Fakta om udbudet
Udbyder
Mariagerfjord Kommune
Vindere
Vederlagsfri fysioterapi til borgere i Mariagerfjord Kommune
(16.05.2022)
Fysioterapeut Mogens Samuelsen
Jernbanegade 4
9500 Hobro
Vederlagsfri fysioterapi til borgere i Mariagerfjord Kommune
Mariagerfjord Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 38781715
Postadresse: Nordre Kajgade 1
By: Hobro
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 9500
Land: Danmark
Kontaktperson: Nanna Louise Dalsgaard Hoff
E-mail: nahof@mariagerfjord.dk
Telefon: +45 97113038
Fax: +45 96576220
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/172417154.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.mariagerfjord.dk/
Del II: Genstand
Vederlagsfri fysioterapi til borgere i Mariagerfjord Kommune
Nærværende udbud vedrører anskaffelse af ydelser indenfor fysioterapi efter Sundhedslovens § 140a.
Kontraktens maksimale værdi 8 mio. kr.
Der er tale om udbud af en rammeaftale med én leverandør uden ydernummer og med praksis i Mariagerfjord Kommune.
Udbuddet gennemføres efter Light-regimet og er derfor ikke underlagt Udbudslovens detaljerede udbudsregler.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Ordregiver vil identificere det økonomisk mest fordelagtige tilbud på baggrund af tildelingskriteriet bedste
forhold mellem pris og kvalitet, hvor nedenstående under- og delkriterier lægges til grund for tildeling af
rammeaftalen:
Pris 60%
Kvalitet 40%
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk