Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Ringkøbing-Skjern Kommune
Opdateringer
IV.2.2
I stedet for:
Dato: 25-01-2022
Time: 15:00
Læses:
Dato: 08-02-2022
Time: 12:00
IV.2.7
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 25-01-2022
Time: 15:00
Læses:
Dato: 08-02-2022
Time: 12:00
Udbuddet er annulleret på grund af fejl i udbudsmaterialet.
Udbud af kompressionsstrømper
Ringkøbing-Skjern Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189609
Postadresse: Ved Fjorden 6
By: Ringkøbing
NUTS-kode: DK041 Vestjylland
Postnummer: 6950
Land: Danmark
Kontaktperson: Kell Christensen
E-mail: indkob@rksk.dk
Telefon: +45 99741636
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/169799928.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.rksk.dk/
Del II: Genstand
Udbud af kompressionsstrømper
Ringkøbing-Skjern Kommune ønsker at indgå en kontrakt om levering af kompressionsstrømer og liners i en 4-årig periode og med mulighed for forlængelse i to gange et år samt med kontraktstart den 1. april 2022.
Ringkøbing-Skjern Kommune
Ringkøbing-Skjern Kommune ønsker at indgå en kontrakt om levering af kompressionsstrømer og liners i en 4-årig periode og med mulighed for forlængelse i to gange et år samt med kontraktstart den 1. april 2022.
Kommunens forbrug af kompressionsstrømper i det seneste år var ca. 0,7 mio. kr., der dækker det samlede indkøb, og som også omfatter borgernes køb hos leverandører uden for kommunens aftale i kraft af borgernes frie valg.
Kontrakten er på 4 år og kan forlænges i to gange et år.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøger skal i Mercell angive de 3 betydeligste sammenlignelige referencer, der er udført i løbet af de sidste tre år, med beskrivelse af referencerne, tidspunktet for udførelse af referencerne, angivelse af kontaktperson for den pågældende kunde med telefonnummer og mailadresse samt omsætning for referencen.
Mindstekravet er, at ansøger har en produkt- og erhvervsansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 5 mio. kr.
Mindstekravet er, at ansøger har en produkt- og erhvervsansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 5 mio. kr.
Ansøger skal i Mercell angive de 3 betydeligste sammenlignelige referencer, der er udført i løbet af de sidste tre år, med beskrivelse af referencerne, tidspunktet for udførelse af referencerne, angivelse af kontaktperson for den pågældende kunde med telefonnummer og mailadresse samt omsætning for referencen.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk