Fakta om udbudet
Udbyder
Helsingør Kommune
Vindere
(24.06.2022)
Ramsdal A/S
Caspar Müllers Gade 2 - 4
6000 Kolding
Delaftale 1: Fysisk træning, Særligt tilrettelagt indsats for borgere med stress, depression og lign. Samt Mestringsforløb
(24.06.2022)
Falck Healthcare A/S
Sydhavnsgade 18
2450 København SV
Udbud af beskæftigelsesrettede indsatser efter Lov om en aktiv beskæftigelsesindsats
Helsingør Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 64502018
Postadresse: Stengade 59
By: Helsingør
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 3000
Land: Danmark
Kontaktperson: Helle Knudsen
E-mail: hkn11@helsingor.dk
Telefon: +45 49282252
Fax: +45 49282014
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/172301402.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.helsingorkommune.dk/
Del II: Genstand
Udbud af beskæftigelsesrettede indsatser efter Lov om en aktiv beskæftigelsesindsats
Helsingør Kommune udbyder beskæftigelsesrettede indsatser, efter Lov om en aktiv beskæftigelsesindsats.
Opgaven har senest været i udbud i efteråret 2021, men blev annulleret grundet uklarheder i materialet. Udbudsmaterialet har været igennem en større tilretning, og sendes nu i udbud på ny.
Rammeaftalernes samlede maksimale værdi er 60.000.000 DKK.
De udbudte rammeaftaler træder i kraft den 1. juni 2022 og udløber den 01. juni 2024.
Ordregiver har option på at kunne forlænge de udbudte rammeaftaler i op til 4 x 12 måneder. Såfremt optionen på den enkelte rammeaftale ikke ønskes benyttet, udløber rammeaftalen automatisk ved udløbsdato.
Delaftale 1: Fysisk træning, Særligt tilrettelagt indsats for borgere med stress, depression og lign. Samt Mestringsforløb
Helsingør Kommune udbyder beskæftigelsesrettede indsatser, efter Lov om en aktiv beskæftigelsesindsats.
Opgaven har senest været i udbud i efteråret 2021, men blev annulleret grundet uklarheder i materialet. Udbudsmaterialet har været igennem en større tilretning, og sendes nu i udbud på ny.
Udbuddet er opdelt i to delaftaler. Der tildeles én leverandør pr. delaftale.
De udbudte rammeaftaler træder i kraft den 1. juni 2022 og udløber den 01. juni 2024.
Ordregiver har option på at kunne forlænge de udbudte rammeaftaler i op til 4 x 12 måneder. Såfremt optionen på den enkelte rammeaftale ikke ønskes benyttet, udløber rammeaftalen automatisk ved udløbsdato.
Delaftale 2: Afklaring af arbejdsevne, Vejledning og afklaring med henblik på tilbagevenden til arbejdsmarkedet samt Virksomhedsplacering
Helsingør Kommune udbyder beskæftigelsesrettede indsatser, efter Lov om en aktiv beskæftigelsesindsats.
Opgaven har senest været i udbud i efteråret 2021, men blev annulleret grundet uklarheder i materialet. Udbudsmaterialet har været igennem en større tilretning, og sendes nu i udbud på ny.
Udbuddet er opdelt i to delaftaler. Der tildeles én leverandør pr. delaftale.
De udbudte rammeaftaler træder i kraft den 1. juni 2022 og udløber den 01. juni 2024.
Ordregiver har option på at kunne forlænge de udbudte rammeaftaler i op til 4 x 12 måneder. Såfremt optionen på den enkelte rammeaftale ikke ønskes benyttet, udløber rammeaftalen automatisk ved udløbsdato.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk