Fakta om udbudet
Udbyder
Københavns Kommune, Børne- og Ungeforvaltningen
Vindere
Udbud af børnebleer til Københavns kommune
(09.02.2016)
Dania Nova ApS
Nyholms Alle 32
2610 Rødovre
Opdateringer
I stedet for: IV.3.3) 15.12.2015 (12:00) IV.3.4) 15.12.2015 (12:00) IV.3.8) 15.12.2015 (12:00) IV.3.3) 5.1.2016 (12:00) IV.3.4) 5.1.2016 (12:00) IV.3.8) 5.1.2016 (12:00)
Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter:
Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse:
Åbning af bud:
Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter:
Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse:
Åbning af bud:
Udbud af børnebleer til Københavns kommune.
Københavns Kommune, Børne- og Ungeforvaltningen
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Københavns Kommune, Børne- og Ungeforvaltningen
Gyldenløvesgade 15
Att: Dorthe A Dornonville de la Cour
1502 København V
DANMARK
Mailadresse: zh7y@buf.kk.dk
Internetadresse(r):
Elektronisk adgang til oplysninger: http://permalink.mercell.com/54403728.aspx
Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: http://permalink.mercell.com/54403728.aspx
Yderligere oplysninger fås her: Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
5000 Odense C
DANMARK
Internetadresse: http://permalink.mercell.com/54403728.aspx
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
5000 Odense C
DANMARK
Internetadresse: http://permalink.mercell.com/54403728.aspx
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
5000 Odense C
DANMARK
Internetadresse: http://permalink.mercell.com/54403728.aspx
Del II: Kontraktens genstand
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: København.
NUTS-kode DK011
Rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 36Københavns Kommune forbeholder sig ret til at indgå aftale med en leverandør nr. 2 (den tilbudsgiver, der har tilbudt næst-billigste pris), der skal fungere som forsyningssikkerhedsleverandør, såfremt primærleverandøren (den tilbudsgiver, der har tilbudt billigste pris) ikke kan levere, og kontrakten med denne derfor skal ophæves.
Den valgte forsyningssikkerhedsleverandør vil kun blive valgt såfremt den valgte leverandør misligholder den indgåede kontrakt, og kontrakten derfor må bringes til ophør, herunder hvis den vindende leverandørs produkter ikke lever op til kravene i prøveperioden.
Aftale med forsyningssikkerhedsleverandør indgås kun, såfremt Københavns Kommune vurderer, at det er attraktivt for køber at have en aftale med en forsyningssikkerhedsleverandør.
Procedure:
Ordregiver har valgt at gennemføre denne opgave digitalt igennem Mercell Danmark A/S.
For at deltage i opgaven kopieres dette link til din internet browser: http://permalink.mercell.com/54403728.aspx Her tilmelder du dig opgaven ved at trykke på ikonet foroven: »Meld din interesse«. Såfremt du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S skal du udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for din videre deltagelse og er uden omkostninger.
Efter afsendelse af registreringen har du gratis adgang til alle udbudsdokumenter. Du vil modtage login koder til www.mercell.dk indenfor normal arbejdstid og kan derefter afsende dit tilbud/ansøgning.
33751000
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Beskrivelse af de særlige vilkår: Efter fremsendelse af agterskrivelser skal den vindende leverandør fremsende serviceattest fra Erhvervs- og Selskabsstyrelsen uden anmærkninger. Attesten må maksimalt være 3 måneder gammel.
Erklæring om økonomiske nøgletal. Tilbudsgiver med tilbuddet fremsende bilag 3 i udfyldt og underskreven stand. Erklæringen omfatter tillige erklæring fra Tilbudsgiver om eventuelle væsentlige forandringer indtruffet efter tidspunktet for aflæggelse af den yngste årsrapport. Sidstnævnte erklæring skal ikke afgives, hvis børsregler forhindrer dette. Såfremt Tilbudsgiver som følge af gyldig grund ikke kan fremlægge dokumentationen, kan Tilbudsgiver dokumentere sin økonomiske egnethed på anden måde, jf. udbudsdirektivets art. 47, stk. 5.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves: A) Dækningssummen ifølge erhvervsansvarsforsikringen skal mindst være 10 000 000 DKK pr. skadesår.
b) Tilbudsgiver skal i det seneste disponible regnskabsår have en positiv egenkapital.
Bilag 3 skal udfyldes og der skal fremsendes kopi af sidste 2 års regnskaber.
a) Forelæggelse af en liste over de betydeligste lignende leverancer, Tilbudsgiver har udført i løbet af de sidste 3 år, med angivelse af beløb og tidspunkter samt de offentlige eller private modtagere af disse leverancer. Ved »lignende« leverancer forstås levering af børnebleer til større kunder med over 100 leveringsadresser.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
Der skal fremsendes minimum 3 referencer på at leverandør har leveret børnebleer af større mængder og minimum en af dem skal være til kunde med mere end 100 leverance-adresser.
De nævnte referenceoplysninger skal omfatte kontaktperson inklusive kontaktoplysninger hos de pågældende offentlige eller private modtagere. Køber forbeholder sig at kontakte de pågældende med henblik på at opnå bekræftelse af Tilbudsgivers oplysninger.
Del IV: Procedure
Skal der betales for dokumenterne?: nej
Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej
Del VI: Supplerende oplysninger
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: www.klfu.dk
Fax: +45 33307799
(1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 1, nr. 1, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
(2) Klager over andet end ordregivers prækvalifikationsbeslutninger under nr. (1) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
— 45 dage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, hvor fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
— 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
— 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 2.
(3) Klager over kontraktindgåelse uden gennemførelse af udbud efter Håndhævelseslovens § 4 skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende.
Ovenstående gælder også for sagsanlæg ved domstolene om, at de regler, der er nævnt i Håndhævelseslovens § 1, stk. 2, nr. 1 og 2, er overtrådt, og sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnet for Udbud herom.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
Fax: +45 41715100