Fakta om udbudet
Udbyder
Region Nordjylland
Vindere
(02.12.2021)
Brainlab Sales GmbH
Olof-Palme-Straße 9 ·
81829 Munich
Anskaffelse af Navigationsudstyr
Region Nordjylland
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Varer
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
CVR-nummer: 29190941
Postadresse: Niels Bohrs Vej 30
By: Aalborg Ø
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9220
Land: Danmark
Kontaktperson: Sanne Kjær Pilgaard
E-mail: s.pilgaard@rn.dk
Telefon: +45 21592331
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rn.dk
Del II: Genstand
Anskaffelse af Navigationsudstyr
Region Nordjylland agter at indkøbe navigationsudstyr til neurokirurgisk afd.
Region Nordjylland agter at indkøbe navigationsudstyr til neurokirurgisk afd.
Del IV: Procedure
- Kun en bestemt økonomisk aktør kan levere de pågældende bygge- og anlægsarbejder, varer eller tjenesteydelser af følgende årsag:
- manglende konkurrence af tekniske årsager
Region Nordjylland agter at indkøbe navigationsudstyr til neurokirurgisk afd.
Systemet skal have mulighed for at integrere digitalt med BK Ultrasound, og for at kunne lave en 3D-scanning og ACS-rekonstruktion af det nye opnåede 3D-datasæt. Der skal også være mulighed for "brainshift" kompensation og registrerings opdatering for mer præcis tumor reseksion.
Systemet skal have en Mixed Reality-løsning med sømløs integration over wifi med planlægningssoftware og navigation
Systemet skal have en integration af kirurgiske mikroskoper til spine navigation til forbedret tumorresektion
Systemet skal have mulighed for en dedikeret CMF-præ-planlægningssoftware og navigation, med automatisk Atlas-baseret segmentering og avancerede planlægningsfunktioner som spejling af objekter.
Den tilbudte løsning skal have en serverbaseret planlægning baseret på RDP, med automatisk synkronisering af alle planer og skal have adgang fra enhver arbejdsstation på hospitalet og hjemmefra.
Systemet skal have et sofistikeret Angio-planlægningsmodul med hurtigt og nemt interaktivt 3D-konturværktøj til tegning af kraniale vaskulære strukturer og rammeløs co-registrering af 2D angiografidata og 3D vaskulære billedsæt. Disse angioplaner skal kunne overføres til navigation og bruges intraoperativt med navigerede instrumenter og mikroskopnavigation.
Region Nordjylland vurderer på baggrund af en udført markedsanalyse at der kun er en leverandør, der kan imødekomme den samlede levering. Af tekniske årsager tildeles kontrakten derfor uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i henhold til udbudsloven §80, stk. 3, nr. 2. Kontrakten vil først blive indgået efter udløb af standstill på 10 kalenderdage, regnet fra dagen efter den dag hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
Postadresse: Olof-Palme-Straße 9 ·
By: Munich
NUTS-kode: DE Deutschland
Postnummer: 81829
Land: Tyskland
Telefon: +49 89991568
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
• - Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, ved forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af underretning om prækvalifikation.
• - Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal indgives 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
o - Hvis klagen handler om overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, er klagefristen på 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
• - Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
• - Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrence eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
• - Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.).
• - Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse indgives til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk