Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Kommune - Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Vindere
Tandtekniske ydelser til Voksentandplejen i Københavns Kommune
(18.02.2022)
JAKA Dental ApS
Borups Allé 107
2000 Frederiksberg
Tandtekniske ydelser til Voksentandplejen i SUF 2021
Københavns Kommune - Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 64942212
Postadresse: Borups Allé 177
By: København NV
NUTS-kode: DK011 Byen København
Postnummer: 2400
Land: Danmark
Kontaktperson: Claus Thuebæk
E-mail: zj9m@kk.dk
Telefon: +45 35303761
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/167543049.aspx
Del II: Genstand
Tandtekniske ydelser til Voksentandplejen i SUF 2021
Levering af tandtekniske ydelser fordelt på aftagelig og fast protetik til Voksentandplejen i Københavns Kommune.
Delaftale 1 Aftagelig protetik
København
Delaftale 1. Levering af tandtekniske ydelser vedr. aftagelig protetik til Voksentandplejen i Københavns Kommune
2 optionsperioder á 1 år
Delaftale 1 Skønnet årligt forbrug kr. 1.500.000,- eks. moms. Max. forbrug vil være 50 % over det forventede forbrug.
Delaftale 2 Fast protetik
København
Delaftale 2. levering af tandtekniske ydelser vedr. fast protetik til Voksentandplejen i Københavns Kommune
2 optionsperioder á 1 år
Delaftale 2 Skønnet årlig forbrug kr. 450.000,- eks. moms. Max forbrug vil være 50 % over det forventede forbrug
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgivers erhvervsforsikring skal have en dækningssum pr. forsikringsår på minimum DKK. 1.000.000,-
Tilbudsgivers gennemsnitlige omsætning i de 3 seneste disponible regnskabsår eller tilbudsgivers omsætning i det seneste disponible regnskabsår skal udgøre minimum DKK 2.000.000,- eks. moms pr. delkontrakt.
Tilbudsgiver skal ved tilbudsafgivelsen have en positiv egenkapital.
Tilbudsgiver skal indenfor de 3 seneste år have leveret tandtekniske ydelser, kommunalt og/eller privat, som disse er beskrevet i tilbudslisterne i Bilag D1 og Bilag D2.
Tilbudsgiver skal (hvis der benyttes egne køretøjer til levering/afhentning af de ønskede ydelser) leve op til de miljømæssige krav der fremgår af Bilag B.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Delaftale 1 aftagelig protetik. Skønnet årligt forbrug kr. 1.500.000,- eks. moms. Max forbrug på aftalen 50 % over det forventede forbrug.
Delaftale 2 fast protetik. Skønnet årligt forbrug kr. 450.000,- eks. moms. Max forbrug på aftalen 50 % over det forventede forbrug.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk