Fakta om udbudet
Udbyder
Region Midtjylland
Udbud af rammeaftale på udstyr til fleksibel endoskopi
Region Midtjylland
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190925
Postadresse: Universitetsbyen 25, Bygning 2A, 3. sal
By: Aarhus C
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8000
Land: Danmark
Kontaktperson: Martin Buus Poulsen
E-mail: Martin.Poulsen@stab.rm.dk
Telefon: +45 40491253
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
CVR-nummer: 29190941
Postadresse: Niels Bohrs Vej 30
By: Aalborg Ø
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9220
Land: Danmark
E-mail: indkobskontor@rn.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rn.dk
CVR-nummer: 29190658
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4180
Land: Danmark
E-mail: regionsjaelland@regionsjaelland.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionsjaelland.dk
Del II: Genstand
Udbud af rammeaftale på udstyr til fleksibel endoskopi
Interesserede tilbudsgivere inviteres til at byde på udbud af rammeaftale på udstyr til fleksibel endoskopi til følgende specialer: Lungemedicin, thoraxkirurgi, øre-næse-hals, urologi og gastroenterologi.
Udbud af rammeaftale på udstyr til fleksibel endoskopi til lungemedicin og thoraxkirurgi
Rammeaftale på udstyr til fleksibel endoskopi til lungemedicin og thoraxkirurgi.
Der er til delkontrakten 1 en serviceoption.
Forventede samlet forbrug af enheder, på delkontrakt 1 i den 4-årige kontraktperiode for alle tre ordregiver: 178 stk.
Det maksimale samlet forbrug af enheder, på delkontrakt 1 i den 4-årige kontraktperiode for alle tre ordregiver: 223 stk.
Udbud af rammeaftale på udstyr til fleksibel endoskopi til Øre-næse-hals
Rammeaftale på udstyr til fleksibel endoskopi til øre-næse-hals.
Der er til delkontrakten 2 en serviceoption.
Forventede samlet forbrug af enheder, på delkontrakt 2 i den 4-årige kontraktperiode for alle tre ordregiver: 86 stk.
Det maksimale samlet forbrug af enheder, på delkontrakt 2 i den 4-årige kontraktperiode for alle tre ordregiver: 108 stk.
Udbud af rammeaftale på udstyr til fleksibel endoskopi til urologi
Rammeaftale på udstyr til fleksibel endoskopi til urologi.
Forventede samlet forbrug af enheder, på delkontrakt 3 i den 4-årige kontraktperiode for alle tre ordregiver: 197 stk.
Det maksimale samlet forbrug af enheder, på delkontrakt 3 i den 4-årige kontraktperiode for alle tre ordregiver: 246 stk.
Udbud af rammeaftale på udstyr til fleksibel endoskopi til gastroenterologi
Rammeaftale på udstyr til fleksibel endoskopi til gastroenterologi.
Der er til delkontrakten 4 en serviceoption.
Forventede samlet forbrug af enheder, på delkontrakt 4 i den 4-årige kontraktperiode for alle tre ordregiver: 625 stk.
Det maksimale samlet forbrug af enheder, på delkontrakt 4 i den 4-årige kontraktperiode for alle tre ordregiver: 953 stk.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af rammeaftale på udstyr til fleksibel endoskopi
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbuddet annulleres, da ordregiver er blevet opmærksom på en fejl i udbudsbekendtgørelsen og på en række uhensigtsmæssigheder i udbudsmaterialet.
Postadresse: Nævnenes Hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Klage over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Postadresse: Nævnenes Hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0