 9220
Land: Danmark
Kontaktperson: Anne Nilsson
E-mail: afn@rn.dk
Telefon: +45 29419774
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rn.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/252785
Del II: Genstand
Forflytningshjælpemidler
Region Nordjylland udbyder forflytningshjælpemidler, hvor Region Syddanmark deltager.
Delaftale 1 Løftesejl til siddende løft - SPU
Delaftale 1 Løftesejl til siddende løft - SPU
Antallet i II. 2.6 er oplyst i mængde/stk.
Den enkelte delaftales anslået værdi er :
Region Nordjylland: Anslået værdi 1.100 stk./ maksimalt værdi 1.350 stk.
Region Sydjylland: Anslået værdi 14.590 stk./ maksimalt værdi 17.508 stk.
Delaftale 2 Glidedug på rulle samt rulleholder
Delaftale 2 Glidedug på rulle samt rulleholder
Antallet i II. 2.6 er oplyst i mængde/stk.
Den enkelte delaftales anslået værdi er :
Region Nordjylland: Anslået værdi 252 stk./ maksimalt værdi 353 stk.
Region Sydjylland: Anslået værdi 67 stk./ maksimalt værdi 80 stk.
Delaftale 2b Glidedug på rulle samt rulleholder
Delaftale 2b Glidedug på rulle samt rulleholder. Denne delaftale gælder kun for Region Syddanmark.
Antallet i II. 2.6 er oplyst i mængde/stk.
Den enkelte delaftales anslået værdi er :
Region Sydjylland: Anslået værdi 220 stk./ maksimalt værdi 264 stk.
Delaftale 3 Glidedug i færdigskårede stykker
Delaftale 3 Glidedug i færdigskårede stykker
Antallet i II. 2.6 er oplyst i mængde/stk.
Den enkelte delaftales anslået værdi er :
Region Sydjylland: Anslået værdi 15.500 stk./ maksimalt værdi 18.600 stk.
Delaftale 4 Glidedug i færdigskårede stykker
Delaftale 4 Glidedug i færdigskårede stykker. Denne delaftale gælder kun for Region Nordjylland
Antallet i II. 2.6 er oplyst i mængde/stk.
Den enkelte delaftales anslået værdi er :
Region Nordjylland: Anslået værdi 8.200 stk./ maksimalt værdi 9.900 stk.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Antallet i II. 1.5 er oplyst i mængde/stk.
De anførte intervaller er begrundet i usikkerheden omkring rammeaftalernes reelle værdi. Intervallets nedre grænse er udtryk for ordregivers mest kvalificerede skøn over rammeaftalens anslåede værdi på nuværende tidspunkt, baseret på ordregivers samlede indkøb af de udbudte ydelser i den seneste 12 måneders periode, mens intervallets øvre grænse udtrykker det forventede maksimale træk på rammeaftalen i dens løbetid.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
• - Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, ved forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af underretning om prækvalifikation.
• - Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal indgives 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
o - Hvis klagen handler om overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, er klagefristen på 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
• - Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
• - Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrence eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
• - Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.).
• - Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse indgives til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk