23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2022/S 010-018343
Offentliggjort
14.01.2022
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Region Midtjylland

Udbud af rammeaftale på udstyr til fleksibel endoskopi


Region Midtjylland

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Midtjylland
CVR-nummer: 29190925
Postadresse: Universitetsbyen 25, Bygning 2A, 3. sal
By: Aarhus C
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8000
Land: Danmark
Kontaktperson: Martin Buus Poulsen
E-mail: Martin.Poulsen@stab.rm.dk
Telefon: +45 40491253
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Nordjylland
CVR-nummer: 29190941
Postadresse: Niels Bohrs Vej 30
By: Aalborg Ø
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9220
Land: Danmark
E-mail: indkobskontor@rn.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rn.dk
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Sjælland
CVR-nummer: 29190658
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4180
Land: Danmark
E-mail: regionsjaelland@regionsjaelland.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionsjaelland.dk
I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af rammeaftale på udstyr til fleksibel endoskopi

Sagsnr.: 1-23-4-101-76-21
II.1.2) Hoved-CPV-kode
33168000 Apparatur til endoskopi og endokirurgi
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Interesserede tilbudsgivere inviteres til at byde på udbud af rammeaftale på udstyr til fleksibel endoskopi til følgende specialer: Lungemedicin, thoraxkirurgi, øre-næse-hals, urologi og gastroenterologi.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Udbud af rammeaftale på udstyr til fleksibel endoskopi til lungemedicin og thoraxkirurgi

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33168100 Endoskoper
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Rammeaftale på udstyr til fleksibel endoskopi til lungemedicin og thoraxkirurgi.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet og funkntionalitet / Vægtning: 60%
Pris - Vægtning: 40%
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Der er til delkontrakten 1 en serviceoption.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Forventede samlet forbrug af enheder, på delkontrakt 1 i den 4-årige kontraktperiode for alle tre ordregiver: 178 stk.

Det maksimale samlet forbrug af enheder, på delkontrakt 1 i den 4-årige kontraktperiode for alle tre ordregiver: 223 stk.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Udbud af rammeaftale på udstyr til fleksibel endoskopi til Øre-næse-hals

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33168100 Endoskoper
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Rammeaftale på udstyr til fleksibel endoskopi til øre-næse-hals.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet og funkntionalitet / Vægtning: 60%
Pris - Vægtning: 40%
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Der er til delkontrakten 2 en serviceoption.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Forventede samlet forbrug af enheder, på delkontrakt 2 i den 4-årige kontraktperiode for alle tre ordregiver: 86 stk.

Det maksimale samlet forbrug af enheder, på delkontrakt 2 i den 4-årige kontraktperiode for alle tre ordregiver: 108 stk.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Udbud af rammeaftale på udstyr til fleksibel endoskopi til urologi

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33168100 Endoskoper
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Rammeaftale på udstyr til fleksibel endoskopi til urologi.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet og funkntionalitet / Vægtning: 60%
Pris - Vægtning: 40%
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Forventede samlet forbrug af enheder, på delkontrakt 3 i den 4-årige kontraktperiode for alle tre ordregiver: 197 stk.

Det maksimale samlet forbrug af enheder, på delkontrakt 3 i den 4-årige kontraktperiode for alle tre ordregiver: 246 stk.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Udbud af rammeaftale på udstyr til fleksibel endoskopi til gastroenterologi

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33168100 Endoskoper
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Rammeaftale på udstyr til fleksibel endoskopi til gastroenterologi.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet og funkntionalitet / Vægtning: 60%
Pris - Vægtning: 40%
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Der er til delkontrakten 4 en serviceoption.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Forventede samlet forbrug af enheder, på delkontrakt 4 i den 4-årige kontraktperiode for alle tre ordregiver: 625 stk.

Det maksimale samlet forbrug af enheder, på delkontrakt 4 i den 4-årige kontraktperiode for alle tre ordregiver: 953 stk.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2021/S 243-639883
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:

Udbud af rammeaftale på udstyr til fleksibel endoskopi

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Udbuddet annulleres, da ordregiver er blevet opmærksom på en fejl i udbudsbekendtgørelsen og på en række uhensigtsmæssigheder i udbudsmaterialet.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Klage over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.

Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
10/01/2022

Send til en kollega

0.047