Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=321042&B=RS
Udbyder
Region Sjælland
Vindere
Delaftale 1 - Endoskopvaskemaskiner og tørreskabe uden afspritning
(29.04.2022)
Olympus Danmark A/S
Tempovej 48 - 50
2750 Ballerup
Delaftale 1 - Endoskopvaskemaskiner og tørreskabe uden afspritning
(29.04.2022)
Santax Medico
Bredskifte Allé 11
8210 Århus V
Delaftale 1 - Endoskopvaskemaskiner og tørreskabe uden afspritning
(29.04.2022)
Getinge Danmark A/S
Industriparken 44 B
2750 Ballerup
Udbud af skopvaskemaskiner og tørreskabe
Region Sjælland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190658
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4180
Land: Danmark
Kontaktperson: Sune Schöttler
E-mail: sune_schottler@prokura.dk
Telefon: +45 70224454
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
Del II: Genstand
Udbud af skopvaskemaskiner og tørreskabe
Udbud af skopvaskemaskiner og tørreskabe
Skopvaskemaskiner og tørreskabe uden automatisk afspritning
Udbud af skopvaskemaskiner og tørreskabe uden automatisk afspritning til Region Sjælland matrikler. Der vil være tale om et løbende forbrug, men behov for hurtig levering af de første skopvaskemaskiner grundet opstart af nyt hospital.
Samlet for alle rammeaftalens leverandører er det forventede omfang 20 skopvaskemaskiner og 25 tørreskabe, og det maksimale omfang er 32 skopvaskemaskiner og 38 tørreskabe.
Udbuddet omfatter option på produkter angivet i tilbudslistens afsnit P3, jf. Kontraktbilag 3 og forskellige serviceoptioner angivet i tilbudslistens afsnit P2, jf. Kontraktbilag 2.
Kravspecifikation for produkterne i henhold til optionen fremgår af Kontraktbilag 2.
Tilbudsgiver skal afgive tilbud på den udbudte option. Ordregiver kan udnytte optionen på et hvilket som helst tidspunkt, herunder i forbindelse med evt. kontraktunderskrift eller i løbet af kontraktperioden. Ordregiver er ikke forpligtet til at udnytte en option.
Priser på de udbudte optioner afgives i Kontraktbilag 3.
Skopvaskemaskiner og tørreskabe med automatisk afspritning
Udbud af skopvaskemaskiner og tørreskabe med automatisk afspritning til Region Sjælland matrikler. Der vil være tale om et løbende forbrug.
Samlet for alle rammeaftalens leverandører er det forventede omfang 12 skopvaskemaskiner og 15 tørreskabe, og det maksimale omfang er 20 skopvaskemaskiner og 25 tørreskabe.
Udbuddet omfatter option på produkter angivet i tilbudslistens afsnit P3, jf. Kontraktbilag 3 og forskellige serviceoptioner angivet i tilbudslistens afsnit P2, jf. Kontraktbilag 2.
Kravspecifikation for produkterne i henhold til optionen fremgår af Kontraktbilag 2.
Tilbudsgiver skal afgive tilbud på den udbudte option. Ordregiver kan udnytte optionen på et hvilket som helst tidspunkt, herunder i forbindelse med evt. kontraktunderskrift eller i løbet af kontraktperioden. Ordregiver er ikke forpligtet til at udnytte en option.
Priser på de udbudte optioner afgives i Kontraktbilag 3.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnerens Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Postadresse: Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
By: København Ø
Postnummer: 2200
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk