Fakta om udbudet
Udbyder
Region Midtjylland
Vindere
Underekstremitetskirurgi
(13.04.2022)
Aleris-Hamlet Hospitaler A/S
Gyngemose Parkvej 66
2860 Søborg
Overekstremitetskirurgi
(13.04.2022)
Aleris-Hamlet Hospitaler A/S
Gyngemose Parkvej 66
2860 Søborg
Ortopædisk Kirurgi
Region Midtjylland
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190925
Postadresse: Skottenborg 26
By: Viborg
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8800
Land: Danmark
Kontaktperson: Thit Bast Schmidt
E-mail: LINSCD@rm.dk
Telefon: +45 21526003
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
Del II: Genstand
Ortopædisk Kirurgi
Formålet med nærværende rammeaftale vedrørende ortopædisk kirurgi er at sikre patienter en kort ventetid og sikre overholdelse af behandlings- og udredningsfristen. Region Midtjylland ønsker derfor at indgå rammeaftale med et eller flere privathospitaler, klinikker eller speciallæger. Rammeaftalen er opdelt i to delaftaler, hvor delaftale 1 omhandler overekstremitetskirurgi og delaftale 2 omhandler underekstremitetskirurgi.
Overekstremitetskirurgi
Delaftale 1 omhandler overekstremitetskirurgi. Den estimerede mængde, der forventes aftaget på delaftale 1 er 3600 udredninger/behandlinger for hele kontraktperioden inklusiv eventuelle forlængelser (en periode på i alt 4 år). Den maksimale mængde, der kan aftages på delaftale 1 er 6000 udredninger/behandlinger for hele kontraktperioden inklusiv eventuelle forlængelser (en periode på i alt 4 år).
Rammeaftalens løbetid er 2 år fra kontraktstart. Det er muligt at forlænge rammeaftalen med 2x 12 måneder.
Underekstremitetskirurgi
Delaftale 2 omhandler underekstremitetskirurgi. Den estimerede mængde, der forventes aftaget på delaftale 2 er 2400 udredninger/behandlinger for hele kontraktperioden inklusiv eventuelle forlængelser (en periode på i alt 4 år). Den maksimale mængde, der kan aftages på delaftale 2 er 4000 udredninger/behandlinger for hele kontraktperioden inklusiv eventuelle forlængelser (en periode på i alt 4 år).
Rammeaftalens løbetid er 2 år fra kontraktstart. Det er muligt at forlænge rammeaftalen med 2x 12 måneder.
Del IV: Procedure
Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske på grundlag af tildelingskriteriet "bedste forhold mellem pris og kvalitet". Pris vægter 50 % og kvalitet vægter 50 %. Ved vurdering af kriteriet kvalitet vil de afgivne oplysninger i kontraktbilag 1 om vagtberedskab, overflytning, håndtering af komplikationer, speciallægers erfaring, resterende personales erfaring, typer af patienter der kan håndteres, forsyningssikkerhed, patientforhold, samt adgangsforhold blive lagt til grund.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efer at ordregiver har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underretet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til ordregiver, gerne pr. e-mail.
Postadresse: Nævnenes Hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0