Fakta om udbudet
Udbyder
Region Midtjylland
Udbud af TOKS udstyr
Region Midtjylland
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190925
Postadresse: Nørrebrogade 44, Byg. 2A
By: Aarhus C
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8000
Land: Danmark
Kontaktperson: Marianne Persen
E-mail: Marianne.Persen@stab.rm.dk
Telefon: +45 20324417
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
CVR-nummer: 29190909
Postadresse: Damhaven 12
By: Vejle
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 7100
Land: Danmark
E-mail: indkob@rsyd.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rsyd.dk
Postadresse: Niels Bohrs Vej 30
By: Aalborg
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Land: Danmark
E-mail: region@rn.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rn.dk
Del II: Genstand
Udbud af TOKS udstyr
Anskaffelse af TOKS udstyr (Tidlig opsporing af kritisk sygdom)
Anskaffelse af TOKS udstyr (Tidlig opsporing af kritisk sygdom) til Region Midtjylland. Optionsdeltagere Region Syddanmark og Region Nordjylland.
Region Syddanmark og Region Nordjylland deltager på option. Der er 2 år kontrakt med mulighed for 2x12 mdr. option. I kontraktbilag 3 Tilbudsliste står der udbudt ekstra forbrugsvarer til TOKS udstyr som der må afgives tilbud på.
Anslået forbrug i kontraktens løbetid. Max. forbrug +20%
Samlet udstyr TOKS: 1990 stk
Forbrugsvarer i stk: Sp02 sensor 4800 Stamkabel 160 Forl.kabel 400
NIBP slanger 280 manchet 8000
Øre pande- og rektal term. 320
Overtræk til øre- og pande- og rektal term. 2.4 mio.
Servicekit 80 Kurser 80 Svingarm 400 Trolley 40
Reservedel: Skærm TOKS 80 Batterier TOKS 400 Batteri til øre-pande 1600
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af TOKS udstyr
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Klage over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk/