Fakta om udbudet
Udbyder
Thisted Kommune
Opdateringer
I stedet for:
IV.3.3)
Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter:
19.1.2016 (12:00)
IV.3.4)
Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse:
19.1.2016 (12:00)
IV.3.8)
Åbning af bud:
19.1.2016 (12:00)
Læses:
IV.3.3)
Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter:
26.1.2016 (12:00)
IV.3.4)
Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse:
26.1.2016 (12:00)
IV.3.8)
Åbning af bud:
26.1.2016 (12:00)
Yderligere supplerende oplysninger
Da spørgsmål 37 er blevet overset af ordregiver, og derfor ikke besvaret til tiden, er det nødvendigt at forlænge tidsfristen.
I den anledning forlænges tilbudsfristen til den 26.1.2016 kl. 12.00, og fristen for at stille spørgsmål, hvis karakter ikke gør det uforholdsmæssigt byrdefuldt at besvare senest 6 dage inden tilbudsfristens udløb, forlænges tilsvarende til at følge denne dato.
Uafsluttet procedure
Ordretildelingsproceduren er blevet afbrudt
Kontrakten kan blive genstand for en fornyet offentliggørelse
Yderligere supplerende oplysninger
Kommunerne har valgt at annullere udbuddet under henvisning til manglende konkurrence.
EU-Udbud på levering af Kompressionsstrømper til 5 nordjyske kommuner.
Thisted Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
Thisted Kommune
Asylgade 30
Att: Bo Kjærup
7700 Thisted
DANMARK
Telefon: +45 99171728
Mailadresse: bmk@thisted.dk
Internetadresse(r):
Elektronisk adgang til oplysninger: http://permalink.mercell.com/54791481.aspx
Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: http://permalink.mercell.com/54791481.aspx
Yderligere oplysninger fås her: Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
5000 Odense C
DANMARK
Mailadresse: support.dk@mercell.com
Internetadresse: http://permalink.mercell.com/54791481.aspx
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
5000 Odense C
DANMARK
Mailadresse: support.dk@mercell.com
Internetadresse: http://permalink.mercell.com/54791481.aspx
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
5000 Odense C
DANMARK
Mailadresse: support.dk@mercell.com
Internetadresse: http://permalink.mercell.com/54791481.aspx
Del II: Kontraktens genstand
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Hjørring Kommune — Frederikshavn Kommune — Jammerbugt Kommune — Vesthimmerland Kommune — Thisted Kommune.
NUTS-kode DK05
Rammeaftalens varighed
Varighed i år: 2Hjørring Kommune — Frederikshavn Kommune — Jammerbugt Kommune — Vesthimmerland Kommune — Thisted Kommune.
Kommunerne tiltræder successivt:
Kommune:
Deltager fra dato:
Hjørring
1.4.2016
Frederikshavn
1.10.2016
Jammerbugt
1.6.2016
Vesthimmerland
1.4.2016
Thisted
1.4.2016.
Procedure:
Ordregiver har valgt at gennemføre denne opgave digitalt igennem Mercell Danmark A/S.
For at deltage i opgaven kopieres dette link til din internet browser: http://permalink.mercell.com/54791481.aspx Her tilmelder du dig opgaven ved at trykke på ikonet foroven: »Meld din interesse«. Såfremt du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S skal du udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for din videre deltagelse og er uden omkostninger.
Efter afsendelse af registreringen har du gratis adgang til alle udbudsdokumenter. Du vil modtage login koder til www.mercell.dk indenfor normal arbejdstid og kan derefter afsende dit tilbud/ansøgning.
18315000
Beskrivelse af disse optioner: Der skal desuden afgives tilbud på følgende 3 optioner:
— Hjælpemidler til på- og aftagning
— Handsker til på- og aftagning
— Specialtillæg — Specialstrikkede armstrømper og handsker, samt Armstrømper og handsker — Standard — rund og/eller fladstrik, samt Armstrømper og handsker — Special — fladstrik.
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 2
Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter:
måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal uploade en beskrivelse af virksomheden; herunder organisation og ejerforhold. Udfyld Bilag 7.
Kopi af tilbudsgivers gyldige erhvervs- og produktansvarsforsikring med en årlig dækningssum på minimum 5 000 000 DKK skal uploades sammen med tilbuddet. Uploades som bilag 8.
Tilbudsgiver skal uploade en referenceliste over de betydeligste sammenlignelige leveringer, der er udført i løbet af de sidste 3 år, med en kort beskrivelse af leverancerne og angivelse af kontaktpersoner. Udfyld bilag 3. Eventuelle nystartede virksomheder bedes uploade dokumentation for leverancer af de efterspurgte produkter i den tid, virksomheden har eksisteret eller beskrivelse af, hvordan opgaven tænkes løst.
Del IV: Procedure
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de nedenfor anførte kriterier
1. Pris. Vægtning 50
2. Sortiment. Vægtning 30
3. Service. Vægtning 15
4. Levering. Vægtning 5
Skal der betales for dokumenterne?: nej
Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej
Del VI: Supplerende oplysninger
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: www.klfu.dk
Fax: +45 33307799
(1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 1, nr. 1, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
(2) Klager over andet end ordregivers prækvalifikationsbeslutninger under nr. (1) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
— 45 dage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, hvor fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
— 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
— 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 2.
(3) Klager over kontraktindgåelse uden gennemførelse af udbud efter Håndhævelseslovens § 4 skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende.
Ovenstående gælder også for sagsanlæg ved domstolene om, at de regler, der er nævnt i Håndhævelseslovens § 1, stk. 2, nr. 1 og 2, er overtrådt, og sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnet for Udbud herom.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
Fax: +45 41715100