Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=317671&B=TK
Udbyder
Tønder Kommune
Vindere
Levering af Sygeplejeartikler til Tønder Kommune
(15.03.2022)
OneMed A/S
P.O. Pedersens Vej 16
8200 Aarhus
Levering af Sygeplejeartikler til Tønder Kommune
Tønder Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189781
Postadresse: Wegners Plads 2
By: Tønder
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6270
Land: Danmark
Kontaktperson: Marianne Caroline Andersen
E-mail: marcand@toender.dk
Telefon: +45 23103193
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://toender.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/337812
Del II: Genstand
Levering af Sygeplejeartikler til Tønder Kommune
Udbuddet vedrører levering til Tønder Kommune af sygeplejeartikler.
Tønder Kommune
Udbuddet vedrører levering til Tønder Kommune af sygeplejeartikler.
Den anslåede kontraktværdi er udregnet på baggrund af tidligere aktivitet og forventede aktivitetsændringer med de forudsætninger, der kendes på udbudstidspunktet. Den forventede årlige omsætning er således ikke bindende for Ordregiver. Dog er der en gensidig forpligtelse på en 4 års kontrakt, eller når kontrakten når en omsætning på 5.820.000 kr.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Leverandøren skal oplyse nedennævnte nøgletal for de seneste tre afsluttede regnskabsår:
Resultat før skat
Egenkapital
Resultat før skat: Leverandørens resultat før skat skal være positiv for det seneste afsluttede regnskabsår.
Egenkapital: Leverandørens egenkapital skal være positiv for det seneste afsluttede regnskabsår. Ved negativ egenkapital for det seneste afsluttede regnskabsår eller ved forbehold i revisorpåtegning, afvises leverandøren som værende ikke egnet.
Leverandøren skal udfylde referenceliste over de 3 betydeligste sammenlignelige
leverancer.
Referencen skal være igangværende eller afsluttet inden for de sidste 3 år.
Referenceliste skal indeholde referencen, kontaktperson (navn, tlf.nr. og e-mail), periode
for udførelse af opgaven og omsætning på aftalen.
Del IV: Procedure
Tønder Kommune, Wegners Plads 2, 6270 Tønder
Del VI: Supplerende oplysninger
Ultimo 2025
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk