Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Fællesindkøb Fyn
Vindere
EU-Udbud 2022: Diverse børne- og babyartikler
(06.01.2023)
Babysam Institutionssalg
Ballevej 7
8300 Odder
Opdateringer
IV.2.2
I stedet for:
Dato: 18-03-2022
Time: 10:00
Læses:
Dato: 22-03-2022
Time: 10:00
IV.2.7
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 18-03-2022
Time: 10:00
Læses:
Dato: 22-03-2022
Time: 10:00
EU-Udbud 2022: Diverse børne- og babyartikler
Fællesindkøb Fyn
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29188645
Postadresse: Østerågade 40
By: Broby
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5672
Land: Danmark
Kontaktperson: Thania Vexlund Thomsen
E-mail: tthom@fmk.dk
Telefon: +45 72531199
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/173391914.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.indkobfyn.dk/
By: Ringe
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: fmk@fmk.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.fmk.dk
By: Kerteminde
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: kommune@kerteminde.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.kerteminde.dk
By: Rudkøbing
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: post@langelandkommune.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.langelandkommune.dk
By: Bogense
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: post@nordfynskommune.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.nordfynskommune.dk
By: Nyborg
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: kommune@nyborg.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.nyborg.dk
Del II: Genstand
EU-Udbud 2022: Diverse børne- og babyartikler
Udbuddet vedrører diverse børne- og babyartikler til følgende ordregivende kommuner:
Faaborg-Midtfyn Kommune
Kerteminde Kommune
Langeland Kommune
Nordfyns Kommune
Nyborg Kommune
Udbuddet vedrører diverse børne- og babyartikler.
For nærmere beskrivelse af de udbudte varer, herunder de mindstekrav varerne skal opfylde, henvises til tilbudslisten (Udbudsbilag A) og kravspecifikationen (Aftalebilag A), samt eventuelle rettelser og besvarelse af spørgsmål (Aftalebilag B).
Ordregiver forventer ikke, at den samlede omsætning på rammeaftalen vil overstige DKK 2.800.000. Se desuden udbudsbetingelsernes pkt. 1.5.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til økonomisk og finansiel formåen, jf. udbudslovens § 142:
Tilbudsgiver skal minimum have en positiv egenkapital i det seneste afsluttede regnskabsår.
Gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum DKK 10.000.000.
Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til økonomisk og finansiel formåen, jf. udbudslovens § 142:
Tilbudsgiver skal minimum have en positiv egenkapital i det seneste afsluttede regnskabsår.
Gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum DKK 10.000.000.
Del IV: Procedure
Der vil ikke være adgang til overvære åbning af tilbud. Indkomne tilbud åbnes digitalt via Mercell efter tilbudsfristens udløb.
Der vil ikke være adgang til overvære åbning af tilbud. Indkomne tilbud åbnes digitalt via Mercell efter tilbudsfristens udløb.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk